[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De nieuwe Volvo FH in vol ornaat!!!


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid
Is het geen tandem asser/

Denk ook dat de foto door een lens van veraf is gemaakt, wat een vertekent beeld kan geven.

Zie nou pas dat ie niet aangekoppelt is, schotel raakt net de voorkant van die oplegger.

Volgens mij is het echt wel een enkel asser. Heb f ingezoomd. Kan echt geen tandem ontdekken.

Is hier in de Lage Landen natuurlijk ook geen vaak voorkomende configuratie. Alleen in het werk van Shompie zie je het vaker.

Het is of één as of een voorloper. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.

Die groene heeft het toevallig wél. Begrijp zelf niets van die rekken voor je grille. Nooit mooi gevonden.

De oude FH wordt nog tot eind dit jaar in Europa verkocht. Totdat euro 6 de wettelijke norm wordt. Dan wordt de productie stopgezet. Maar alleen voor Europa. Voor andere werelddelen zal ie voorlopig nog gewoon gebouwd blijven worden. (Zuid Amerika, Australië)

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
aan de kleuren te zien zal die wel noorwegen gaan rijden LOLLOLLOLvoor een .... prijs en de chauffeur op ....cao:zegtniets:

Hoe kom je er bij Nal, dat gebeurt toch niet in Nederland, allemaal netjes aan de Nederlandse CAO:ja:

Noorwegen is de toekomst voor sommige transportbedrijfjes.:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Het kan ook een Volvo-rijder zijn die het nieuwe model niet mooi vindt.:D Trouwens .............................................die kentekenplaat kan hem wel eens heel snel een prent opleveren:ja:

Nee hoor, wand het nummer kunnen ze niet lezen (dus ook niet bekeuren haha)

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Aan die groen/gele valt me nu ook op dat de Ad-blue tank gewoon `ouderwets`aan het chassis hangt...

Misschien is het anders geconstrueerd als op de foto's die MissD eerder plaatste omdat dit een euro 5 is en die zij liet zien een euro 6 is?

Volgens mij is het echt wel een enkel asser. Heb f ingezoomd.

Correct. Zo duidelijker?

[ATTACH=CONFIG]62157[/ATTACH]

Misschien een korte wielbasis om de mogelijkheden van een zware vooras optimaal te benutten? Ook zal de wendbaarheid op de vaak krappe boeren erven een grote rol spelen, schat ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee hoor, wand het nummer kunnen ze niet lezen (dus ook niet bekeuren haha)

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Tijdens een grote controle heeft hij prijs. Voor flitsers en dan vnl in de voormalige DDR deed ik 's nachts het zonnescherm een stuk naar beneden op de Bundesstraße. Je krijgt de foto's van sommige deelstaten netjes thuisgestuurd met de vraag wie de bestuurden was die met 90 over de Bundesstraße reed. Heb het 1 keer teruggestuurd en erbij geschreven (wel in Nederlands) dat een chauufeur die zo hard rijdt, een chauffeur zonder kop is, zoals op de foto.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien is het anders geconstrueerd als op de foto's die MissD eerder plaatste omdat dit een euro 5 is en die zij liet zien een euro 6 is?

Correct. Zo duidelijker?

[ATTACH=CONFIG]62157[/ATTACH]

Misschien een korte wielbasis om de mogelijkheden van een zware vooras optimaal te benutten? Ook zal de wendbaarheid op de vaak krappe boeren erven een grote rol spelen, schat ik.

Dat zal lekker stuiteren door de cabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
[ATTACH=CONFIG]62183[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]62184[/ATTACH]

De nieuwste in de familie...

Foto´s gemaakt door een collega.

kijk, en op deze manier is die zwarte grill wel weer een stuk mooier weg gewerkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet zeggen dat ik nog vrij weinig nieuw FH's zie rond rijden. De meeste zijn nog van die demo trekkers. maar nog niet veel in bedrijfskleuren Kom in verhouding gezien meer nieuwe Daf XF trekkers tegen. Maar komt vast ook dat het 'oude' FH model ook nog steeds leverbaar is en misschien ook wel goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

als het goed is staan ze medio augustus in de combi uitvoering met 7 stuks bij ons op de plaats.

ze worden al opgebouwd en ik ben ook zeer benieuwd hoe ze in onze kleuren gaan uitzien.

volgens mij zijn dat dan een van de eerste combi's in de nieuwe uitvoering.

ik zie ze ook niet echt veel rijden en ook niet in de bedrijfskleuren.

slechts sporadisch een in kleuren en niet altijd mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden