Forumlid roel Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik heb een map met foto's op mijn computer van de wagens van de forum leden. Nu verandert er nogal eens iemand van auto of werkgever dus wil ik een actueel fototopic maken per 1augustus. Plaats hier een foto van de vaste wagen waarmee je rond die datum op de weg zit. Het liefst met je forumnaam onder in beeld, zodat je eenvoudig te herkennen bent onderweg. Verander je van wagen of werkgever dan kun je de foto verwijderen en een nieuwe plaatsen zodat alles een beetje up-to-date blijft. Bij deze natuurlijk ondergetekende als voorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Dennis410 Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 mijn span, de naam onderin moet je maar ff zelf doen want ik heb geen idee hoe dat moet! gr.Den Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast jan putter Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 fototje van 'mijn'klassieker 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid France Routiers Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Dit is mijn 'klassieker' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Zo ben ik de meeste tijd te spotten langs de weg, hoofdzakelijk Noord-Nederland. Maar er kan best eens een andere bak of een cement silo op staan. Ook een aanhangwagen of dieplader bungelt er wel eens achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Hierin ben ik te spotten auto 38 met aanhangwagen 151, in de nacht compleet overdag meestal solo, vanaf Enschede met aanhanger terug, indien nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Mijn stoere Volvo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cocoolkast Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Deze week met de White Horse, alleen met andere trailer. Jep een nieuw/ oud werkgever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Bert Geplaatst 6 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 juni 2010 Hier rij ik op maar dat kan maar zo veranderen binnenkort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 7 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2010 De mijnes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jovdwal Geplaatst 7 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2010 mijn kleine trucky 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark Geplaatst 7 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2010 Hier mag ik mij mee vermaken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Blondiedfu Geplaatst 7 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik rij met zoiets: Of zoiets: En zo een kan ook nog Dus gewoon ff kwestie van kijken of er een hoogblond iemand achter het stuur zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Trucksmurf Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 dan moet je wel goed kijken als je het niet weet val je niet zo heel erg op :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nighttrucker Geplaatst 7 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik rij met zoiets: Of zoiets: En zo een kan ook nog Dus gewoon ff kwestie van kijken of er een hoogblond iemand achter het stuur zit die rode is goed voor de koffie service Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Stefan Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Als we van die onzinnige berichten blijven posten is het nut van dit topic weg en kan je straks pagina's bladeren om weer een foto tegen te komen! Zullen we het maar gewoon puur op foto's houden in dit topic? Lopen ouwehoeren doe je maar ergens anders! Bedankt voor de medewerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hendrik Geplaatst 8 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2010 Als we van die onzinnige berichten blijven posten is het nut van dit topic weg en kan je straks pagina's bladeren om weer een foto tegen te komen! Zullen we het maar gewoon puur op foto's houden in dit topic? Lopen ouwehoeren doe je maar ergens anders! Bedankt voor de medewerking. Wanneer komt er foto van jouw fiets dan ? Bij deze mijn nacht/dagverblijf ......een toppertje (voor mij althans) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dennisjetten Geplaatst 8 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2010 nu niet meer herkenbaar met de blauwe mercedes vanmiddag een nieuwe daf gekregen zal morgen het vaantje er weer inhangen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marnix Geplaatst 8 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2010 In het noorden van NL ook goed herkenbaar aan de toplampen;) Ziet er strak uit:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast mebo 07 Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Dit is het vervoermiddel waar ik meestal mee onderweg ben , nr 134, al kunnen er wel eens andere containers opstaan.Er rijden er nog 2 die identiek zijn, maar dit is de enige met een vaantje! Mebo 07 , Lammert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid perry de bresser Geplaatst 8 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2010 deze is van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast schrootmalloot Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Als we van die onzinnige berichten blijven posten is het nut van dit topic weg en kan je straks pagina's bladeren om weer een foto tegen te komen! Zullen we het maar gewoon puur op foto's houden in dit topic? Lopen ouwehoeren doe je maar ergens anders! Bedankt voor de medewerking. Stefan wat zeg je dit toch weer lekker tactisch,en vriendelijk...Vind het af en toe niet zo gek dat ze je lopen af te zeiken hoor...Ik heb er verder geen problems mee,maar reageer eens wat minder direct...Scheelt een hoop gezeik naar jouw kant denk ik...Ik zeg nog een fijne avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimke Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 deze is van mij dan kom je wel eens bij ons op de zaak denk ik;) ik ben namelijk de enigste bij timmermans met een vaantje hier mij auto (als het goed is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast edwin 30 Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 dit is mijn bolide:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast johannes70 Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 De mijne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts