[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

Gast combidriver
Ik jou ook niet, dus hebben we een dubbel probleem....:D

Ik zal het in de gaten houden de volgende keer.

Maandag weer met mijn trouwe pony op pad, Huybregts 324!

l7kr.jpg

U gaat er al helemaal van uit, dat de 324 de vakantie heeft over leeft????

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Jawel CD, hij heeft het overleefd!!

Geen schades of noemenswaardige ranzigheid tegengekomen, het kan dus wel...:ok::D

U mag zich oprecht een gezegend mens noemen Pierre

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fred Je hebt ook die trailer er vast achter?

Ja, En ik ben de enige sjouwfeur van het span, geen vaantje (uitverkocht helaas) Maar ik geloof van horen zeggen (oa Marotrans) dattie wel opvalt onderweg. Ik heb zo goed als altijd t bakkie aanstaan dus gil gerust, maar denk daarbij wel aan m'n trommelvliezen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn trekker is ook netjes van vakantie teruggekomen.

De laatste weken voor de vakantie doe ik al niet veel meer aan schoonmaken, omdat ik ooit de wagen wekelijk als een vuilbak terug kreeg nadat ik hem tiptop had ingeleverd.

Nu is er in mijn vakantie wel 900 kilometer met de wagen gereden en geloof me of niet de wagen kwam netter terug dan ik hem had ingeleverd :ok:

Het was alleen jammer dat ik 4 lege koffiebekertjes (wel netjes in elkaar gestapeld) tussen de stoel en het bed vond.:eek:

Mijn auto stond op dezelfde plek als waar ik hem achtergelaten had. Er was geen 100 meter mee gereden, zelfs niet de garage in en uit helaas. Hij moest voor zijn eerste beurt en zelfs dat hebben ze niet gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn auto stond op dezelfde plek als waar ik hem achtergelaten had. Er was geen 100 meter mee gereden, zelfs niet de garage in en uit helaas. Hij moest voor zijn eerste beurt en zelfs dat hebben ze niet gedaan.

De droom van iedere chauffeur , maar meneer heeft er weer comentaar op!

Het is ook nooit goed! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nee hoor 3 uur elke dag. Kruidenier staat los van Meilink. Het is omdat de baas er naast woont en we hebben de voorkant als standplaats

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden