[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Slowaakse vrachtwagenchauffeurs sluiten zich aan bij Poolse blokkade aan grens met Oekraïne


HendrikJansen

Recommended Posts

  • Forumlid
42 minuten geleden zei HendrikJansen:

  Ben jij vergeten? / op de hoogte wat er sinds 2014 in de Ukraine gaande is met Russisch sprekenden?  

Ik denk dat er velen daarvan niet op de hoogte zijn, simpelweg omdat het niet breed wordt/werd uitgemeten in de media.

En ik ben nog steeds van mening dat dat mede, zo niet de grootste, reden is waarom hij destijds de Krim is binnen gevallen (waar destijds toch 70% Russen woonden).

Als je een hond vaak genoeg slaat met een stok gaat die uiteindelijk terug bijten.

 

Laat duidelijk zijn dat ik het absoluut NIET eens ben met de Russen, maar ik ben het ook zeker niet eens met het westen (EU/USA). Het westen heeft de in 1989 gemaakte afspraken ook geschonden, de DDR mocht weer bij west Duitsland horen maar dan zou de EU afblijven van de rest van het oostblok, Welke landen zitten er inmiddels ook bij de EU?

Actie geeft reactie, het westen zit net zo goed fout (ze hadden die oorlog kunnen voorkomen door aan afspraken te houden) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 minuten geleden zei albertvv:

Ik denk dat er velen daarvan niet op de hoogte zijn, simpelweg omdat het niet breed wordt/werd uitgemeten in de media.

En ik ben nog steeds van mening dat dat mede, zo niet de grootste, reden is waarom hij destijds de Krim is binnen gevallen (waar destijds toch 70% Russen woonden).

Als je een hond vaak genoeg slaat met een stok gaat die uiteindelijk terug bijten.

 

Laat duidelijk zijn dat ik het absoluut NIET eens ben met de Russen, maar ik ben het ook zeker niet eens met het westen (EU/USA). Het westen heeft de in 1989 gemaakte afspraken ook geschonden, de DDR mocht weer bij west Duitsland horen maar dan zou de EU afblijven van de rest van het oostblok, Welke landen zitten er inmiddels ook bij de EU?

Actie geeft reactie, het westen zit net zo goed fout (ze hadden die oorlog kunnen voorkomen door aan afspraken te houden) 

 

 

Het westen vermoord ook duizenden mensen....

 

Lekker simpel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei albertvv:

Ik denk dat er velen daarvan niet op de hoogte zijn, simpelweg omdat het niet breed wordt/werd uitgemeten in de media.

En ik ben nog steeds van mening dat dat mede, zo niet de grootste, reden is waarom hij destijds de Krim is binnen gevallen (waar destijds toch 70% Russen woonden).

Als je een hond vaak genoeg slaat met een stok gaat die uiteindelijk terug bijten.

 

Laat duidelijk zijn dat ik het absoluut NIET eens ben met de Russen, maar ik ben het ook zeker niet eens met het westen (EU/USA). Het westen heeft de in 1989 gemaakte afspraken ook geschonden, de DDR mocht weer bij west Duitsland horen maar dan zou de EU afblijven van de rest van het oostblok, Welke landen zitten er inmiddels ook bij de EU?

Actie geeft reactie, het westen zit net zo goed fout (ze hadden die oorlog kunnen voorkomen door aan afspraken te houden) 

Precies! En Putin heeft vaak genoeg gewaarschuwd. Maar de NAVO/ EU moet koste wat het kost verder oostwaarts.

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 minuten geleden zei shompie:

 

 

Het westen vermoord ook duizenden mensen....

 

Lekker simpel

Jij  moet je oogkleppen eens afdoen en eens uit je roze wolk komen. Richt je dan eens op Biden.  Die vermoord er idd genoeg.  Maar alleen op je bankje met een hond die je niet tegenpraat kan jij wel een eigen mening vormen:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 6-12-2023 om 20:11 zei shompie:

^^

 

Persoonlijk denk ik dat het er eentje is die je verlinkt als je iets doet wat niet gepast is.

 

Je weet wel, wat je wel eens in films ziet. Dat iemand iemand verlinkt zodat hij er zelf beter van denkt te worden.

Ik denk dat het precies andersom is! Eesti verneukt je niet, gezien  zijn mening, jij wel!  want jij bent niet erg standvast.  vandaag is blauw rood en morgen rood blauw bij jouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Niemand hier zegt dat ie liever Putin heeft Murphy!  Dat lees je zeker van mij helemaal fout Maar begrijp ik je nu goed dat je zegt dat niemand  enig gevoel mag hebben voor wat Putin nu in Ukraine doet?  Ben jij vergeten? / op de hoogte wat er sinds 2014 in de Ukraine gaande is met Russisch sprekenden?  

 

Maar jij wil met dit verhaal een ander een mening ontnemen? Of zie ik het helemaal verkeerd?

 

 

Ik reageerde op jouw eigen melding, hoe duidelijker wil je het hebben?

 

Wat er sinds 2014 gaande is in Ukraine met de russisch sprekende? Ik kan wel iets bedenken. Was het niet uitgerekend Rusland dat de grenzen toen al overgetrokken is?

Wat zouden de belgen zeggen indien nederland vlaanderen binnentrekt en zegt dat ze de nederlands sprekende komen bevrijden?

 

Ik vind dat anno 2022 dispuut over grenzen aan de onderhandelingstafel horen en niet in de loopgraven!

 

En hier laat ik het bij.

  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei shompie:

 

 

Het westen vermoord ook duizenden mensen....

 

Lekker simpel

Nee Ron het is niet simpel en dat is nu net wat ik probeer aan te geven. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld en het westen is in deze (en wel meer oorlogen) niet vrij van blaam. Ze vermoorden er nu geen duizenden inderdaad, maar hebben met hun politieke spel in de afgelopen jaren wel MEDE voor gezorgd dat er nu een heel land in de rotzooi zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 6-12-2023 om 14:08 zei Eeweep:

Woont niet in Nederland. Ik heb het niet over het grote, boze, westen tegen Rusland, maar ik vergelijk de Nederlandse staat met die van Rusland. Overigens, ik heb niets gehoord over vergiftigingspogingen die Assange heeft moeten overleven. Ook niet over processen achter gesloten deuren.

 

Ah, zogauw je tegenslag krijgt ligt dat aan de staat? Waarom konden die mensen geen bankrekening meer krijgen? Omdat ze het niet eens waren met de coronamaatregelen? Of omdat ze het niet eens waren met de klimaatmaatregelen? Of omdat ze de wet overtraden? Ik ben het vaak genoeg niet eens met maatregelen, maar ik heb er nooit last van gehad dat ik geen bankrekening meer kon krijgen.

Woont niet in Nederland nee, maar getuigd wel hoe  het "westen "om gaat met klokkenluiders  Een rechtstaat die onder andere jij verdedigt, let wel , ik weet niet hoe het beter zou kunnen/ moeten. Maar democratisch zijn we hier allamg niet meer! als we hier democratisch zouden zijn dan zou Geert Wilders nu een kabinet samenstellen en niet een formateur met alle mogelijkheden van dien, Het volk heeft gesproken toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Woont niet in Nederland nee, maar getuigd wel hoe  het "westen "om gaat met klokkenluiders  Een rechtstaat die onder andere jij verdedigt, let wel , ik weet niet hoe het beter zou kunnen/ moeten. Maar democratisch zijn we hier allamg niet meer! als we hier democratisch zouden zijn dan zou Geert Wilders nu een kabinet samenstellen en niet een formateur met alle mogelijkheden van dien, Het volk heeft gesproken toch!

 

 

Nog geen 25 % van de Nederlanders.

 

En datvis het volk...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei albertvv:

Nee Ron het is niet simpel en dat is nu net wat ik probeer aan te geven. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld en het westen is in deze (en wel meer oorlogen) niet vrij van blaam. Ze vermoorden er nu geen duizenden inderdaad, maar hebben met hun politieke spel in de afgelopen jaren wel MEDE voor gezorgd dat er nu een heel land in de rotzooi zit.

 

 

Poetin vermoord mensen die hem tegenspreken. Poetin vermoord mensen die hem niet willen (Oekraine), en dat is onze schuld zeg jij. Niets rechtvaardigde wat hij nu aan het doen is. En jullie staan hem gewoon te verdedigen. Dan is simpel nog niet eens het juiste woord. En dan doet je collega er gewoon nog een schepje bovenop door te stellen dat Hitler best wel goede ideeën had.

 

Ik zou me in een hoekje gaan zitten schamen.

  • Thanks 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
31 minuten geleden zei Murphy:

Ik reageerde op jouw eigen melding, hoe duidelijker wil je het hebben?

 

Wat er sinds 2014 gaande is in Ukraine met de russisch sprekende? Ik kan wel iets bedenken. Was het niet uitgerekend Rusland dat de grenzen toen al overgetrokken is?

Wat zouden de belgen zeggen indien nederland vlaanderen binnentrekt en zegt dat ze de nederlands sprekende komen bevrijden?

 

Ik vind dat anno 2022 dispuut over grenzen aan de onderhandelingstafel horen en niet in de loopgraven!

 

En hier laat ik het bij.

Jij weet er geen ruk van maar hebt wel een mening gevormd over wat er nu gaande is. Jij holt ook maar gewoon met de meute mee! Zielig. Ik had van jouw meer verwacht! Hoeveel russisch sprekenden zijn er vermoord in Ukraine sinds 2014?

 

Als je maar sigaartjes kan tellen he!  

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei shompie:

 

 

Poetin vermoord mensen die hem tegenspreken. Poetin vermoord mensen die hem niet willen (Oekraine), en dat is onze schuld zeg jij. Niets rechtvaardigde wat hij nu aan het doen is. En jullie staan hem gewoon te verdedigen. Dan is simpel nog niet eens het juiste woord. En dan doet je collega er gewoon nog een schepje bovenop door te stellen dat Hitler best wel goede ideeën had.

 

Ik zou me in een hoekje gaan zitten schamen.

Ga jij dat maar even doen doen met je grote mond en ga even terug naar 2014.  Leg dat verhaal even terug op Ronnie! s transport en vraag je even af waarom dat" vermoord " moest worden! iets wat je je hele leven heeft gekost terwijl je zo goed was voor je personeel zoals je hier zo vaak geschreven hebt.

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei shompie:

 

 

Nog geen 25 % van de Nederlanders.

 

En datvis het volk...?

In elk geval de meerderheid ten op zichte van de rest van de partijen! Zeker van jouw geliefde VVD! En kom niet aan met de andere 75 procent want die zijn verdeeld!

 

Neem nog een wijntje trouwens:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei HendrikJansen:

In elk geval de meerderheid ten op zichte van de rest van de partijen! Zeker van jouw geliefde VVD! En kom niet aan met de andere 75 procent want die zijn verdeeld!

 

Neem nog een wijntje trouwens:ok:

 

 

Ik zei al, simpel voor jou is niet het goede woord. Ik ben aan het werk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Ah, je bent weer bezig met een ritje richting het noorden dat elke schoolmeester kan:ok:

 

 

Je probeert mij op de kast te krijgen. Helaas voor jou ben je daar te dom voor. Je heb het de laatste week al een paar keer geprobeerd mij persoonlijk aan te pakken. Dat toont gelijk aan hoe je in elkaar steekt. Maar ga gerust verder, ik heb net een wijntje ingeschonken 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
24 minuten geleden zei shompie:

 

 

Poetin vermoord mensen die hem tegenspreken. Poetin vermoord mensen die hem niet willen (Oekraine), en dat is onze schuld zeg jij. Niets rechtvaardigde wat hij nu aan het doen is. En jullie staan hem gewoon te verdedigen. Dan is simpel nog niet eens het juiste woord. En dan doet je collega er gewoon nog een schepje bovenop door te stellen dat Hitler best wel goede ideeën had.

 

Ik zou me in een hoekje gaan zitten schamen.

Even terug lezen. Ik ben het absoluut niet eens met de Russen!! Ik stel alleen dat het westen mede verantwoordelijk is voor de oorlog die nu daar is.

  • Like 3
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei shompie:

 

 

Je probeert mij op de kast te krijgen. Helaas voor jou ben je daar te dom voor. Je heb het de laatste week al een paar keer geprobeerd mij persoonlijk aan te pakken. Dat toont gelijk aan hoe je in elkaar steekt. Maar ga gerust verder, ik heb net een wijntje ingeschonken 🤣

Ik zal Boekel even mailen dat hun chauffeurs zuipen terwijl ze rijden:ok: En dat erbij . Ik hoef je niet op de kast te krijgen dat heb je zo een 3 jaar geleden zelf al gedaan bij mij. En je zit er nog steeds op . En je grootste domste zet was wel dat je hier  het account van je zoontje in zette om je zelf vrij te pleiten.  En dat wil wel  voor uit huis geplaatste kinderen zorgen, Sorry, maar dan kan kan je zulke dingen echt niet maken Ron!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Ik zal Boekel even mailen dat hun chauffeurs zuipen terwijl ze rijden:ok: En dat erbij . Ik hoef je niet op de kast te krijgen dat heb je zo een 3 jaar geleden zelf al gedaan bij mij. En je zit er nog steeds op . En je grootste domste zet was wel dat je hier  het account van je zoontje in zette om je zelf vrij te pleiten.  En dat wil wel  voor uit huis geplaatste kinderen zorgen, Sorry, maar dan kan kan je zulke dingen echt niet maken Ron!

 

 

Er zijn een paar mensen die weten wat er toen gebeurd is. En daar ben jij er niet eentje van 🤣🤣🤣 Niels heet hij, doe hem ff de groeten van me 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei albertvv:

Even terug lezen. Ik ben het absoluut niet eens met de Russen!! Ik stel alleen dat het westen mede verantwoordelijk is voor de oorlog die nu daar is.

Laat je niet gek maken Albert. We snappen allemaal wat je bedoelt . soms moet je kunnen relativeren. Maar die wel gestelde edelman  uit Castricum bleer en schreeuwt net of die zelf nooit iets fouts gedaan heeft. Nou ik zeg je , Hij zit niet voor niks aleen met zijn hond op de bank en zijn"vakantieritjes" zijn niet voor niks.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Murphy:

 

 

Ik vind dat anno 2022 dispuut over grenzen aan de onderhandelingstafel horen en niet in de loopgraven

Ben ik helemaal met je eens! maar Ukraine ben=hoort niet tot de navo en in die landen hebben ze nog andere regels. of moeten we die voorbij lopen net als Ukraine wil met de transport  regels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden