Forumlid 1934 Geplaatst 23 juli 2023 Forumlid Share Geplaatst 23 juli 2023 Volle bak zon,nu al op Thasos 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 23 juli 2023 Forumlid Share Geplaatst 23 juli 2023 Thasos. Ik had er nog nooit van gehoord. Dat moet zo’n beetje het meest noordelijke Griekse eiland zijn als ik het zo bekijk? Toeristisch? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid 1934 Geplaatst 23 juli 2023 Forumlid Share Geplaatst 23 juli 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei RobNiat: Thasos. Ik had er nog nooit van gehoord. Dat moet zo’n beetje het meest noordelijke Griekse eiland zijn als ik het zo bekijk? Toeristisch? Inderdaad het meest noordelijke, toch wel wat toeristen voornamelijk oostblokkers maar zodra je 1 kilometer van de kust af gaat gelijk rustig met prachtige bergen,één eiland meer naar het oosten (samoutraki) en net voor Turkije onvoorstelbaar mooi en ongerept is eigelijk één grote vulkaan zonder activiteit maar daardoor kwa vegetatie en begroeiing erg mooi met ontelbare watervallen en berg meertjes. Dit eiland heeft bijna geen toeristen en ik durf te beweren één van de mooiste van Griekenland, wij varen er naar toe het is vanuit hier ongeveer 85 kilometer.Met onderweg de nodige dolfijnen. 23 juli 2023 bewerkt door 1934 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 14 december 2023 2 zonnetjes 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 22 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 22 december 2023 Niet een zonnetje maar een ander, zeldzaam verschijnsel: Ijskristallen in de lucht die door de zon gebroken worden. Komt maar eens in de zoveel jaar voor.... 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 januari Forumlid Share Geplaatst 22 januari 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 13 februari Forumlid Share Geplaatst 13 februari Lekker int zonnetje in Guderhandviertel 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 7 maart Forumlid Share Geplaatst 7 maart Mn plekje voor vanavond Zodirect even naar het restaurant wandelen 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jean3 Geplaatst 8 maart Forumlid Share Geplaatst 8 maart 12 uur geleden zei trieftol: Mn plekje voor vanavond Zodirect even naar het restaurant wandelen op de bushalte???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 8 maart Forumlid Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 6 uur geleden zei jean3: op de bushalte???? Nee op een p plaats 8 maart bewerkt door trieftol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 17 maart Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 2 mei Forumlid Share Geplaatst 2 mei N307 Swifterbant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 2 mei Forumlid Share Geplaatst 2 mei Hoogeveen😊 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 2 mei Forumlid Share Geplaatst 2 mei Botlekbrug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 16 oktober Forumlid Share Geplaatst 16 oktober Moeuvres 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 16 oktober Forumlid Share Geplaatst 16 oktober Gaaf! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts