[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De nieuwe Volvo FH in vol ornaat!!!


Arjan1980

Recommended Posts

Gast Reindert

Even een vraagje. Die grote zilveren kist die achter de cabine staat, is dit toevallig een materialen kist? Je ziet dit wel eens meer maar heb er nooit een vinger achter kunnen krijgen.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk toch wel een behoorlijke blunder, mochten dit daadwerkelijk schaalmodellen zijn naar het nieuwe model :rolleyes:.

Doet Volvo behoorlijk zijn best om alles nog een beetje te verhullen, kan men via een miniatuur al zien hoe de nieuwe cabine's eruit komen te zien. Denk dat hier het laatste woord nog niet over gezegd is.

Heeft het nu eigenlijk ook niet meer zo'n nut om al die doeken en nep cabine-onderdelen op de gecoumfleerde Volvo's te houden. En als ik heel eerlijk ben, nu is de charme wel een beetje weg (niet in de zin van mooi of lelijk, maar het gokken hoe het lijnenspel onder de vermomming loopt).

Het is een nette auto geworden, alhoewel als die grill standaard is, dan is dat in mijn ogen net een beetje te te.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even een vraagje. Die grote zilveren kist die achter de cabine staat, is dit toevallig een materialen kist? Je ziet dit wel eens meer maar heb er nooit een vinger achter kunnen krijgen.

Groet,

Reindert

Klopt, dit zijn vaak een aantal kisten op elkaar maar het komt ook regelmatig voor dat hier de brandstof en tegenwoordig adblue tank zich bevind i.v.m. dat er geen ruimte is tussen de vele assen. On topic: is dit zelfbouw of fabrieksbouw? ziet er wel erg mooi uit voor zelfbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit was een handmodel van Tekno. Een chinees heeft via de achterdeur van de chinese fabriek een model gekocht en deze foto's op facebook gezet. Ik werd net gebeld door de directeur van Tekno (ik heb er gewerkt) of ik ze toch nog even wilde verwijderen. Heb meteen gezegd zodra ik ze ergens anders op zie duiken ik ze meteen weer terug zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Klopt, dit zijn vaak een aantal kisten op elkaar maar het komt ook regelmatig voor dat hier de brandstof en tegenwoordig adblue tank zich bevind i.v.m. dat er geen ruimte is tussen de vele assen. On topic: is dit zelfbouw of fabrieksbouw? ziet er wel erg mooi uit voor zelfbouw.

Bedankt voor het antwoord. Weer wat geleerd. :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit was een handmodel van Tekno. Een chinees heeft via de achterdeur van de chinese fabriek een model gekocht en deze foto's op facebook gezet. Ik werd net gebeld door de directeur van Tekno (ik heb er gewerkt) of ik ze toch nog even wilde verwijderen. Heb meteen gezegd zodra ik ze ergens anders op zie duiken ik ze meteen weer terug zet.

Dan moet je even op de site van Iepieleaks kijken, daar staan ook al een aantal foto's van het schaalmodel. Ben bang dat Tekno nu behoorlijk in de buidel kan gaan tasten.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

Kun je nu gelijk eens zien hoe gevaarlijk nu een openbaar forum is hè. Er kijken er hier meer mee dan wij kunnen vermoeden. Een verkeerde stap of uitspraak, en je staat als gedaagde voor het hekje bij de rechtbank!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is ook een risico genomen door Volvo dan. Als je de modelletjes tegelijk uitbrengt met origineel, dan loop je wel een risico. Er zijn dan een aantal externe partijen waar het kan lekken.

Daarom worden dergelijke dingen ook dichtgespijkerd met embargo's. Maar ja die chinezen doen alles voor een paar knaken extra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je nu gelijk eens zien hoe gevaarlijk nu een openbaar forum is hè. Er kijken er hier meer mee dan wij kunnen vermoeden. Een verkeerde stap of uitspraak, en je staat als gedaagde voor het hekje bij de rechtbank!

Groet,

Reindert

Daarom ben ik dus altijd heel voorzichtig met wat ik schrijf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
quote_icon.png Origineel gepost door Reindert viewpost-right.png

Kun je nu gelijk eens zien hoe gevaarlijk nu een openbaar forum is hè. Er kijken er hier meer mee dan wij kunnen vermoeden. Een verkeerde stap of uitspraak, en je staat als gedaagde voor het hekje bij de rechtbank!

Groet,

Reindert

Daarom ben ik dus altijd heel voorzichtig met wat ik schrijf...

Het internet is de mooiste uitvinding van de laatste 100 jaar. Maar daarentegen kan dit zelfde internet je grootste vijand zijn! Ik kan jou alleen maar gelijk geven Frans dat je hier voorzichtig bent met berichtgeving. De belastingdienst opsporingsdiensten en de overheid hebben aparte afdelingen welke dagelijks het internet afstropen op valse berichtgeving etc etc.

Maffiabankier opgepakt dankzij Facebook - Buitenland - VK

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjan, zet ze dan maar terug, want ik heb je foto ook op facebook gezet. :D

Zo geheim is dat nieuwe model trouwens niet. De voorkant is nog en beetje gokken, maar er rijden er al genoeg rond. Heb er verleden week wel een stuk of 10 zien rijden.

Draai me hoofd er iig niet meer voor om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat maakt voor jou niks uit, niemand herkend jou zo.

Misschien word het eens tijd om die verschrikkelijke bos haar en baard een keer af te scheren.......:D

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet doen!

mijn zoontje van 4 ligt dubbel van het lachen als die die foto ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat maakt voor jou niks uit, niemand herkend jou zo.

Misschien word het eens tijd om die verschrikkelijke bos haar en baard een keer af te scheren.......:D

Nee nee, Frans moet zijn belofte nakomen.

Hij had geschreven, als iemand raar wie het is, dan verandert die zijn avatar gelijk. Het werd een paar uur later geraden. Maar Frans verslooft zijn zaakjes.

Maar Frans zegt geregelt zelf dat die een klootzak is, en ik bevestig dat hier bij. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet doen!

mijn zoontje van 4 ligt dubbel van het lachen als die die foto ziet

Die geeft misschien in heel zijn leventje nooit geen bos haar gezien....... :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch vraag ik me af of ze je werkelijk wat kunnen maken, als je de foto's wel post. Facebook lijkt me een openbaar medium, en als de foto's daar op staan, kun je je als fabrikant moeilijk achter een embargo verschuilen. De foto's zijn op dat moment openbaar geworden, en ik als leek krijg de voorwaarden niet te zien die achter dat embargo schuilen. Als iedere individu zich aan het embargo moet houden, begint het meer op communisme te lijken, dan een vrije wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden