Forumlid corydon Geplaatst 22 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 22 december 2023 Leuk hoor. 😁😁😁 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 9 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 januari Ook maar even de barre winter trotseren 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 9 februari Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 februari Even de Lange Jaap stormvast zetten 3 1 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 9 februari Forumlid Share Geplaatst 9 februari Volgens mij sta je bij de manage.. wat hebben die nou aan jullie koeldeuren? Als kleine jongen heb ik daar nog les gekregen in pony rijden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 9 februari Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 februari Ik sta bij de manege, dat klopt. Maar ik vervoer meer deuren dan alleen koel/vries deuren. Ook stal deuren . 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 9 februari Forumlid Share Geplaatst 9 februari van alle markten thuis dus. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 februari Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 februari Bezig met een mooi toertje naar Kutno in Polen. Was even passen en meten om alles er op te krijgen. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 22 februari Forumlid Share Geplaatst 22 februari Wat vind jij van die MOP's? Ik vond ze fantastisch, schoon en goed onderhouden. Scheelt natuurlijk wel dat ze nog niet zo oud zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 februari Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 februari Keurig voor elkaar. Nu nog knap sanitair, naar je kan ook nog gratis bij het tankstation/ eetgelegenheid naar binnen je behoefte doen.(zit toch even prettiger dan rvs) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 1 maart Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 maart Drukte bij de klant VID-20240301-WA0003.mp4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 6 maart Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 maart Eigen auto even voor onderhoud en apk. Even een dagje strafwerk 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 maart Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 maart Weer eens wat anders. Kwaliteitsdeuren lossen , om vervolgens budgetdeuren te gaan laden. Ivm met tekort rolstellingen, eerst de deuren platleggen, van stelling op wagen ,van plat naar stelling. Vervolgens deuren plaatsen in Dalfsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart Werk om werk te houden dus? 😉 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart 1 uur geleden zei Marotrans: Werk om werk te houden dus? 😉 Dat is hij gewend 😇 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 maart Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 maart 5 uur geleden zei Marotrans: Werk om werk te houden dus? 😉 Was een heel werk 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart Dat wil ik geloven ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 april Ze verzonnen weer es wat nieuws "Moet met een zeilenwagen, want het moet droog blijven " Dus bij deze. Wel via Hoedekenskerke, Kloosterzande en Gent naar Beveren-Leie. 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 11 april Forumlid Share Geplaatst 11 april Tis geen porem, dat ding erachter...... 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 april Strak naar voren blijven kijken 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 11 april Forumlid Share Geplaatst 11 april 6 uur geleden zei trieftol: Strak naar voren blijven kijken Zoals altijd😉 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 11 april Forumlid Share Geplaatst 11 april 7 uur geleden zei Murphy: Tis geen porem, dat ding erachter...... Dacht ik ook.... Kon je je eigen automobiel er niet voor spannen? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 april 2 uur geleden zei andremast: Zoals altijd😉 Had ik je gemist onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Duct-Ape Geplaatst 11 april Forumlid Share Geplaatst 11 april (bewerkt) Leuk om dingen uit de buurt te zien 👍 11 april bewerkt door Duct-Ape 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 12 april Forumlid Share Geplaatst 12 april 15 uur geleden zei trieftol: Had ik je gemist onderweg? Nee hoor 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 29 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 29 april Nog even snel een plaatje voor de kop eraf is. 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts