Spring naar bijdragen

Het wordt hier steeds leuker in dit land


Brave

Recommended Posts

  • Forumlid
Niks zeggen, bokshouding aannemen rechtse been naar voren, puntje van kin opzoeken en in een flits een linkse hoek op zijn kin geven.

Daarna oprapen van de straat en dan vragen: "Wat gebeurde er nu ?? Gaat 't een beetje".....??:D

Ik zat er ook al aan te denken Pierre,idioot!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niks zeggen, bokshouding aannemen rechtse been naar voren, puntje van kin opzoeken en in een flits een linkse hoek op zijn kin geven.

Daarna oprapen van de straat en dan vragen: "Wat gebeurde er nu ?? Gaat 't een beetje".....??:D

Toen ik 21 was heb ik zoiets ooit gedaan, Wie denk je dat er toen voor het bankje stond?

Niet de "cultuurverrijker" iig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niks zeggen, bokshouding aannemen rechtse been naar voren, puntje van kin opzoeken en in een flits een linkse hoek op zijn kin geven.

Daarna oprapen van de straat en dan vragen: "Wat gebeurde er nu ?? Gaat 't een beetje".....??:D

Niet iedereen heeft jouw training mister Pierre.

Maar colonel Colt maakte iedereen hetzelfde.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij leerden dat je eerst een "pijnscheut" moest geven zodat hij even de kluts kwijt was,

dan had je een fractie meer tijd om "het af te maken".

Dat kwam/komt uit het belgisch handboek voor close combat.

Voorkant vh scheenbeen is een schitterende plek om met je schoen te schrapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik het kan, kan iedereen het Ibo.

Gewoon een keiharde beuk op zijn neus of zijn strottehoofd dat hij bijna geen adem meer kan halen. Gewoon een doodsklap geven, zo hard of je leven ervan af hangt.

En dan in de plomp gooien en laten verzuipen.....

Mijn bloed gaat koken bij dit soort gasten.

Idd Pierre, heb ik ook geleerd. Of zo hard mogelijk tegen de zijkant van zn buik, ist ook zo over. Tis triest dat je erover moet praten zo eigenlijk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Prachtig allemaal, Vooral dat strottehoofd.

Je weet wel dat dat eindigt in (poging tot) doodslag he?

Ik deel jullie gevoelens maar in de BV Nederland van nu is de dader slachtoffer.

Wat nu gaande is verandert nooit meer, Sterker nog dit wordt alleen maar erger.

Helaas, Dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in staat bent hoor, maar recht in het gezicht uitlachen is m.i. de beste remedie.

Begint hij, dan heb je ook recht van spreken.

Wat me verbaast is het feit dat er best veel mensen omheen staan, maar er niet wordt ingegrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat me verbaast is het feit dat er best veel mensen omheen staan, maar er niet wordt ingegrepen.

Ach, ik snap daar ook weinig van ....

Waddinxveen - Vrouw met geweld beroofd van telefoon

Waddinxveen, 23-07-2012 • Een 25-jarige vrouw is vrijdag 20 juli op het station van Waddinxveen met geweld beroofd van haar mobiele telefoon. De politie zoekt getuigen.

De vrouw wachtte rond 14.45 uur op perron 1 op de trein naar Gouda. Ze zat op een bankje en keek even op haar telefoon. Opeens probeerde een man haar telefoon af te pakken. De vrouw liet niet los en riep om hulp. Ondanks dat er een aantal mensen op het perron stond, schoot niemand haar te hulp. Ook niet toen de man haar over het perron sleurde. Uit angst om voor de arriverende trein te worden gegooid, liet de vrouw uiteindelijk haar telefoon los. De dader vluchtte daarna onder de sluitende slagbomen door de Puttelaan op. Vervolgens rende hij over de Kerkweg-West, stak over en liep daar in de richting van de flats.

De vrouw bleef gewond achter op het perron. Haar knie en enkel bloedden en ze had last van haar nek en rug.

Uiteindelijk bood één jongeman aan om de politie te bellen. De overige wachtenden op het perron stapten in de trein.

Signalement dader

Een lichtgetinte man van 20 tot 25 jaar oud, mogelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Hij is 1.70 tot 1.80 meter lang en heeft een normaal tot tenger postuur en een smal gezicht. Hij droeg een baseballpetje en wit met grijze sportschoenen. Opvallend was dat hij een dik donkerblauw vest droeg, met een rits aan de voorkant. Op de manchetten, de kraag en de onderrand zat een wit patroon.

Getuigen gezocht

De politie wil graag spreken met getuigen van de beroving en met mensen die menen de dader te herkennen aan de hand van het opgegeven signalement. Ook als u andere informatie heeft die kan helpen bij het vinden van de dader, wordt u verzocht te bellen met de politie in Waddinxveen via 0900-8844.

Bron ( << klik !! < )

Wat moeten we daar nu nog van zeggen? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je in staat bent hoor, maar recht in het gezicht uitlachen is m.i. de beste remedie.

Begint hij, dan heb je ook recht van spreken.

Wat me verbaast is het feit dat er best veel mensen omheen staan, maar er niet wordt ingegrepen.

Ik hoor toch duidelijk verschillende mensen zeggen dat die eikel het even rustig moet doen...

Zolang er verder niets gebeurd hoeft er toch ook niet ingegrepen te worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor toch duidelijk verschillende mensen zeggen dat die eikel het even rustig moet doen...

Zolang er verder niets gebeurd hoeft er toch ook niet ingegrepen te worden?

Verschillende mensen waren volgens mij inzittenden van dezelfde auto als "eikel "

Bedoelde meer de omstanders.

Schelden doet geen zeer, maar fatsoen is toch ook een groot goed ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verschillende mensen waren volgens mij inzittenden van dezelfde auto als "eikel "

Bedoelde meer de omstanders.

Schelden doet geen zeer, maar fatsoen is toch ook een groot goed ??

Het fatsoen was erg ver te zoeken hier!

Ik ga er altijd maar vanuit dat deze persoon zichzelf ook in de weg zit!

Voor die scooterchauffeur was het maar "even"...

Die marokaan zit zijn hele leven zichzelf in de weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hoop dat zulke gasten die met kanker schelden zelf kanker krijgen.

Ik heb het meegemaakt, kanker, dus deze "gast"mogen ze van mij meteen een enkeltje "vaderland' geven en mocht het land van herkomst niet bekent zijn, voor de muur ermee en voor een eurootje lood in zijn flikker schieten, opgeruimd staat netjes, tuig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden