[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Herfst ritje.


Gast

Recommended Posts

Even een beginetje maken met een klein reisverslagje.

Afgelopen Zaterdag dacht ik aan jullie. :kiss: En dacht zal even een paar foto's maken.

Ik begin het verhaal even met iets anders.

P9180120.jpg

Ik kwam een stoplicht tegen bij wegwerkzaamheden.

Zoals je kan zien zit er een klok boven het stoplicht wat terug telde. Raad eens wat er gebeurde toen die op 0 kwam? :p

Terug naar het fotoverslag.

P9220122.jpg

Dit is in Noord Zweden

P9220123.jpg

Mooi rustig op de weg. Is het er wel eens druk dan? LOL

P9220124.jpg

Dit is een houtzaggerij, en die is GROOT. De helft staat niet eens op de foto.

P9220126.jpg

De 'mist' komt van de warmte van het water. (Rechts is de rivier tezien.) Dit was een van de eerste nachten met ''nachtvorst''

P9220127.jpg

Het is gewoon mooi rijden met die Herfstkleuren. De herfsttijd duurt maar een week of 3, daarna zin de bomen kaal.

Zal je wel zien in latere foto's.

Later meer......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals je kan zien zit er een klok boven het stoplicht wat terug telde. Raad eens wat er gebeurde toen die op 0 kwam? :p

Er begon een groots vuurwerk dat eindigde met Prettige werkdag Willem in paarsrood vlammende letters op 12 meter hoogte

waarna Superman aan je cabinedeur klopte en je een tray halve liters van een in verband met ongewenste

reclame uitingen niet nader genoemde bierbrouwer overhandigde ?

offeh ...

Er ontplofte een gigantische giertank zodat iedereen er schijt aan had ...

offeh ...

Er was ineens een zoete geur waarneembaar en de Kerstman materialiseerde midden op het warme asfalt gekleed

in rode string en gewaagd kort schortje ?

Ja, of het stoplicht sprong gewoon op groen ... maar dat zal wel niet, want da's niet bijzonder :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als Willem goed is in zijn werk in de winterse omstandigheden mag hij dat best laten merken van mij.Ik vraag me nu gelijk af hoeveel forumleden het hem nadoen met die witte (en soms gladde) rommel.Het is daar toch echt iets anders in de winter.

Die laatste foto met al die verschillende kleuren is wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als Willem goed is in zijn werk in de winterse omstandigheden mag hij dat best laten merken van mij.Ik vraag me nu gelijk af hoeveel forumleden het hem nadoen met die witte (en soms gladde) rommel.Het is daar toch echt iets anders in de winter.

Die laatste foto met al die verschillende kleuren is wel mooi.

Van mij ook :ja:

Ik vond die voorzet van 'm alleen zo loepzuiver dat ik hem wel in móést schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als Willem goed is in zijn werk in de winterse omstandigheden mag hij dat best laten merken van mij.Ik vraag me nu gelijk af hoeveel forumleden het hem nadoen met die witte (en soms gladde) rommel.Het is daar toch echt iets anders in de winter.

Hoezo anders is de sneeuw daar warmer?? sneeuw is sneeuw waar dan ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je met 100 namen opkomt voor hetzelfde spul dan heb je een zeldzaam saai leven imo.

Sneeuw betekent koud.

Koud is niet goed.

Net wat je zegt en mega saai leven maar wat de de laatste zin betreft een koud pilsje is altijd goed

Maar deze onzin gaat wel weer ten koste van het herfstritje verhaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden