[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

met adriaan op expeditie


adriaantje

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
nog meer goed nieuws woensdag op sollicitatie gesprek voor internationaal werk :banaan:

Nu zal Pierre wel boos worden om het quoten :D

Maar dit is al het 2e goede begin van 2014 voor jou!!!!

Succes dan maar Woensdag.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En gebruik t forum maar als referentie ;)

Oei.... is dat wel zo verstandig?????:D

Hier is wat je doet, je gaat naar het solicitatie gesprek net voor die andere naar buiten gaat. Als hij in de deur staat, binnen gehoor afstand van de interviewer, zeg je, "Hee... heb je vervroegde vrijlating gekregen, dacht dat ze nogal streng waren met dat volk dat oude omaatjes beroofd". Iets in die geest....:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

allemaal mooi hoor maar ik heb voor me zelf een grens van 150km gesteld en daar houd het op en niemand kan mij verder rijden verplichten

als er in de uitnodiging stond dat het vervolg Kassel is was ik niet eens naar eindhoven gereden

voor het bedrag van wat ik vandaag verstookt heb kunnen we 3 dagen eten zo simpel is het

maar sta nu wel ingeschreven bij hun vestiging te Amsterdam en Nieuwegein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik zou gewoon naar Kassel rijden.

Je kan ook eens vragen, hoe hun het doen met betrekking tot de KM-vergoeding. Misschien doen ze het wel vergoeden (mijn duitse werkgever in ieder geval wel). Is voor hun ook een aftrekpost en voor de financiele afdeling telt elke euro.

Je kan het altijd bespreken wat betreft standplaats. Locatie voor een gesprek, is nog geen standplaats. Nee zeggen, kan altijd nog.

En van praten, wordt je altijd wijzer (en je toont aan, dat je de hand niet omdraait voor enkele kilometers meer of minder).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden