[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

"Collega" staat in de weg voor zijn pauze wat doe je?


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid
maar heb ik me nu echt oncollegiaal gedragen of a-sociaal??

Nou, valt nog wel mee;) Die riep het wel een beetje over hem zelf af. Zoveel had hij vast niet te brengen, dus die paar meter van de straat had hij ook kunnen lopen.

Pas in Vriezenveen had ik zo'n gevalletje. Normaal allemaal hele aardige mensen daar, maar deze keer een nogal onbeleefd figuur in een iets te dikke SUV met een minuscuul karretje erachter.

Hij komt via het middelste pad het P-terrein op, stuurt aan het eind linksaf.... en komt tot de ontdekking dat ik op het linkse pad voor de losdeur sta te lossen. Komt meteen de auto uit, dat ik op moet schieten, hij moet er langs. "als u nou van te voren even opgelet had meneer.... maar als u even weer linksom achteruit rijdt, kun u via het rechtse pad zo weg rijden hoor". Hij proberen, ruimte zat, maar hij stuurde precies verkeerd.

Dus hij ongeduldig wachten in de auto, en ik op het gemak lossen en aan twee supermarktmedewerkers en 3 toevallige passanten met veel gebaren uitleggen dat meneer niet achteruit kan rijden en dat hij daarom wil dat ik haast maak:D

Als ik de auto iets naar voren rij, kan hij er achter langs, om 30 meter verder al weer bij de pin automaat te stoppen. Blijkbaar was dat toch echt te ver om te lopen:stom:

Moraal van het verhaal: sommige mensen gedragen zich zo dom en lomp, dat ik echt geen haast ga maken. Als een collega echter netjes vraagt of ik de auto zus en zo neerzet dat hij er ook bij past, dan doe ik dat heus wel:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
maar ben ik nou de aso omdat ik vind dat hij m aan de kant moet zetten terwijl is meeer dan ruimte genoeg is?

of tref ik steeds de verkeerde collega? (de goeie zette m natuurlijk aan de kant:p)

Tuurlijk ben jij niet de aso, maar jou "collega".

Ik ken genoeg locaties waar de vrachtwagen met de shovel en/of kraan wordt verwijdert als je daar zo iets zou flikken. En ook nog een terrein verbod krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tuurlijk ben jij niet de aso, maar jou "collega".

Ik ken genoeg locaties waar de vrachtwagen met de shovel en/of kraan wordt verwijdert als je daar zo iets zou flikken. En ook nog een terrein verbod krijgt.

hij zat er dus gewoon in, en een vrachtwagen wegslepen valt niet mee als ie op de handrem staat? (denk k ? )

maar tis dus n collega van t zelfde bedrijf bij ons op t terrein.

en zulke (ja tis al paar keer vaker gebeurd) gaan er steeds mee naar de planning en ik niet.

dus uit eindelijk ben ik degene die er straks een keer bezeken vanaf gaat komen ben ik bang voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reken maar dat een beetje shovel een 50 tonner heus wel weg krijgt, ook al staat hij op de handrem.

Maar de volgende keer laat je de vrachtwagen toch gewoon staan tot hij weg gaat? Laat dat klagen maar aan anderen over. Hij belet jou toch het wegrijden?

Reken maar dat er over gepraat zal worden als de boel vast loopt bij de weegbrug. Bij ons tenminste wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en wat te deken van het volgende?

sta te wachten bij een bouwmarkt in duitsland om plantjes te lossen.

op het moment dat een duitse collega wegrijd, en ik achteruit rijd, komt er een busje aan van gls, en scheurt zo achter me het hek binnen.

hij stopt 5 meter binnen het hek, en ik rijd 2 meter het hek binnen en blokker de uitrit.

ik doe de deuren los, klap de laadklep uit, ga de trailer in, verwijder de stangen en spanband, en ik zet 2 denen op de klep.

op dat moment komt meneer gls naar me toe en sommeert me om onmiddelijk te vertrekken want hij kan er niet uit.

1 troost dat kan GLS, DHL, TNT en noem ze maar op hier in NL ook. Een tijdje terug stapte ik in de cabine om te vertrekken bij een bouwmarkt in Waalwijk toen meneer TNT met zijn transporter nog snel ff zijn camionet voor mijn camion zette om een paar pakketjes te gaan lossen. Hij was alleen zo snugger om de motor te laten draaien dus heb ik snel zijn bussie ff netjes geparkeerd voor hem. Meneer was not amused maar ik kon mijn weg vervolgen......... :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 troost dat kan GLS, DHL, TNT en noem ze maar op hier in NL ook. Een tijdje terug stapte ik in de cabine om te vertrekken bij een bouwmarkt in Waalwijk toen meneer TNT met zijn transporter nog snel ff zijn camionet voor mijn camion zette om een paar pakketjes te gaan lossen. Hij was alleen zo snugger om de motor te laten draaien dus heb ik snel zijn bussie ff netjes geparkeerd voor hem. Meneer was not amused maar ik kon mijn weg vervolgen......... :bey:

Dat ben ik met je eens en ja ik rij zelf ook wel eens op zo'n bussie maar daarintegen rij ik ook met trekker/oplegger voor deze koeriersdienst en dan erger ik me ook groen en geel aan die gasten op die bussie's die effe snel een paar pakketjes willen bezorgen:mad:

Daarom zet ik mijn bussie nooit in de weg voor een collega en is er geen plaats effe wachten of desnoods vragen , daar bereik je ook veel mee;)

En reken maar van yes dat ik die gast met dat bussie nog wel tegenkom en dan kan die op mij wachten:ja: Ik krijg per uur betaald en koffie ja dat lust ik ook wel en al helemaal als er iemand lastig is:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Tuurlijk ben jij niet de aso, maar jou "collega".

Ik ken genoeg locaties waar de vrachtwagen met de shovel en/of kraan wordt verwijdert als je daar zo iets zou flikken. En ook nog een terrein verbod krijgt.

Zo ken ik genoeg bedrijven, waar ik dit maar wat graag gekregen had (vroeger):D:p.

Ik zak geen namen noemen (omdat het om grote supermarkt DC's en de container terminals in de Rotterdamse haven betreft).:zegtniets::ja::angel:

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo had ik vandaag ook een dergelijke situatie aan de hand bij Etos Beverwijk. Niet zozeer een chauffeur die zijn pauze vol wilde maken, wel iemand die weigerde zijn auto van het dock weg te zetten.

Vind dit opzich geen verkeerde actie van de chauffeur hoor, de Etos naaide je gewoon. Zolang de chauffeur nog bij het dock staat (vooral bij grote bedrijven) heeft ie het allemaal nog in de hand, maar de Etos probeert hem natuurlijk ook lekker weg te krijgen met een lading die eruit moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Vind dit opzich geen verkeerde actie van de chauffeur hoor, de Etos naaide je gewoon. Zolang de chauffeur nog bij het dock staat (vooral bij grote bedrijven) heeft ie het allemaal nog in de hand, maar de Etos probeert hem natuurlijk ook lekker weg te krijgen met een lading die eruit moet.

Ben het er wel mee eens.

Ik was in elk geval ook niet weggereden, want als je van het dock af bent ben je er niet zo maar weer aan. Sta je nog langer te wachten als het allemaal tegen zit.

Snap die chauffeur wel!

Zo'n situatie ook een keer mee gemaakt. Dan moet je wachten (met 2 palletjes of zo) op iemand die een hoop gezeik/geziek krijgt over zijn vracht.

Want ik dan gewoon niet begrijp, ze hebben vaak tientallen poorten. Maar alleen op poort xx mag je lossen.

DC van C1000 is daar zo'n mooi voorbeeld van. Volgens mij is dat Bodegraven of Woerden. Daar hebben ze een 100 poorten of zo? Maar je mag alleen maar aan 1 poort lossen...

Nu snap ik wel dat ze niet teveel in 1 keer binnen willen krijgen, maar als iemand met een probleem staat, mag iedereen er achter mee wachten. Achterlijk gewoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je weet wie het zegt, zeg ik maar uhhh ex-collega:D en werken doe ik niet, ik ben aanwezig en ben deze week en volgende week snipperdagen aan het opmaken

oh, dus dat was jij niet die gister op de rotonde bij Druten zowat op de kant ging? :D:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden