[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Afsluiting deuren


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben ooit buitengesloten uit een 4 serie, net zoals iedereen die met een 4 serie reed waar ik destijds werkte.

En uitleg vragen aan de mechanieker die langskwam (ik stond op een km of 20 van onze werkplaats) leerde me hoe je het moe(s)t doen.

En verstandig als ik ben ga ik dat hier niet neerzetten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij die 4 serie kwam dat behoorlijk veel voor.

Ik weet alleen niet of dat bij het hele reeks was of slechts bij een beperkte reeks.

Je leert dan wel dat je altijd je sleutel op zak steekt als je uitstapt en je deur dichtdoet. :ja:

Moest je het aan de hand krijgen, bel dan naar een Scania garage, dat gaat sneller dan PB'en.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Ik ben vandaag weer eens buitengesloten door mijn Scania. Heel vervelend dit is de tweede keer al dit jaar:stom: Gebeurt jullie dit ook wel eens. De eerste keer dacht ik heb vast de deur te hard dicht gegooid. Maar vandaag ik deed de deur heel zachtjes dicht. Hoorde ik het bekende ehhwwehhhhehw geluid. Moest even de deuren van de oplegger dicht doen. En dat even heeft 1.5 uur geduurd voor de deur weer open was. Ik had het wel lekker warm in de cabine de motor stond ook nog aan de boel was al goed warm gestookt:p Kan er nu wel weer om lachen maar zo frustrerend als je de sleutels ziet zitten in het contact en het bedieningskastje zat natuurlijk ook nog aan de contact sleutel:angel: Dus ik vraag jullie hoe kan dit. (hoef geen reactie's van moet je de sleutel er maar uithalen. Ik geloof nooit dat jullie bij elk adres de sleutel eruit halen:p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een paar weken geleden overkwam mij dit ook,met de auto van een collega(Volvo) ik wist dat m dat zelf ook al eens overkomen was dus heb ik m uit zn nest gebeld en vroeg m waar hij de reservesleutel verborgen had,die was snel gevonden en kon ik weer verder.

Reserve sleutel kun je alleen t slot mee openmaken,niet starten,en hij heeft dat ding een vast plaatsje gegeven,kleine moeite ,groot plezier(als je deur in t slot gevallen is):D

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Toch is dat merk niet foutloos dus.....

We hadden ook zo'n IKEA bak, liepen ALTIJD met reservesleutels op z<ak. Wat een grafding.

En die ene keer dat het deur niet per ongeluk op slot viel,,,,,,,was mijn GPS pleite.....:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als oud chauffeur wil ik hier graag op reageren. Je laat het portier van je luxe wagen toch ook niet met de sleutel in het contact onbeheerd achter. Het is een kleine moeite de sleutel uit het contact te halen. Als je dat gewend bent zul je dit, bij meerder losadressen op één dag, zeker niet meer vergeten.

En als je twijffelt aan jezelf of de motor moet blijven draaien, zorg dan voor een reservesleutel. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hahahahaha leuk hé buiten gesloten worden.Ik kan er over mee praten net als 2 ex collega's :D.Ik kwam bij de klant aan,zet de motor uit en laat de sleutels voor het gemak in het contact zitten.Kom ik na een tijdje terug deur dicht :hamer:.Gelukkig wist ik al hoe het werkte maar de gezichten van die mensen op het kantoor bij dat bedrijf toen ik om een paperclip vroeg om ..................... zal ik nooit vergeten.Dit gebeurde trouwens met een scania 4 serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden