Forumlid corydon Geplaatst 18 december 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 december 2014 Daarom moeten we ook niet zo kankeren We? Je spreekt hopenlijk wel over jezelf Huub. Jij hebt hier meerdere malen geschreven dat je nooit meer werkte dan wat de wet toestond, zelfs toen iedereen maar deed wat ie wilde min of meer. Ook was jij het vakbonds mamnnetje, zo, waarom zijn er zoveel regels? 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 20 december 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 december 2014 Het zal niet gaan om de chauffeurs Maar ze willen zich meer richten op het Oostblok en het midden oosten Daar licht de toekomst Huub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid firerescue Geplaatst 20 december 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 december 2014 Heb je dat in je glazen bol gezien huub? Of viel je dat in, in een vlaag van verstandsverbijstering? ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel-63 Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Personeel hoort het fijne ook niet,er word gezegd dat het niet meer genoeg opbrengt en daardoor de vestiging gesloten word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 22 december 2014 Forumlid Share Geplaatst 22 december 2014 Nee dat heb ik niet in de glazenbol gezien of gelezen Ze rijden al meer dan 50 jaar op het midden oosten Daarbij ze hebben vroeger heel veel voor gelach gereden Ik heb er nog heel veel naar Sofia gebracht via van Gent en loos En van daar uit ging het verder Huub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Alex Luiten Geplaatst 2 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 2 januari 2015 Jammer voor je Alex, heb er ook nog 5 jaar gewerkt (bij Stuij en de Man), was best een leuke periode hoop dat je snel wat kan vinden, en word het hele bedrijf opgedoekt in NL, sterkte mogguh ja alles wordt opgedoekt jammer hoor was een leuk bedrijf maar als van hoger hand beslist wordt dat alles dicht gaat wat moet je doen uwv en bonden doen toch niets gelukkig heb ik en de meeste van mn collega's al wat gevonden nadeel is dat ik pas 2 maart begin hoop dat ik nog salaris krijgt tot die tijd gr alex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 6 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2015 willi betz nederland oftewel stuij en de man gaat in maart 2015 DICHT 20 chauffeurs op straat BARENDRECHT - "Transportbedrijf Stuy en de Man en Willy Betz Nederland in Barendrecht beëindigen binnenkort hun activiteiten. Voor 28 medewerkers is collectief ontslag aangevraagd", meldt bestuurder Frank Pavias van FNV Bondgenoten. "Ze gaan er vanuit dat de bedrijven per 1 april van dit jaar dicht gaan. Ik denk dat het een maand later allemaal rond is", vertelt hij verder. meer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 6 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2015 (bewerkt) Hmmmmm..... Eerst wordt een bedrijf opgeslokt door een hele grote onder het mom van uitbreiding netwerk blablabla... Vervolgens komt de markt zwaar onder druk te staan door dit soort grote bedrijven (te veel wielen en te lage prijzen, want ze gunnen elkaar het verlies niet eens).. Vervolgens wordt de stekker eruit getrokken, met achterlatend een spoor van verstoring. De markt blijft rot de prijzen blijven k t en een hoop werknemers kunnen naar de soos. Kan iemand mij hier het gewin van verklaren? 6 januari 2015 bewerkt door Murphy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 6 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2015 Hmmmmm..... Eerst wordt een bedrijf opgeslokt door een hele grote onder het mom van uitbreiding netwerk blablabla... Vervolgens komt de markt zwaar onder druk te staan door dit soort grote bedrijven (te veel wielen en te lage prijzen, want ze gunnen elkaar het verlies niet eens).. Vervolgens wordt de stekker eruit getrokken, met achterlatend een spoor van verstoring. De markt blijft rot de prijzen blijven k t en een hoop werknemers kunnen naar de soos. Kan iemand mij hier het gewin van verklaren? Uiteindelijk alleen maar verliezers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Danny Geplaatst 6 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2015 De eerste chauffeur van hun is gisteren bij ons begonnen, februari begint er nog 1.. Blij dat er 2 oudere chauffeurs een plekje bij ons hebben gevonden en hoop dat het voor de rest ook zo snel gaat! 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 Mooi dichtbij weer werk gevonden dus niks mis mee checked by my phone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 8 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 8 januari 2015 En het gaat maar door. http://www.transport-online.nl/site/54807/chauffeurs-stuy-en-de-man-op-non-actief/#.VK6so5S_1Fs.facebook checked by my phone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid goudvis Geplaatst 8 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 8 januari 2015 Dat zat er wel aan te komen. Dealer, garage, olieboer iedereen redt zijn meubelen en een paar weken na bekendmaking ligt het bedrijf stil. Dat blijft niet rijden tot april. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corne64 Geplaatst 8 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 8 januari 2015 En het gaat maar door. http://www.transport-online.nl/site/54807/chauffeurs-stuy-en-de-man-op-non-actief/#.VK6so5S_1Fs.facebook checked by my phone Willy Betz die een tarievenoorlog niet kan winnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 9 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 9 januari 2015 Tsja ze draaien wat af hier rob, voor je het weet gaat het weer over de perikelen rondom de bonden. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 9 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 9 januari 2015 Klote bonden ook altijd...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lambiek Geplaatst 9 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 9 januari 2015 Of over het sexuele leven van de Sahara-sprinkhaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 9 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 9 januari 2015 Willy Betz die een tarievenoorlog niet kan winnen?? Uit ervaring weet ik dan wel weer dat ze beter betaalden voor een charter als de ferry boeren. In 2009 kreeg ik p/km 1.15 tov Norfolk 0.89 en A2B 0.93 geen vetpot maar wel binnen 14 dagen betaald tov de 6 weken van de laatste twee. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 5 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 5 februari 2015 Als iemand vraagt waar de voertuigen zijn: https://www.troostwijkauctions.com/nl/trekkers-en-opleggers/01-20115/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lambiek Geplaatst 5 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 5 februari 2015 nee niemand die het vraag Er staat ook iemand en niet niemand , nal , lezen jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid suggs73 Geplaatst 5 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 5 februari 2015 Hadden ze dat niet naar andere vestigingen kunnen brengen ? zit aardig nieuw tussen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 5 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 5 februari 2015 En ook een hoop zonder kentekenplaat, lijkt er op dat ze overtollig matriaal dumpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Flaptop Geplaatst 6 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 6 februari 2015 Hadden ze dat niet naar andere vestigingen kunnen brengen ? zit aardig nieuw tussen . 1,5 jaar oude euro 6 voertuigen? Dat is lease geweest. Anders werden die auto's wel bij een andere vestiging ondergebracht. Zal wel een aardige boeteclausule geweest zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Limboman Geplaatst 7 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 februari 2015 Dacht er inderdaad ook al 2 tegen gekomen zijn in Belgie, en dat van die boeteclausule, als de NL vestiging failliet is krijgt de Leasemaatschappij, niets. Ik weet niet of ze failliet zijn dus dat zeg ik niet. Maak je maar niet ongerust. De leasemaatschappij krijgt haar voertuigen gewoon terug. Zelfs bij een bodembeslag van de fiscus (moeten ze zich wel binnen 2 weken bij de fiscus melden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 7 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 februari 2015 Dacht er inderdaad ook al 2 tegen gekomen zijn in Belgie, en dat van die boeteclausule, als de NL vestiging failliet is krijgt de Leasemaatschappij, niets. Ik weet niet of ze failliet zijn dus dat zeg ik niet. Ik denk niet dat ze failliet zijn;de voertuigen worden verkocht in opdracht van de pandhouder,in overleg ,met willi Betz( volgens de site van Troostwijk) Bij failliesement zou dat wel zijn: in opdracht van de belastingdienst. Overigens : als je zo n auto kunt kopen,euro 6 met nog geen ton op de tellert, voor € 32000, ben je spekkoper ,als eigen rijder in de containers. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts