[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forse problemen bij Reining Kolham, ontslag en vestigingen dicht


goudvis

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Vroeger zag het materiaal van reining er altijd top uit. De laatste jaren gaat het met sprongen achteruit

Daarom moeten ze als ze bij een klant hier in de buurt ook komen met een bon van de wasstraat waarop staat dat de binnenzijde en buitenzijde van de oplegger gewassen is. De wasstraat is de lachende derde.

Bij 2 klanten van deze klant mogen ze niet meer komen, die wil de oude transporteur terug en hebben aangegeven daar extra voor te willen betalen. Uiteindelijk betalen we het toch zelf......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net even stukje onafhankelijke journalistiek gedaan met een chauffeur van reining in tilburg.

Alle chauffeurs die nu in tilburg rijden blijven daar rijden.

Tenminste volgens de hongaarse chauffeur die ik sprak.

Stond 1 Nederlands kenteken tussen.

Maar dat was een auto van roek. Was waarschijnlijk aan het laden

post-7046-1394790433,9977_thumb.jpg

post-7046-1394790434,6845_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto om aan het Hongaars personeel te laten zien: kijk, hier woont jullie werkgever.

Een mooi huis, die jullie voor hem betaald hebben.

Als blijk van waardering mogen jullie elk weekend op een parking zonder, en anders met weinig, voorzieningen staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast voeren ze ook nog steeds het woord 'Royal' op hun wagens.

Kan onze Koning die titel niet even intrekken? Of hebben ze in Hongarije ook een koningshuis waar ze aan leveren? :confused:

Hetzelfde met "Koninklijke Rotra".

Nooit geweten dat men een Roemeens koningshuis diende! :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast voeren ze ook nog steeds het woord 'Royal' op hun wagens.

Kan onze Koning die titel niet even intrekken? Of hebben ze in Hongarije ook een koningshuis waar ze aan leveren? :confused:

O ja, wij zijn beter als "hun" he.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shompie, ik heb zelf weinig zin om op deze zuigende vraag aan een ander cf-lid in te gaan, (wat heeft jouw comment immers met het koninklijke verhaal te maken), maar men heeft zelf aangegeven dat de kwaliteit van de transporten achteruit is gegaan.

Dan moet jij maar uitleggen wat men hier onder verstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is de kwaliteit van transport achteruit gegaan dan. Omdat ze nu met niet Nederlanders werken.... Dus met andere woorden, wij zij beter als hun. Dat heeft toch niets met zuigen te maken maar alles met jullie realiteit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet. Zij komen in het persbericht met deze uitspraak.

En aangezien jij er zo ongeveer zeker van bent, dat het niet met het personeel te maken heeft, is mijn vraag aan jou....wat is de reden dan?

En nogmaals, het verhaal "beter of slechter" heeft niets te maken met wel of niet terecht gebruik maken van een koninklijk titel.

En ja, dat is zuigen, en/of een topic een andere wending willen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

och god...daar gaan we weer.

de Hongaarse chauffeur die ik gister sprak van Reining was uitermate vriendelijk.

Zei me zelfs dat ie niks te klagen had en dat Reining een goede werkgever was.

Hij stond trouwens op het shuttle busje van Reining te wachten die hem naar de Lidl zou brengen om boodschappen te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat neem ik ongetwijfeld van je aan Bert.

Daarom snap ik ook niet waarom Shompie met het beter of slechter verhaal aankomt:confused:

Er is hier iemand die zegt dat ze de titel koninklijke niet mogen dragen omdat ze met Hongaren werken.....

Wat is hier onduidelijk aan.... Dat heeft niets met zuigen te maken lijkt me...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er is hier iemand die zegt dat ze de titel koninklijke niet mogen dragen omdat ze met Hongaren werken.....

En waaruit maak je dan op dat ik dat bedoelde? Wat oud zeer? Frustraties? Tja..in jouw ogen zijn werkgevers-van welke allure dan ook-volkomen superieur aan die simpele arbeiders/loonslaven. Werkgevers zijn heiliger dan Jezus, Ghandi en Mohammed bij elkaar. (althans, in Shompieland.) :D

Lees maar eens wat de voorwaarden voor zo'n predicaat zijn en waarom het kan worden ingetrokken;

Predicaat Koninklijk - Wikipedia

Dan kun je zien dat een onderneming groot, financieel gezond moet zijn en van onbesproken gedrag. Die voorwaarden zijn/worden veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Net even stukje onafhankelijke journalistiek gedaan met een chauffeur van reining in tilburg.

Alle chauffeurs die nu in tilburg rijden blijven daar rijden.

Tenminste volgens de hongaarse chauffeur die ik sprak.

Stond 1 Nederlands kenteken tussen.

Maar dat was een auto van roek. Was waarschijnlijk aan het laden

In het openingstopic stond ook dat er ontslagen zouden vallen in Tilburg en Kolham,,,,over de vestiging in Budapest werd niet gesproken.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan kun je zien dat een onderneming groot, financieel gezond moet zijn en van onbesproken gedrag.

De Wagenborg groep is inderdaad een klein bedrijfje wat op omvallen staat en regelmatig in aanraking komt met justitie. Ik zeg afpakken die titel "Koninklijke".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waaruit maak je dan op dat ik dat bedoelde? Wat oud zeer? Frustraties? Tja..in jouw ogen zijn werkgevers-van welke allure dan ook-volkomen superieur aan die simpele arbeiders/loonslaven. Werkgevers zijn heiliger dan Jezus, Ghandi en Mohammed bij elkaar. (althans, in Shompieland.) :D

Lees maar eens wat de voorwaarden voor zo'n predicaat zijn en waarom het kan worden ingetrokken;

Predicaat Koninklijk - Wikipedia

Dan kun je zien dat een onderneming groot, financieel gezond moet zijn en van onbesproken gedrag. Die voorwaarden zijn/worden veranderd.

Okay, dan heb ik het misschien verkeerd begrepen. Dus een bedrijf mag de naam koninklijke niet dragen al s ze in zwaar weer komen en met met buitenlands personeel werken. Of zoiets....

Ik begrijp het niet helemaal of toch helemaal wel.

Een bedrijf wat met een groot deel met Hongaars personeel werkt en daarmee groot geworden is mag de naam koninklijk niet voeren. Omdat ze met buitenlanders werken of omdat het slecht gaat of zo....

Ik neem nog wel een wijntje want snappen doe ik het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als er om 16.00 uur vrijdagmiddag niet meer geladen kan worden op de locatie bij het spoor dan heb je mijns inziens weinig service. Dan is het goed dat in deze tijden klanten dit niet als service zien.

Gelukkig is er in Tilburg wel een koninklijk transportbedrijf waar service met hoofdletters wordt geschreven en men geen buitenlanders nodig heeft: Claassen Tilburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden