Spring naar bijdragen

Grote brand bij Wolter Koops Zeewolde


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid
Net als die firma bij jou op de avatar zo'n top firma is.......

Wou net zeggen verhoek rijdt ook met Russen en weet ik veel met wat voor volk meer.

Want kennis is een keer door een auto van jullie geramt. Auto had NL's kenteken maar zat een rus op.

Dus nu niet lopen zeuren over Wolter Koops terwijl Verhoek geen haar beter is.

Sterkte voor de fam Koops en al het personeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Nou dan ga ik maar zeuren over Koops. 't Zijn onder de prijs rijders, oprotten naar Polen ermee. D'r werkt geen Hollander meer. Als wordt geannexeerd door de Polen. Bah. Dag Hollandse werkgelegenheid. Hallo Polen!

P.s. Hier moeten de vakbonden wat aan doen. Hollandse kaas rijden is nou typisch Hollands werk. Niet voor Polski.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan ga ik maar zeuren over Koops. 't Zijn onder de prijs rijders, oprotten naar Polen ermee. D'r werkt geen Hollander meer. Als wordt geannexeerd door de Polen. Bah. Dag Hollandse werkgelegenheid. Hallo Polen!

P.s. Hier moeten de vakbonden wat aan doen. Hollandse kaas rijden is nou typisch Hollands werk. Niet voor Polski.

Wat is DE prijs dan?

Lees het topic nog eens, dan kan je lezen dat er nog wel Nederlanders rijden. En ook via andere bedrijven komt men bij Koops.

Of moeten die dan maar doorrijden naar Polen?

En wat denk je van het kantoorpersoneel? Ook allemaal Polen?

Hollandse kaas rijden ok, maar wat met de kaas uit Duitsland?

En vreten al de Nederlanders al die kaas dan zelf?

Bert heeft zijn salarisstrookje hier wel eens gepost. Ik denk dat die dat rustig weer zou doen. Ik denk dat menig geen nog schrikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou dan ga ik maar zeuren over Koops. 't Zijn onder de prijs rijders, oprotten naar Polen ermee. D'r werkt geen Hollander meer. Als wordt geannexeerd door de Polen. Bah. Dag Hollandse werkgelegenheid. Hallo Polen!

P.s. Hier moeten de vakbonden wat aan doen. Hollandse kaas rijden is nou typisch Hollands werk. Niet voor Polski.

Dat zeg jij Dan moet jij het ook voor die prijs doen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wordt niet echt verdrietig dat de tent van WK afgefikt is , Had het twaalf jaar geleden al bekeken daar .

Je ben zeker chauffeur?

Koops dan maar naar Polen?

Dan missen de Nederlanders toch heel wat nieuwbouw. :D

Want ja er moet nu nieuw gebouwt gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan mijn salarisstrookje hier ook wel posten, niet Van WK, te lang geleden, maar dan staat het nog niet op mijn bankrekening.

Daar had ik bij dit , geweldige, bedrijf nog wel eens last van.

Na mijn avontuur bij WK ben ik maar overgestapt naar het personenvervoer in NL.

Hier wou ik het verder maar bij laten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik kan mijn salarisstrookje hier ook wel posten, niet Van WK, te lang geleden, maar dan staat het nog niet op mijn bankrekening.

Daar had ik bij dit , geweldige, bedrijf nog wel eens last van.

Na mijn avontuur bij WK ben ik maar overgestapt naar het personenvervoer in NL.

Hier wou ik het verder maar bij laten

Is wel het beste

En maar kankeren op bedrijven

We kunnen nog blij zijn. Dat ze er zijn

Veel chauffeurs staan op met kankeren En gaan naar bed met kankeren

Anders kunnen ze niks En moeten ze twee wken van huis af schieten ze in de broek van anst

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een gelul Efi.

Een jongen in de orde van grootte als WK zorgt er wel voor dat de centen op tijd zijn. Ik werkte ook bij een grote speler en wij werden onderweg ook wel een scheef aangekeken omdat we een vestiging in RO hadden maar ik had elke vier weken mijn centen, op tijd en volgens CAO!

Alleen bij WK werd Login betaald? (Vallenduuk). Let wel, dit is een vraag van mijn kant!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

lig toch niet te zeuren over Wolter Koops. Misschien wel één van de betere transportondernemers van Nederland omdat hij ruim op tijd zag dat hij het met Hollanders alleen niet zou gaan redden.

Toen Frans Maas aan de Kerkhofweg in Venlo afbrandde begin jaren negentig van de vorige eeuw had dat best veel impact op mij en ik denk dat dat bij de werknemers van Koops op het moment niet anders is. Hoe dan ook gaan ze een onzekere tijd tegemoet want je weet niet hoe dit door gaat dreunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bert, Marlies en de andere werknemers van Wolter Koops, sterkte met de wederopbouw van de firma Koops. Ik heb in het verleden ook een brand meegemaakt bij mijn eerste werkgever en geloof mij, het gaat je niet in de koude kleren zitten. En wij hadden nog eens de pech dat er niet naarbuiten gebracht mocht worden wat er in het pand stond van een grote vrachtwagen fabrikant in Lampegat. Daarom was de 95XF ook wat later op de markt doordat de moedermallen, mallen en voorserie spoilers afgefakkeld waren. Oorzaak brand, kortsluiting in een waterkoker bij de buren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een walgelijke negatieve reactie's betreffende Wolter Koops kom ik hier tegen.

Dit zal wel afkomstig zijn van mensen die niet weten wat ondernemen inhoud.

Zullen wel mensen zijn die in de broek schijten als ze verder weg moeten dan de kerktoren, denken het wiel te hebben uitgevonden, alleen maar willen rijden op een dikke V8 en er verder niet bij stil staan hoe een werkgever het toch weer versiert om aan het eind van de maand hun loon netjes over te kunnen maken.

Heb in mijn vorige leven als collega van Koops menig ritje voor hen gedaan en heb de centjes netjes op tijd gekregen.

En dat deze zo groot is geworden, komt niet omdat het volgens sommigen onder u een slechte werkgever zou zijn, maar door ondernemers geest en niet bij de pakken gaan neerzitten, wanneer er zo'n ramp gebeurt.

Zou wel eens willen zien wat er zou gebeuren als de tent van menige werkgever zou affikken van de "experts" hier.

Denk dat ze nu werkeloos thuis zouden zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een walgelijke negatieve reactie's betreffende Wolter Koops kom ik hier tegen.

Dit zal wel afkomstig zijn van mensen die niet weten wat ondernemen inhoud.

Zullen wel mensen zijn die in de broek schijten als ze verder weg moeten dan de kerktoren, denken het wiel te hebben uitgevonden, alleen maar willen rijden op een dikke V8 en er verder niet bij stil staan hoe een werkgever het toch weer versiert om aan het eind van de maand hun loon netjes over te kunnen maken.

Heb in mijn vorige leven als collega van Koops menig ritje voor hen gedaan en heb de centjes netjes op tijd gekregen.

En dat deze zo groot is geworden, komt niet omdat het volgens sommigen onder u een slechte werkgever zou zijn, maar door ondernemers geest en niet bij de pakken gaan neerzitten, wanneer er zo'n ramp gebeurt.

Zou wel eens willen zien wat er zou gebeuren als de tent van menige werkgever zou affikken van de "experts" hier.

Denk dat ze nu werkeloos thuis zouden zitten.

Zo is het maar net :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zat natuurlijk nog aan die fles wodka te lurken toen de brand uitbrak... :D:ja:

Jij hebt er kijk op!

Wodka is vergeven van min. 35% alcohol.

En alcohol is uiterst brandbaar, en valt in het adr onder codering 33.

Dus voilà, je hebt de schuldige gevonden.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jggggggggggggg wat een stel jankballen op het forum zeg.

ik vind het niks gek hoor dat steeds meer bedrijven oostblokkers aannemen.

als je van jankerds krijg als chauffeur.

die elke dag om 17 uur thuis moeten zijn en een rondje om de kerk willen met een dikke V8 zou ik het ook wel weten als baas zijnde.

ik hoop dat de goeie op het forum zeg niet aangesproken voelen want zo is het niet bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
jggggggggggggg wat een stel jankballen op het forum zeg.

ik vind het niks gek hoor dat steeds meer bedrijven oostblokkers aannemen.

als je van jankerds krijg als chauffeur.

die elke dag om 17 uur thuis moeten zijn en een rondje om de kerk willen met een dikke V8 zou ik het ook wel weten als baas zijnde.

ik hoop dat de goeie op het forum zeg niet aangesproken voelen want zo is het niet bedoeld.

Rij liever met E6 dan een V8...LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Transportbedrijf Wolter Koops in Zeewolde heeft een vervangend kantoor betrokken aan de Ambachtsweg, op bedrijventerrein Trekkersveld. Vanuit dat kantoor is het bedrijf vanaf vandaag weer bereikbaar voor de klanten.

De gebouwen van het transportbedrijf werden zaterdagochtend vroeg totaal verwoest door een grote brand. De tijdelijke kantoorruimte ligt vlakbij het afgebrande gebouw.

De familie Koops laat in een verklaring weten dat de brand hard is aangekomen, maar dat ze dankbaar is dat er geen persoonlijke ongelukken zijn gebeurd. Ook laat ze weten dat de vele steunbetuigingen de familie en medewerkers erg goed hebben gedaan.

hier staat een filmpje over vandaag

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/96680/wolter-koops-bereikbaar-in-ander-kantoor

Zo te zien schiet het al mooi op met de sloop ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rij liever met E6 dan een V8...LOL

dat je er zelf zo om lachen kan?! Wat is dat toch in vele topics, dat bovenstaande combinatie zoveel samen word gebracht, afgunst? Meende mij te herrinderen dat koops onlangs ook een partij v8 besteld, toch een slechte betaler dan???

Ik tokkel in ieder geval weer verder met mn 8 plofjes, lachend om degene die ploeterend het uiterste uit hun E6 proberen te halen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden