[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zo werkt het in praktijk


Gast bongo116

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Wat ik vandaag weer aan m`n fiets had hangen, dit keer geen automobilist maar gewoon een mede trucker..Wel een duitser maar wat kan hij het helpen.

Die presteerde het om op de N46 richting hogeveen stil te staan bij een zijweg om de weg te gaan vragen, wat een mongool ben je dan. Vond het zo vreemd dat ook vrwagens een zwieper maakte, dacht dat die daar met pech stond. Nee niks was minder waar..Kennelijk was het navigatie systeem van de brummi uit de tijd van hitler ofsow.

Maar ook hoeveel kaas heb je gegeten van borden lezen? Bij ieder komend zij weg (zon oversteek plek weet je wel, waar je van de doorgaande weg niet kan en mag in draaien) gaat meneer op de rem..Kon er weer met geen mogelijkheid langs want elke keer verkeer..Vervolgens gaat ie eraf, waarop je een keer toetert en met je vinger tegen je hoofd tikt, kijkt ie je erg wazig aan. Te triest voor worden je gaat toch ook niet op de bundesstrasse overal in de remmen en zo de auto aan de kant poffen om de weg te vragen? Kennelijk heeft ie weinig rit voorbereiding gedaan dan, kijk altijd wel van te voren noch op internet noch op de tomtom waar ik wezen moet, als ik in het buitenland moest zijn. Binnenland interesseert me niet zoveel, zie wel waar ik uit komt.

Gister dan ook, heb ik naast de klep wat rolcontainer staan, met oranje kratten erin..Moet opvallen lijkt me? Loopt daar zon echtpaar, in de arm, klapt die ouwe bijna tegen mijn kar aan, door ingrijpen van zn vrouw..Kzeg ken je niet uit kijken ben je blind ofsow? Hij was ook nog blind ook..Kzeg dan moet ie zn stok meenemen en u moet beter uit kijken waar u loopt..Want ze begon tekeer te gaan dat ik mn zooi overal had staan..Tuurlijk valt ook niet op ofsow vrachtwagen en containers..Rare mensen gewoon..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik vandaag weer aan m`n fiets had hangen, dit keer geen automobilist maar gewoon een mede trucker..Wel een duitser maar wat kan hij het helpen.

Die presteerde het om op de N46 richting hogeveen stil te staan bij een zijweg om de weg te gaan vragen, wat een mongool ben je dan. Vond het zo vreemd dat ook vrwagens een zwieper maakte, dacht dat die daar met pech stond. Nee niks was minder waar..Kennelijk was het navigatie systeem van de brummi uit de tijd van hitler ofsow.

Maar ook hoeveel kaas heb je gegeten van borden lezen? Bij ieder komend zij weg (zon oversteek plek weet je wel, waar je van de doorgaande weg niet kan en mag in draaien) gaat meneer op de rem..Kon er weer met geen mogelijkheid langs want elke keer verkeer..Vervolgens gaat ie eraf, waarop je een keer toetert en met je vinger tegen je hoofd tikt, kijkt ie je erg wazig aan. Te triest voor worden je gaat toch ook niet op de bundesstrasse overal in de remmen en zo de auto aan de kant poffen om de weg te vragen? Kennelijk heeft ie weinig rit voorbereiding gedaan dan, kijk altijd wel van te voren noch op internet noch op de tomtom waar ik wezen moet, als ik in het buitenland moest zijn. Binnenland interesseert me niet zoveel, zie wel waar ik uit komt.

Gister dan ook, heb ik naast de klep wat rolcontainer staan, met oranje kratten erin..Moet opvallen lijkt me? Loopt daar zon echtpaar, in de arm, klapt die ouwe bijna tegen mijn kar aan, door ingrijpen van zn vrouw..Kzeg ken je niet uit kijken ben je blind ofsow? Hij was ook nog blind ook..Kzeg dan moet ie zn stok meenemen en u moet beter uit kijken waar u loopt..Want ze begon tekeer te gaan dat ik mn zooi overal had staan..Tuurlijk valt ook niet op ofsow vrachtwagen en containers..Rare mensen gewoon..

De frustratie drupt niet zo`n heel beetje van je post af:ja: :D.

Wat dat echtpaar betreft, in zo`n geval kun je ook ff aan de oudjes vragen of alles wel goed gaat ipv min of meer te gaan schelden.

En die duitser zal wel een pool zijn geweest of zo.:stom:(geen enkel draagvlak voor deze uitspraak maar het zou zomaar een verklaring kunnen zijn:p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgensmij ben jij ook de weg goed kwijt.

Welke N46 loopt er in de buurt van Hoogeveen?

Idd..is de N48 was even met iets anders bezig.

@ Haak: Mja dat mens begon gelijk al dat ik mijn zooi aan de kant moest zetten..Dan heb je het al bij mij heeel snel gedaan. Ben normaal echt niet een van de beroerdste, maar als je al zo begint, dan kunnen ze van mij ook het heen en weer krijgen!

En over die pool..heb er inderdaad aan zitten denken maar denk tja, zag enkel zn kentekenplaten. Kan er sowieso heel slecht tegen, heb iets daarop tegen die polen. misschien te maken dat ze brood voor me neus weg jatten of al die nare ervaringen met die gasten in zon hokje waar je moet wachten op je papieren..Dan staan van ellende de Nederlanders gewoon buiten..Omdat het gewoon zo meurt naar knoflook.

Afgelopen vrijdag ook in den haag..zijn ze ergens zon pand aan het renoveren stond er een vuilcontainer..poft zon gast zon pion met lint eraan voor mijn kar neer (kwam er aangelopen), ik zeg betaal je soms meer belasting dan mij? Uhh English please? Ik lul gewoon verder in het nederlands, zag al aan zn kop hoe laat het was (zon vetnek haal je er meteen uit). Pof die pion aan de kant en loop door, kerel helemaal over de zeik, mja ene kant logisch maar rot op vieze schijt polen bah. Stinken dat ze doen, en s`middags bij de pauze complete liters bier naar binnen mikken want het werkt zo prettig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

maak je niet zo druk joh, heb je alleen maar jezelf mee.

maarre was t toevallig een vuilbak van puinruimen? wij merken wel dat er tegenwoordig heel veel verbouwd of gesloopt wordt door polen. totnutoe geen problemen mee gehad, alleen zijn die gasten erg goed in het propvol pakken van zo'n bak. met het beetje pools en wat meer engels en duits van mezelf, maak ik ze wel duidelijk dat ie dan niet mee terug gaat.

ff tot de orde van de dag:

gister weer zo'n 107-trutje; vanaf de lekbrug naar de afrit A27 bij vianen rij ik al netjes op de rechterstrook voor rechtdoor op de A2. vanuit de oprit vianen komt er een trucker invoegen, die wilde ook naar den bosch en moest dus 2 stroken kruisen. voor me rijden ook al enkele trucks, achter me is de middelste strook leeg. ik naar die 2e strook om collega ruimte te geven. duikt er ineens die trutmadam voor me vanaf de derde baan met de gedachte *ow, ik moet hier af*. ze gaat vlak voor me vol in de remmen want *owjee, er rijdt nóg een truck daarvoor*. ik heb ze net niet geraakt, na de rempartij gaat ze naar de uitvoeger. pas toen heb ik geclaxoneerd, ik zag d'r nog omkijken met een blik van *is er iets??*

ik ben niet helemaal vol in de ankers gegaan want had geen zin in een geschaard stel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maak je niet zo druk joh, heb je alleen maar jezelf mee.

maarre was t toevallig een vuilbak van puinruimen? wij merken wel dat er tegenwoordig heel veel verbouwd of gesloopt wordt door polen. totnutoe geen problemen mee gehad, alleen zijn die gasten erg goed in het propvol pakken van zo'n bak. met het beetje pools en wat meer engels en duits van mezelf, maak ik ze wel duidelijk dat ie dan niet mee terug gaat.

ff tot de orde van de dag:

gister weer zo'n 107-trutje; vanaf de lekbrug naar de afrit A27 bij vianen rij ik al netjes op de rechterstrook voor rechtdoor op de A2. vanuit de oprit vianen komt er een trucker invoegen, die wilde ook naar den bosch en moest dus 2 stroken kruisen. voor me rijden ook al enkele trucks, achter me is de middelste strook leeg. ik naar die 2e strook om collega ruimte te geven. duikt er ineens die trutmadam voor me vanaf de derde baan met de gedachte *ow, ik moet hier af*. ze gaat vlak voor me vol in de remmen want *owjee, er rijdt nóg een truck daarvoor*. ik heb ze net niet geraakt, na de rempartij gaat ze naar de uitvoeger. pas toen heb ik geclaxoneerd, ik zag d'r nog omkijken met een blik van *is er iets??*

ik ben niet helemaal vol in de ankers gegaan want had geen zin in een geschaard stel.

Was inderdaad van het puinruimen..prima dat ze het afzetten omdat ze puin van boven naar benee flikkeren maar niet de hele straat..

Druk maken , tja wat is druk maken. Als iemand mij het lastig maak, maak ik het hun ook lastig. Sta ik volgens deze of gene in de weg terwijl er 20 auto`s voorbij zijn gereden loop ik gerust even naar de bakker om de hoek of de super in :bey: of sla een 2 bak koffie zeker niet af haha. Zijn vaak dezelfde types die dat doen, met een inzicht van lik me de paal!

Zit nu weer een half jaar in de distributie (wel eigen vervoer) maar soms denk ik wel eens terug aan de tijd van enkel koppelen en ouwehoeren. Maar dat is ook niet alles vind ik. Vind dit leuker. Heb je wat meer uitdaging..Als ze roepen chauffeur dat past niet die auto..Past niet bestaat niet, eerst kijken dan geloven..en 9 van de 10 keer gaat het gewoon ook..soms ook maar net maar dat is juist het vak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gister dan ook, heb ik naast de klep wat rolcontainer staan, met oranje kratten erin..Moet opvallen lijkt me? Loopt daar zon echtpaar, in de arm, klapt die ouwe bijna tegen mijn kar aan, door ingrijpen van zn vrouw..Kzeg ken je niet uit kijken ben je blind ofsow? Hij was ook nog blind ook..Kzeg dan moet ie zn stok meenemen en u moet beter uit kijken waar u loopt..Want ze begon tekeer te gaan dat ik mn zooi overal had staan..Tuurlijk valt ook niet op ofsow vrachtwagen en containers..Rare mensen gewoon..

Dat vind ik niet netjes, en zeker weten, of hopenlijk, jouw baas ook niet.

Denk eens hoeveel deze vrouw heeft op gegeven omdat ze van haar man houd.

Hier iets wat mijn vrouw een aantal jaren terug overkwam. Heb het trouwens al eerder beschreven.

Ze is in een supermarkt met onze kleine, in haar wheelchair natuurlijk.

Ze had een kleine taart gekocht, en wilde wat Coca Cola pakken.

Echter de coke guy, hier worden alle frisdranken rechtstreeks naar de winkels gebracht, was in een haast en duwde mijn vrouw d'r winkelwagentje weg. De taart viel op de grond, onze kleine huilen, die kon haar ogen niet van die taart afhouden.

Mijn vrouw zegd, "Waar was dat voor nodig"?

Hij zegt, ik heb haast, uit m'n weg.

Afijn, de manager erbij gehald, die stuurde die vent gelijk de winkel uit, we kregen een nieuwe taart, van de manager, voor niks.

twee dagen later een hoop coupons van Coco Cola voor hun producten en allerlei restaurants,(we praten hier over een paar honderd dollar) en een berichtje dat die gast op staande voet ontslagen was.

Die mensen die je uitscheld zijn eigenlijk jouw salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Was inderdaad van het puinruimen..prima dat ze het afzetten omdat ze puin van boven naar benee flikkeren maar niet de hele straat..

Druk maken , tja wat is druk maken. Als iemand mij het lastig maak, maak ik het hun ook lastig. Sta ik volgens deze of gene in de weg terwijl er 20 auto`s voorbij zijn gereden loop ik gerust even naar de bakker om de hoek of de super in :bey: of sla een 2 bak koffie zeker niet af haha. Zijn vaak dezelfde types die dat doen, met een inzicht van lik me de paal!

Zit nu weer een half jaar in de distributie (wel eigen vervoer) maar soms denk ik wel eens terug aan de tijd van enkel koppelen en ouwehoeren. Maar dat is ook niet alles vind ik. Vind dit leuker. Heb je wat meer uitdaging..Als ze roepen chauffeur dat past niet die auto..Past niet bestaat niet, eerst kijken dan geloven..en 9 van de 10 keer gaat het gewoon ook..soms ook maar net maar dat is juist het vak!

als ik dit zo lees lijk het wel of ik het geschreven heb .

doe ik namelijk ook altijd als ik ergens sta .

en er komt zo een k.tchauffeur aan dat die er niet door kan .

terwijl er ik collega/s wel langs zijn gereden .

doe de deur op slot en ga dan lekker ergens koffie halen .

hij bekijkt het maar ,maar ik zet echt mijn alto echt niet weg .

zijn altijd de zelfde die haast hebben :D

gr piet

ps hoe lang moet je nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat vind ik niet netjes, en zeker weten, of hopenlijk, jouw baas ook niet.

Denk eens hoeveel deze vrouw heeft op gegeven omdat ze van haar man houd.

Hier iets wat mijn vrouw een aantal jaren terug overkwam. Heb het trouwens al eerder beschreven.

Ze is in een supermarkt met onze kleine, in haar wheelchair natuurlijk.

Ze had een kleine taart gekocht, en wilde wat Coca Cola pakken.

Echter de coke guy, hier worden alle frisdranken rechtstreeks naar de winkels gebracht, was in een haast en duwde mijn vrouw d'r winkelwagentje weg. De taart viel op de grond, onze kleine huilen, die kon haar ogen niet van die taart afhouden.

Mijn vrouw zegd, "Waar was dat voor nodig"?

Hij zegt, ik heb haast, uit m'n weg.

Afijn, de manager erbij gehald, die stuurde die vent gelijk de winkel uit, we kregen een nieuwe taart, van de manager, voor niks.

twee dagen later een hoop coupons van Coco Cola voor hun producten en allerlei restaurants,(we praten hier over een paar honderd dollar) en een berichtje dat die gast op staande voet ontslagen was.

Die mensen die je uitscheld zijn eigenlijk jouw salaris.

Luister, ik heb niks met die mensen maar voor als nog was je er bij? Weet heel goed, dat je veel moet opgeven als je partner blind wordt of in een rolstoel beland. Heb zelf ook veel moeten opgeven door mijn longen maar dat vind ik een mindere handicap dan bijvoorbeeld dat mijn moeder in een rolstoel zit.

Als dat mens niet meteen tegen mijn uit was gevallen had ik heus anders gereageerd geloof ik mij, ik ben de kwaadste niet. Maar je ziet een vrachtwagen staan, 2 rolcontainers op de klep en nog 2 naast de klep. Heb zelfs nog geroepen dat ze even moest uitkijken maar kennelijk dringt dat niet tot haar door. Snap dat je best aan het praten bent of ergens anders in je gedachten maar ik kan dat niet bevatten.

Maar ik heb me babbel wel klaar als iemand bijvoorbeeld op een invalide parkeerplaats parkeert zonder kaart, dan zeg ik altijd wel wat. Laatst nog eentje een bon aangenaaid door meneer de toezicht aan zn jas te trekken hij blij en ik ook:bey: Dat vind ik gewoon rond uit asociaal, ok mensen met een kaart poffen ook zonder pardon, schuin de auto neer want ik heb een kaart ja daaag. Ik maak me daar behoorlijk druk om, kan ik er wat aan doen? Nee zoiets kun je weinig veranderen tegen dit soort dingen ben ik bang.

Heb genoeg gezien, ondanks dat ik nog jong ben. Heb een jaar in zwitersland gezeten en daar gingen dingen heel anders aan toe maar dat is ook alweer 17 jaar terug.

Jij bent een voorbeeldje voor de beroepsgroep!

(en jij kijkt van te voren noch op internet, noch op de tomtom? Misschien wijzer om dat wel te doen trouwens...)

Dat krijg je nou als je 3 dingen tegelijkertijd doet, telefoneren bericht typen en mailen haha. Had even moeten nalezen, normaliter doe ik dat standaard maar was gisteravond gewoon te druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laten we vooral met z'n allen hopen en bidden dat "DafCF" zo spoedig mogelijk 'opgebrand' raakt. Dan is Nederland (distributieland) voorgoed verlost van deze plaag...

Doe de mensheid een plezier en maak je nog effe drukker vriend! Zet er vaart achter!

Inderdaad, dat soort "chauffeurs" kunnen we missen als kiespijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach druk maken.. Tja,

Heb een keer gehad dat ik samen met een collega (samen in 1 auto) stond te lossen bij een restaurant in hoorn centrum. collega's van een ander bedrijf stonden daar ook te lossen waar we altijd stonden, dus wij stukje verder door rijden en zoveel mogelijk aan de kant. Wij gaan lossen en als we terug komen staan onze collega's van het andere bedrijf rustig te wachten achter ons tot we klaar waren. Daar achter in middels ook al auto's. dus wij in laden om weg te gaan, komt er iemand aan (die kennelijk in een auto zat die in de "file" stond) en begint me toch ons uit te kafferen. Mijn collega zegt tegen mij: "rustig je ding blijven doen en niet op die vent gaan letten of op reageren". Dus wij gaan rustig verder. Komt de kok van het restaurant waar we aan het lossen waren op het kabaal er aan en begint zich met die vent te bemoeien.. nou wij klaar en we rijden weg, hoor ik die vent nog tegen die kok zeggen van mot ik je op je bek rammen..

Weet niet hoe het afgelopen is want we reden weg. Maar volgens mij was het bijna tot slaags gekomen tussen die kok en die vent.. Denk ik ook van doe ff normaal, je had ook gewoon ff kunnen omrijden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vaak genereer je agressie door zelf ook agro op dingen te reageren. Beste is zulke dingen zien te voorkomen..

Mja, iedereen heeft wel eens een slechte dag, en als 2 van die dagen samen komen....:hamer:

Heb het meestal met die vrouwtjes met een bakfiets,geen geduld en dan er tussendoor komen terwijl je bezig bent...Vinden ze het raar als je een container aan het afzetten bent de ruimte nodig hebt..Maar goed daar ben ik nu wel van af...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Off-topic: @ Corydon

Vrouw op een bakfiets??? Nou heb ik iets gemist dus...:confused:

Sinds de brandstofprijzen hier zoooo hoog zijn dat zelfs de rijken met hun patserbakken (de Rangerover, de ML, de Hummer, etc) de brandstof niet meer verspillen hebben al de moeders die de kinderen naar school moeten brengen een bakfiets gekregen... :stom::stom:

Zeg maar de PC-Hooft-tractor onder de fietsen....:zegtniets::zegtniets:

post-3134-1394784543,8065_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Corydon: ik werd regelmatig naar school gebracht toen ik op de basisschool zat... wellicht had dat wat te maken met de relatie tussen mijn moeder en een bepaalde leraar....:angel:

Verder zijn de meeste kinderen die hier op de BSO (buitenschoolseopvang) worden gedumpt, in een dusdanige leeftijd dat ze nog niet kunnen lopen... En om kinderen kruipend naar school te laten gaan gaat zelfs deze mensen te ver....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ja. Vraag aan baas en alle leden, Hoevaak werden jullie naar school gebracht? :D Waarschijnlijk nooit dus, hebben de ouders dan allemaal kinderen zonder benen?

Zo krijg je wel een zooitje lamzakken.

Waar parkeren ze die dingen?

Nooit, moeders zei dat ze niet gek was.. Ook de reden waarom ze nooit mn (en die van mn broer en pa) brood smeerde voor naar school/werk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ja. Vraag aan baas en alle leden, Hoevaak werden jullie naar school gebracht? :D Waarschijnlijk nooit dus, hebben de ouders dan allemaal kinderen zonder benen?

Zo krijg je wel een zooitje lamzakken.

Waar parkeren ze die dingen?

Het liefst met zn allen voor de hoofdingang van de school op de stoep,en dan nog de ouders die wel nog met de auto komen ook het liefst dubbelgeparkeerd voor de ingang van de school op de rijbaan..:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat dat naar school brengen betreft, dat gaat allemaal nog veel erger worden als ze nog meer scholen buiten de bebouwde kom gaan bouwen zoals bv in Geldermalsen...

Wie bouwt er nou een school op een route tussen de aansluiting van de snelweg en een industrigebied?????

Hoe lomp kun je zijn als gemeente zijnde:hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dingen veranderen... Ik lieep altijd naar school, en dat was bijna 2 km toen we in Rotterdam woonden.

Toen ik in de eerste klas zat was de school ongeveer 400 meter vann waar wij woonden, maar geloof het of niet..... ik werd van die school af geschopt..... Enkel en alleen omdat ik die lerares d'r bloed wel kon drinken...

En zij mijn bloed..:D:D Zo krijg je ook weinig vertrouwen in je medemens, 6 jaar en van school gestuurd..:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden