[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar gaat of ging de reis naartoe.


matthieu

Recommended Posts

  • Forumlid

Hoplakee tanks weer vol 1280 liter diesel aan € 1,31-

En ook de boot weer vol met goedkope benzine,aan de grens wat gerommeld om snel over te komen van de vrachtauto baan naar busbaan en van busbaan naar aparte baan voor tankauto’s en dan een boze Macedoniësche douanebeambten die me terug proberen te sturen,maar ja ik kan niet achteruit rijden !!!! En hop dan toch maar de slagboom open en rap door.

Alles bij elkaar toch een dikke 700 euro’s minder uitgegeven dan in Griekenland en nu door naar Thessaloniki,morgen over de snelweg naar Arta normaal altijd binnendoor de bergen want dat is een prachtige route maar nu onberijdbaar ivm de overstromingen,en zeker niet gepast om daar nu te rijden.

Gister nog geholpen om een trailer te laden met hulpgoederen voor dat gebied.

2E762CCA-C416-41CB-9FE5-50DB5BA575C4.jpeg

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-9-2023 om 21:08 zei Fg2200:

ik zou het graag willen doen, maar helaas laat de thuissituatie het niet toe dus kan het feestje niet doorgaan......het is niet anders...

Als je thuis situatie hey niet toelaat kan je er idd maar beter niet aan beginnen idd. Maar je hoeft niet perse weekenden te maken in dit werk, Enkel van zondagavond tot zaterdag kan ook voldoende zijn.😅 ik meen te hebben begrepen dat jij nu af een toe overnacht.

 

Mijn eerste week alleen zit erop, en het was echt een geweldige ervaring.  Deze week 3 keer op vergunning gereden met de daaraan verplichte route.  1 x door enkel hoogte . 1x door hoogte en breedte en een keer door enkel breedte. Vergunning goed lezen en waar je niet uit komt vraag je aan een collega met ervaring en dan krijg je wel een duidelijk antwoord.  Ik heb het vermoeden dat ik zeker kan wennen aan dit werk. Afgelopen week 3450 km gemaakt in totaal. Die weken boven de 3000 km waren bij HKP slechts een enkele uitzondering.

 

De week ook gelijk maar goed afgesloten gisteravond bij de Tweede Steeg  samen met een aantal collega s    Waaronder @albertvv  Gezellige avond gehad met elkaar en vanmorgen met elkaar het laatste stukje naar Assen gereden. 
 

Al met al met een super tevreden gevoel naar huis gereden vanmorgen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei andremast:

Maandag vrijmaken avelgem en lossen (kiepen)in ieper flexitank met water

Dan is er kans dat je langs mijn deur passeert in Elsegem.

Er is altijd koffie met of zonder cognac.

 

 

Avelgem, van Gerard Vermeersch, satire over Avelgem en de Kwaremont, een heuvel in de Vlaamse Ardennnen. In het schoon Vlaams, veel luistergenot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden