[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vortex neemt Timmer over


Gerard 2910

Recommended Posts

Als Timmer goed draait, waarom zou die dan verkopen?

Omdat het een aanbod is wat die niet kan afslaan? Lijk me niet.

Zal ik een voorspelling doen.

Vortex en Timmer gaan samen, binnen korte tijd gaat heel de boel failliet.

Vortex start weer door, maar dan neemt die de klote klanten en chauffeurs niet mee.

En van de schuld van de overname is die ook gelijk af.

Wedden voor een kistje bier? Ik zeg voor het eind van dit jaar.

Toevallig hadden EJD en ik het hier gister over... Zal de details hier niet neerzetten, maar we dachten een beetje hetzelfde...

Alleen gaat er eentje niet dit jaar failliet, maar in 2013 of 2014 pas. En Vortex blijft bestaan, die gaat niet failliet. De rest mag u zelf invullen... :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:mad::mad:

Toevallig hadden EJD en ik het hier gister over... Zal de details hier niet neerzetten, maar we dachten een beetje hetzelfde...

Alleen gaat er eentje niet dit jaar failliet, maar in 2013 of 2014 pas. En Vortex blijft bestaan, die gaat niet failliet. De rest mag u zelf invullen... :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja zijn er andere alternative op een of de andere manier zal toch het koren van kaf gescheiden moeten worden, en kan in Nederland helaas niet op een andere manier.

Vollenberg, Rijnart zijn toch geen onervaren mensen in de transport wereld en heb ook niet het idee dat er willens en wetens alles omver word gegooit ja en dat ze er zoveel mogelijk aan over willen houden ... wil toch iedereen van klein tot groot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps sorry ging een beetje fout maar moet jullie gelijk geven vortex was een goed en fijn bedrijf maar hier zit een luchtje

aan noemen ze dat niet faillietsement fraude hoop dat ik het verkeerd heb

Tja zijn er andere alternative op een of de andere manier zal toch het koren van kaf gescheiden moeten worden, en kan in Nederland helaas niet op een andere manier.

Vollenberg, Rijnart zijn toch geen onervaren mensen in de transport wereld en heb ook niet het idee dat er willens en wetens alles omver word gegooit ja en dat ze er zoveel mogelijk aan over willen houden ... wil toch iedereen van klein tot groot

Ze doen maar. Ik zal er in ieder geval niet voor rijden. En de dieselleverancier van JD Timmer kan er beter goed z'n koppie bij houden ;)

To be continued in 2013 - 2014...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Toevallig hadden EJD en ik het hier gister over... Zal de details hier niet neerzetten, maar we dachten een beetje hetzelfde...

Alleen gaat er eentje niet dit jaar failliet, maar in 2013 of 2014 pas. En Vortex blijft bestaan, die gaat niet failliet. De rest mag u zelf invullen... :cool:

Als dit allemaal waarheid is, of gaat worden, voor wie kan je dan nog gaan rijden? Welke transporteur of verlader is er nog betrouwbaar dezer dagen? Er zullen er toch nog wel bijzitten welke gewoon je factuur zullen betalen. Of is de transportsector vandaag de dag zo verrot dat er geen een meer te vertrouwen is. :confused: Lekker vooruitzicht dit allemaal.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit allemaal waarheid is, of gaat worden, voor wie kan je dan nog gaan rijden? Welke transporteur of verlader is er nog betrouwbaar dezer dagen? Er zullen er toch nog wel bijzitten welke gewoon je factuur zullen betalen. Of is de transportsector vandaag de dag zo verrot dat er geen een meer te vertrouwen is. :confused: Lekker vooruitzicht dit allemaal.

Groet,

Reindert

Ja die zijn er wel.

Laat ik er eens eentje noemen die vandaag al betaald had, terwijl ik de centen volgende week pas verwachtte: GERMANETTI ETTEN-LEUR.

Mag ook gezegd worden hè. Dat je gewoon optijd je centen krijgt, zonder te moeten bellen...

(die andere droplul die 20 mei al betaald had moeten hebben (zal zijn naam niet noemen, kan via PB), die ik al 2x heb gemailed en 2x heb gebeld, belde me vandaag weer op met een ander klote smoesje. Hij zit nu al op 72 dagen. Als het geld er maandag op staat zit hij op 75 dagen. Vorige factuur had hij op 104 dagen betaald, ook na een paar keer te moeten bellen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kwam weer niet uit Etten-Leur hè?? ;)

Nee die kwam niet uit Etten Leur. Grote bevrachter met vestigingen in diverse landen. Maar betalen ho maar.

Maar Germanetti = :ok:

Zal ik je zeggen dat Germanetti trouwens de 1e is dit jaar van Teleroute die ik niet heb hoeven te bellen wanneer de centen komen? De rest heb ik allemaal moeten bellen. (En ik bel pas als de betalingstermijn is afgelopen, niet eerder). Zegt genoeg over de betalingsmoraal hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

@Frans1960: Maar Germanetti = :ok:: Dus even 1 om te onthouden. Maar als er over een poosje weer meer vrachten te vervoeren zullen zijn, zal het betalingsmoraal bij de verladers ook wel weer stijgen tot normale proporties.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Frans1960: Maar Germanetti = :ok:: Dus even 1 om te onthouden. Maar als er over een poosje weer meer vrachten te vervoeren zullen zijn, zal het betalingsmoraal bij de verladers ook wel weer stijgen tot normale proporties.

Groet,

Reindert

Nee Reindert, dat betalingsmoraal is bij de meeste gewoon klote. Dat is het altijd al geweest. Teleroute gebruik ik alleen om op te vullen. De vaste opdrachtgevers waar ik voor rij kan ik aardig de klok op zetten. Wel altijd dat gekloot dat het er OF vrijdag OF maandag op staat. Zou wel fijn zijn als het er vrijdags altijd op zou staan. Maar dat kan ook aan de bank liggen.

Ik heb een lijstje van ik denk 300+ bedrijfjes waar ik via Teleroute wel eens iets voor gedaan heb. Van iedereen weet ik of ik ze heb moeten bellen voor de centen of niet, en de betalingstermijn. Dat is iets wat je door de jaren heen opbouwt, zo'n database...

En waar ik de grootste schurft van al aan heb, zijn gasten die niet betalen... Parasieten van de samenleving zijn dat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie lullen in het verkeerde topic. Dit topic gaat erover hoe Vortex straks Timmer in elkaar timmert.

Hoe Vortex straks Timmer laat ploffen bedoel je? :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Hoe Vortex straks Timmer laat ploffen bedoel je? :zegtniets:

Als dit waar is, is dit mijns ziens pure fraude met voorbedachte rade. Maar goed, waar Nederland allemaal niet goed in is.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat hebben we toch weer een oordeel

En Timmer maar lachen. Want die heeft zijn Centen binnen voor de oude dag

Het zijn zo veel kleine bedrijfjes die het doen Voor hun oude dag het bedrijf verkopen

En op de oude dag er lekker van genieten.Wat is er op tegen?????

En is een begin. Maar er is ook een einde Wat veel niet willen zien??????????

Je kunt ondernemen Of je kunt het niet

En op het ogenblik vallen er veel door de mand.

En wie betaald de schulden

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit heeft niks met ondernemen te maken.

Wij zitten er tegenover in Venray, hebben vorig jaar gezien hoe ze alle oude auto's kwamen ophalen toen ze failliet gingen.

En nog geen maand later reden er tig nieuwe auto's rond in de nieuwe kleuren terwijl de Klok nog met die ouwe meuk rond rijd.

Ik snap niet dat zoiets kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als Timmer goed draait, waarom zou die dan verkopen?

Omdat het een aanbod is wat die niet kan afslaan? Lijk me niet.

Zal ik een voorspelling doen.

Vortex en Timmer gaan samen, binnen korte tijd gaat heel de boel failliet.

Vortex start weer door, maar dan neemt die de klote klanten en chauffeurs niet mee.

En van de schuld van de overname is die ook gelijk af.

Wedden voor een kistje bier? Ik zeg voor het eind van dit jaar.

Ik denk dat je gelijk hebt Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zoonlief had geloof ik de toko 6 jaar geleden overgenomen,en er blijkbaar geen zin an...Dus dan maar in de verkoop...Waarschijnlijk een goed bod gehad..

Zover ik begrepen heb uit bronnen uit het dorp Ommeren is dit de exacte reden. Geen zin en energie meer om te knokken om de auto's aan de gang te kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had begrepen dat J.D Timmer Trex cargo uit Veenendaal heeft overgenomen omdat Timmer de toegang tot het TATA terrein ontzegd is. Dus de Polen van Trex laden de opleggers voor en buiten staan ze rustig om te koppelen.

dus had toch gelijk! dat het hetzelfde bedrijf was.

Op deze manier word remco vos toch snel groot!

toch jammer dat zo iemand met net materiaal en chauffeurs er niet mee doorgaat.

hopen voor de chauffeurs (en ander personeel) dat ze er niet op achteruit gaan maar ben dr bang voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden