Spring naar bijdragen
Barry

Chauffeur vermist!!! Robby Faassen van R. Faassen Transport uit Lekkerkerk

Recommended Posts

Dit kwam ik net op Facebook tegen...

Vermiste Chauffeur!!!!!! Dit bericht delen AUB

Duitsland - Vermissing chauffeur.

Vermissing Robby Faassen 5-9-1956 van R. Faassen Transport uit Lekkerkerk.

Hij word vermist sinds 6-2-2013 en uit laatste info is hij in Duitsland geweest.

Kenteken voertuig BX-NF-12 Men wordt verzocht naar hem uit te kijken. Faassen lijd aan diabetes en zit mogelijk zonder medicatie.

Voor meer info gelieve contact op te nemen met Koos Koning, Politie Haaglanden, tel 0182-389551

Bron: http://www.politie.nl/vermist/vermiste-volwassenen/2013/februari/robby-faasen.html

De link van de Politie is ook nog steeds actief, dus ik neem aan dat hij nog niet gevonden is??? :confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik hoop dat hij snel gevonden word

Ik hoop het ook. Maar ik vindt het nogal wat dat hij al 6 dagen weg is... :eek: In dit soort gevallen is een track & trace systeem wel een uitkomst.

Al moet ik zeggen dat ik daar zowiezo geen problemen mee heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik denk dat men de verkeerde weg bewandelt, als men die melding nou eens doet bij de duitse polizei met het verzoek of zij ............

nu is men waarschijnlijk bij de nederlandse politie geweest om het te melden maar voordat die de melding doorspelen naar hun collega's in duitsland .....

ambtelijke molens draaien langzaam .........

naar zo duur is het plaatsen van een gps module toch niet dacht ik?

gewoon een blokje wat je in tijden van nood zoals nu kunt gebruiken om de lokatie te bepalen, die dingen zitten al standaard in sommige gsm's.

hoe duur kan het dan zijn?????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

GSM, GPS, Maut... Het is toch wel na te gaan in welke regio de man uithangt.

Ik had vroeger een baas die wist precies waar iedereen was. Zonder al die moderne hulpmiddelen. Het mag toch bekend zijn waar naartoe hij onderweg is of was. Even een belletje naar de klant of hij daar geweest is. Zo ja, dan een belletje naar de volgende klant of hij al is gesignaleerd. Zo kun je toch redelijk in kaart brengen waar de man ongeveer uithangt? "In Duitsland"... Dat kan toch wel wat specifieker?

Maar laten we hopen dat hij snel gevonden wordt en dat er niets ernstigs aan de hand is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou het kunnen dat ze zijn wagen, waarschijnlijk onder dwang, gestolen hebben en gelijk de sateliet hebben uit gezet, lees bedrading door geknipt?

Is de duitse politsie er mee bezig?

Dit moet werkelijk zeer zwaar zijn voor zijn familie, vrienden en een ieder eigenlijk.

Vandaag hij, morgen U.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast trucker10

In Nederland en België is er aandacht voor deze verdwijning :ja:. wat doet men in Duitsland ?

Een zoekactie via google in de Duitse media levert niet weel zaaks op :( .

Traceren via "Maut" ? vorig jaar is er in Antwerpen een vrachtwagen gestolen die later opgemerkt is in Duitsland via de Maut wilde men de route weten waarheen de vrachtwagen zich bewoog > daarvoor is dit syteem niet ontwikkeld kreeg men te horen :confused: .

Track and trace is ook al achterhaald daar de heren die een vrachtwagen lenen deze onbruikbaar maken .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
.

Traceren via "Maut" ? vorig jaar is er in Antwerpen een vrachtwagen gestolen die later opgemerkt is in Duitsland via de Maut wilde men de route weten waarheen de vrachtwagen zich bewoog > daarvoor is dit syteem niet ontwikkeld kreeg men te horen :confused: . .

Dat klopt,en dat heeft alles te maken met privacy wetgeving.

Wat jaren geleden is er een bewaker van een autohof doodgereden door een vrachtwagen met "waarschijnlijk"een gele plaat met zwarte letters ( H-It-NL-DK??-??),ook toen mocht men wettelijk niet beschikken over de gegevens van Toll-Collect.

Op zich natuurlijk een mooie zaak,hoewel in Duitsland eraan gewerkt word dat,in geval van een misdrijf,onder zeer strikte voorwaarden, deze gegevens toch te kunnen gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden