[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Slowaakse vrachtwagenchauffeurs sluiten zich aan bij Poolse blokkade aan grens met Oekraïne


HendrikJansen

Recommended Posts

  • Forumlid
10 minuten geleden zei Eesti:

 

 

Praat van een niet geïnformeerde persoon.

 

En nu terzake: 1 van de redenen waarom de Polen niet zo gelukkig zijn met de Oekraïners is dat de Oekraïense Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog Poolse dorpen uitgemoord hebben onder leiding van Stepan Bandera.

 

 

Die arme Poetin.

 

De Duitse nazi's hebben ook een paar mensen omgebracht mocht je dat vergeten zijn.

 

 

Wij vallen nu toch ook Duitsland niet in. Maar ik geloof gelijk dat jezelf heel veel onderzoek heb gedaan. Maar ben je er ook wel eens geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
48 minuten geleden zei Eesti:

Maar Poetin heeft op 20 jaar van Rusland een staat gemaakt die in de jaren '90 een staat in verval was door dhr Jeltsin samen met de haut finance van het westen en heden een staat is waar een betrekkelijk orde heerst en waar de Rus een beter inkomen heeft (zie Marie-Thérèse ter Haar van de Rusland & Oost Europa Academie)

En ten koste van wat? Dan hebben de mensen een inkomen, moeten ze verder hun mond houden. Doe je dat niet, dan wordt je vermoord of in de gevangenis gezet. Of maar even een heel volk precies zo wil denken als Poetin c.s., anders zwaait er wat. Tuurlijk is het makkelijk daadkrachtig regeren in je eentje, maar om dat nou te bewonderen als het op die manier moet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 minuten geleden zei Eeweep:

En ten koste van wat? Dan hebben de mensen een inkomen, moeten ze verder hun mond houden. Doe je dat niet, dan wordt je vermoord of in de gevangenis gezet. Of maar even een heel volk precies zo wil denken als Poetin c.s., anders zwaait er wat. Tuurlijk is het makkelijk daadkrachtig regeren in je eentje, maar om dat nou te bewonderen als het op die manier moet...

 

Wie zegt dat ik bewonder? 

Och en in het vrije westen vermoorden ze niet en hebben ze geen politieke gevangen.

Bijvoorbeeld: de moord op Yannick Verdyck door de Belgische DSU, en in Nederland zijn ook verschillende politieke moorden gebeurd.

Het gevangen nemen van Huig Plug, de fakkeldrager bij Kaag: 6 maand gevangenis.

Men kan voor of tegen deze mensen zijn maar het gebeurd wel.

Als men zegt dat men het begrijpt wat er in Oekraïne gebeurt maar niet goedkeurt is men een Poetin lover.

En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Wat baat kaars en bril, als de uil niet ziene wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
35 minuten geleden zei Eesti:

Bijvoorbeeld: de moord op Yannick Verdyck door de Belgische DSU,

 

Eh, moord? 

Ik lees iets over een politie-inval omdat hij verdacht werd van terroristische activiteiten?
image.png.19f3aea2566d43ea6ca2c7ca9e6b2cbb.png

 

Bron: De Morgen

 

en hr Plug is niet veroordeeld tot 6 maanden maar dat wordt er tegen hem geëist. Uitspraak is 8 december.
En niet omdat hij met een fakkel liep te zwaaien maar omdat hij links en rechts mensen beschuldigt dat ze deel uitmaken van een pedofielennetwerk. 
En dan ben je een politiek gevangene?

bewerkt door Vledder
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
29 minuten geleden zei Eesti:

 

Wie zegt dat ik bewonder?

Och en in het vrije westen vermoorden ze niet en hebben ze geen politieke gevangen.

Bijvoorbeeld: de moord op Yannick Verdyck door de Belgische DSU, en in Nederland zijn ook verschillende politieke moorden gebeurd.

Het gevangen nemen van Huig Plug, de fakkeldrager bij Kaag: 6 maand gevangenis.

Men kan voor of tegen deze mensen zijn maar het gebeurd wel.

Als men zegt dat men het begrijpt wat er in Oekraïne gebeurt maar niet goedkeurt is men een Poetin lover.

En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Wat baat kaars en bril, als de uil niet ziene wil. 

Ik wil je best nog eens quoten: "Maar Poetin heeft op 20 jaar van Rusland een staat gemaakt die in de jaren '90 een staat in verval was door dhr Jeltsin samen met de haut finance van het westen en heden een staat is waar een betrekkelijk orde heerst en waar de Rus een beter inkomen heeft (zie Marie-Thérèse ter Haar van de Rusland & Oost Europa Academie)

Ik heb dan nog liever Poetin dan onze eigen politiekers die er niks van bakken zoals Ursula Von der Leyen, Charles Michel, Guy Verhofstad en nog vele anderen. En verder ben ik voor niemand, eerst bewijzen wat men kan of niet kan."

Het is misschien geen dwepen, maar ik haal hier toch enige bewondering uit. En jouw voorbeelden over politieke gevangenen: al die lui hebben zich in meer of mindere mate dreigend gedragen tegen politici. Als je bijv. weet dat iemand regelmatig doodgewenst wordt via allerlei fora, dan ga je niet met een brandende fakkel bij het huis van die persoon staan. Maar dat is heel wat anders dan schrijven dat die persoon slechte politiek bedrijft of corrupt is. Daarvoor ga je hier niet de gevangenis in (voor dat laatste kun je wel aangeklaagd worden, dan zul je bewijs moeten kunnen overleggen of gewoon gestraft worden, maar zelfs dan zul je niet vermoord worden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vledder, bron De Morgen DPG Media zijn van hun eerste leugen ook niet doodgevallen. Mijn bronnen zijn mensen die Yannick persoonlijk gekend hebben. En de DSU van Wallonië (Franstalig) wat kwamen die in Vlaanderen doen, wettelijk niet toegelaten.  Een van de opdrachtgevers heb ik gekend, (ik heb hem weten geboren worden) zijn moeder was mijn tandarts, en het ventje was een klein smeerlapje. En het spreekwoord zegt: papier is verduldigd.

Hier een andere bron: https://palnws.be/?s=yannick+verdyck  de koppen zijn te lezen, de rest zit achter een betaalmuur.

Voorbeeld: Notaris X werd door Humo DPG Media beschuldigd van vanalles en nog wat, uiteindelijk hebben ze hun staart moeten intrekken.

Dat is vele jaren geleden. 

 

Het is Huig Plug en de fakkeldrager van Kaag, 2 aparte personen. De inbreker bij Wybren Van Haga heeft die al een celstraf gekregen?

 

Rusland versus EU en de USA is oorlogspropaganda van de 2 kanten.

Verdeel en heers en velen tuinen er in. De haute finance is baas in de wereld, niemand heeft ze ooit gezien en toch trekken ze aan de touwtjes van van de trekpoppetjes van politiekers, waarom? Hebzucht, men is geen politicus voor onze schone blauwe ogen, vergeet het.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een inbreker?


Een man komt aanlopen. Er zijn 2 gasten aan het werk om een nieuw alarm aan te leggen. Hij duwt zichzelf naar binnen, en die gasten gooien hem net zo snel weer buiten. Hij is precies 8 seconden binnen geweest.
Volgens de politie vertoond de man "onbegrepen gedrag" en ze hebben hem overgedragen aan een zorginstelling. 

 

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
54 minuten geleden zei Eesti:

En de DSU van Wallonië (Franstalig) wat kwamen die in Vlaanderen doen, wettelijk niet toegelaten. 

 

Dat staat vermeld bij dezelfde bron die jij aanhaalde: er waren gelijktijdig meerdere invallen en er waren niet genoeg Nederlandstalige agenten voor alle invallen, daarom hebben ze de hulp ingeroepen van Franstalige agenten. Handig is het niet, dat ben ik met je eens. 
Dat het niet zou zijn toegelaten lees ik nergens. De DSU is een federale eenheid die zowel de federale als de lokale politie ondersteunt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei 1934:

Eesti 

 

 

Ben je nu wel of niet ooit in Rusland geweest.? 

Hij geeft er geen andwoord op. Wat denk je zelf...... 

Ik denk dat hij niet verder kijkt en geweest is dan de zolder van zijn ouderlijk huis waar hij direct wat W E heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vledder: De DSU is federaal maaaar de overheid moet u aanspreken in Vlaanderen in het Nederlands en in Wallonië in het Frans.

 

1934:  In Zuid Irak, Syrië, Turkije, Egypte, Tunesië, Marokko enz. Allemaal in de jaren 1970-1977

Voor Rusland gaan we de spanning er nog wat inhouden, ik wil wel nog vertellen dat mijn moeder naar de USSR is geweest.

Wie zegt wel en wie zegt niet. De winnaar krijgt een fles wodka en een sigaar.

  • Like 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
27 minuten geleden zei Eesti:

Vledder: De DSU is federaal maaaar de overheid moet u aanspreken in Vlaanderen in het Nederlands en in Wallonië in het Frans.

 

1934:  In Zuid Irak, Syrië, Turkije, Egypte, Tunesië, Marokko enz. Allemaal in de jaren 1970-1977

Voor Rusland gaan we de spanning er nog wat inhouden, ik wil wel nog vertellen dat mijn moeder naar de USSR is geweest.

Wie zegt wel en wie zegt niet. De winnaar krijgt een fles wodka en een sigaar.

Staat eesti voor есть ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Murphy is ff van slag.

Heb mijn sigaar van schrik doorgeslikt.

Op een forum zitten en tegen alles en iedereen aanschoppen, daar kan ik nog wel mee leven....

Maar, op een forum zitten waarvan een of meerdere leden ronduit zegt dat ie liever Putin heeft dan het haagse pleps......

 

Misschien ff een reminder: 

In de westerse democratie, lees Nederland oa, mag je, kan je, ongestraft commentaar leveren op alles en iedereen.

Op het CF bijvoorbeeld kan je zeggen dat je het niet eens bent met de haagse kliek.

Je zou zelfs OPENLIJK kunnen zeggen dat jij als man liever een mannelijke partner wilt liefhebben dan een vrouw.

Je kunt ook gewoon zeggen wat je van de oorlog speciale militaire operatie in Ukraine vindt.

 

Bij kameraad Putin daarentegen........

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Eesti:

 

in Nederland zijn ook verschillende politieke moorden gebeurd.

 

Dat valt wel mee met de politieke moorden in Nederland, de laatste was Pim Fortuyn ( op 6 mei 2002).

En  418 jaar daarvoor ( op 10 juli 1584 ) werd Willem van Oranje neergeschoten in Delft

Dat zijn er slechts twee, op 418 jaar tijd.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Eesti:

Vledder: De DSU is federaal maaaar de overheid moet u aanspreken in Vlaanderen in het Nederlands en in Wallonië in het Frans.

 

 

De DSU is opgericht uit de puinhopen die het Belgische justitie apparaat heeft achtergelaten na het debâcle met de "bende van Nijvel" en de arrestatie en de afhandeling van het Proces van Marc Dutroux.

Deze "herorganisatie "was onvermijdelijk om de geloofwaardigheid van de verschillende overheidsdiensten te herstellen.

 

Dat je ze in Vlaanderen in het Nederlands en in Wallonie in het Frans aanspreekt is een gevolg van het hele Belgische bestel

Dat is niet alleen zo bij de politiediensten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Murphy:

Murphy is ff van slag.

Heb mijn sigaar van schrik doorgeslikt.

Op een forum zitten en tegen alles en iedereen aanschoppen, daar kan ik nog wel mee leven....

Maar, op een forum zitten waarvan een of meerdere leden ronduit zegt dat ie liever Putin heeft dan het haagse pleps......

 

Misschien ff een reminder: 

In de westerse democratie, lees Nederland oa, mag je, kan je, ongestraft commentaar leveren op alles en iedereen.

Op het CF bijvoorbeeld kan je zeggen dat je het niet eens bent met de haagse kliek.

Je zou zelfs OPENLIJK kunnen zeggen dat jij als man liever een mannelijke partner wilt liefhebben dan een vrouw.

Je kunt ook gewoon zeggen wat je van de oorlog speciale militaire operatie in Ukraine vindt.

 

Bij kameraad Putin daarentegen........

 

 

Ik denk dat er een communicatiestoring is.

Steek de beleidsmakers in een zak en men weet niet wie men er moet uithalen.

Dit is niet alleen in het westen maar ook in het oosten en zuiden, het is te zeggen over gans de wereld.

Waartegen ik niet kan is dat het westen zich superieur acht tegenover de rest van de wereld.

En ook niet tegen polariseren, wij zijn goed en zij zijn slecht. Wij zijn anders dan de ander maar daarvoor niet beter.

Wat Poetin betreft: van 2000 tot 2020 heeft hij grote vooruitgang gebracht in Rusland, de inval in Oekraïne is begrijpelijk als men rekening houd met wat vooraf is gebeurd, maar moest Rusland de Baltische staten binnenvallen dan keur ik dat op zijn zachtst gezegd volledig af.

 

Wat mij opvalt: dat is als men een andere mening heeft men direct in aanvalsstand gaat, een mening is een mening en die kan veranderen waarom moet men zich dan aangevallen voelen, daar zou ik eens een antwoord op willen hebben.

 

Daarmee zal ik nog eens kijken in mijn doos sigaren, en eentje doorsturen als je het wilt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus wat er nu in de Oekraïne gebeurd keur jij goed.

 

Duizenden doden, raketten die maar neer blijven vallen op woonwijken van mensen die er niets mee te maken hebben?

 

Dat keur jij goed.... Alleen als hij de "andere" baltische Staten binnen valt. 

 

En oh, wat het goed in Rusland,  als je voor je mening uitkomt verdwijn je voor de rest van je leven, of als je een ander politiek geluid laat horen mag je de rest van je leven in een of andere gevangenis wegrotten. 

 

Ja hoor, Poetin heeft het de afgelopen 20 jaar goed gedaan. En al die wijsheid heb jij allemaal zelf onderzocht uit boeken en het www.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
39 minuten geleden zei Eesti:

Wat Poetin betreft: van 2000 tot 2020 heeft hij grote vooruitgang gebracht in Rusland,


Hitler heeft ook vele positieve dingen gedaan voordat hij Duitsland in een decennialange ellende stortte… (om er maar even een Godwinnetje tegenaan te gooien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
53 minuten geleden zei Eesti:

Wat Poetin betreft: van 2000 tot 2020 heeft hij grote vooruitgang gebracht in Rusland

 

Wikipedia laat dit overzicht zien:

 

image.png.7a42a413f3b1a2b848d84fe35a1ee50d.png

 

Kan jij de grote vooruitgang aanwijzen? ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen.

Een bbp van ongeveer $ 1500 miljard is vergelijkbaar met Belgie, Nederland en Luxemburg bij elkaar. 
 

Bron: Wikipedia

 

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Shompie: Dus wat er nu in de Oekraïne gebeurd keur jij goed.

 

Ik heb geschreven: de inval in Oekraïne is begrijpelijk als men rekening houd met wat vooraf is gebeurd.

Laat dit duidelijk zijn: ik keur deze en andere oorlogen niet goed. U verdraait mijn woorden.

 

En oh, wat het goed in Rusland,  als je voor je mening uitkomt verdwijn je voor de rest van je leven, of als je een ander politiek geluid laat horen mag je de rest van je leven in een of andere gevangenis wegrotten. Propaganda.

En hier niet zekers, een klokkenluider heeft hier ook geen leven, het is overal het zelfde schop tegen de schenen van de overheid en je kan ze schudden. Voorbeelden genoeg.

 

Ja hoor, Poetin heeft het de afgelopen 20 jaar goed gedaan. En al die wijsheid heb jij allemaal zelf onderzocht uit boeken en het www.

Nee ik heb bij de Vlad op schoot gezeten. Graptje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden