[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sneeuwbuien, mogelijk met grote gevolgen, in aantocht!


KevinV8

Recommended Posts

  • Forumlid
Nou dames en heren, het bericht dat werd geplaatst is echt niet overdreven geweest. Dat ik met de scooter moet driften naar het station en terug is nog niet zo erg. Gewoon voetjes op de vloer en lekker laten glijden die handel. Maar de NS was vandaag weer een groot trauma, 2,5 uur over gedaan om thuis te komen wat normaal een ritje van 35 min is....

25 minuten over wat ik normaal in 20 doe, ondanks het weer gewoon begaanbaar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
En ik maar fietsen hé! Lekker beetje dwars door de bochtjes, ben geen minuut trager geweest. Mij is altijd geleerd, met druk op de aandrijving kom je er wel. En poedersneeuw is niet glad, als het glimt is het glad.

Precies bas, die verse sneeuw kon ik goed doorheen rijden, maar wat platgereden is wordt glad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij is de rijbaan aan het poleren.....wat zal dat glimmen als hij eindelijk boven is.....

Wel een grote bak maar dan geen geld voor 4x4?

Zo'n klein ventje hoort ook gewoon in een panda te rijden. En als ie nou naar de andere keek, die reden er met volle vaart op en dan kom je er wel overheen. Gaat ie alsnog met een slakkengang weer vooruit. sommige mensen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
belgie 1285km file ....

Jup..14:10 vertrokken bij Kortrijk, 22:20 op de dam, is normaal 4:20u...kon sommige stukken doorrijden (linkerbaan), van Son tot Oss stapvoets want er lag wél 2 cm..op de vluchtstrook. je kon het asfalt er doorheen zien

manmanman..ben ik de enige die weet dat wanneer het spettert of roffelt onder je banden, het niet glad is?

knmi, piet p enz hebben het weer goed gedaan met hun paniekzaaien..volgende keer maar code rood als het gaat regenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Gisteren ander half uur van Middelburg naar Zierikzee. Er reed weer volk wat niet hoort te rijden met zulk weer, 50 km over de a58:hamer:

Blijf dan gewoon thuis, als je niet durft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zat zelf in Duitsland, maar had Rijkswaterstaat niet weer de matrixborden op 50 gezet? Zoiets haalde ik uit de berichten op internet.

Maar als iedereen die snelheid zou opvolgen en voldoende afstand zou weten te behouden tot zijn voorganger zou het geheel wel in beweging zijn gebleven.

Vaak is het probleem dat mensen zich niet houden aan de verlaagde snelheid ter plaatse en in de laatste zeg 200meter afremmen en ja, uiteindelijk komt alles dan weer tot stilstand.

Dat ligt m.i. niet aan de matrixborden maar meer aan die klojo's die denken dat de wereld van hun alleen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even wat hoogtepunten van de actuele verkeerssituatie op de weg.........het gaat weer lekker.....:rolleyes:

Sneeuw op de weg

A1243 km :eek: Den Haag richting Arnhem tussen knp. Oudenrijn en afrit Wageningen 43 km, Filelengte neemt toe, Filelengte neemt toe op de parallelbaan

Ik hoorde hem op de radio, toen ik al stilstond net na Zevenhuizen richting Utrecht, heb de volle fille gehad, meer dan dat zelfs :mad:

Allemaal van die suftrutten die er helemaal niets van snappen...heb op bepaalde momenten maar gewoon ingehaald op de A12.

Meer dan 4 uur gedaan over een stuk wat normaal nog geen 2 uur is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteren Amsterdam Utrecht A2 soms over de derde baan, één keer een truck met haast denk ik reed zelf weer op de eerste of tweede baan maar die ging over de vierde waar het wat rustiger was.

Om in A'dam de A10 op te komen viel niet mee, het was al druk en achter me werd het nog erger.

Oprit Basisweg buitenring, stationair naar boven, slippend maar hij bleef cm voor cm gaan duurde wel 5 min voor ik boven was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gisteren Amsterdam Utrecht A2 soms over de derde baan,

Dat is link zat.

Even een agent die met z'n verkeerde been uit bed is gestapt, en die 2 centimeter verse sneeuw levensgevaarlijk vindt, kan er voor zorgen dat u via een zogenaamde artikel 5 uw rijbewijs kunt inleveren. Een kennis overkwam het op de 2e baan bij het inhalen (gisteren, begin van de middag, net in Nederland, ter hoogte van een oprit) van een rijtje (personen-)auto's die met 30 km/u over de meest rechtse baan sukkelden en die aan het remmen gingen om er invoegende mensen tussen te laten.

Na heel lang praten en aandringen mocht hij uiteindelijk z'n rijbewijs op dat moment behouden, maar via CBR zal een EMG-cursus volgen ...... De beste man rijdt wekelijks kris-kras door Europa (Zwitserland, Oostenrijk, Italië, etc) en kwam ook net terug van zo'n rit.

De agent stelde zich op het standpunt dat het gevaarlijk rijgedrag was voor een vrachtwagenchauffeur. En daar moet je het dan maar mee doen ...... (sukkel ..., die agent)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja die beste man hangen we ff apart,maar je moet maar idd maar net ff zo iemand treffen..Heb het zelf aan de hand gehad met de luxe met 152 door de radar,waar 100 was toegestaan..Koste me toen wat guldens,en mede door correctie met een sisser afgelopen..Was wel 2 ribben kwijt...Zo jammer dan weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Afwachten of het CBR ook een EMG cursus zal opleggen de agent kan uw kennis alleen maar aanmelden voor de EMG cursus en het CBR beslist

Het kan ook wezen dat het CBR anders beslist dat uw kennis geen EMG cursus hoeft te volgen.

Ik ben benieuwd. Hij zou me op de hoogte houden.

Het toont wel aan hoe ver een agent kan gaan en dat op enig moment heel erg veel (te veel?) van de enkele beoordeling van een een agent kan afhangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is link zat.

Even een agent die met z'n verkeerde been uit bed is gestapt, en die 2 centimeter verse sneeuw levensgevaarlijk vindt, kan er voor zorgen dat u via een zogenaamde artikel 5 uw rijbewijs kunt inleveren. Een kennis overkwam het op de 2e baan bij het inhalen (gisteren, begin van de middag, net in Nederland, ter hoogte van een oprit) van een rijtje (personen-)auto's die met 30 km/u over de meest rechtse baan sukkelden en die aan het remmen gingen om er invoegende mensen tussen te laten.

Na heel lang praten en aandringen mocht hij uiteindelijk z'n rijbewijs op dat moment behouden, maar via CBR zal een EMG-cursus volgen ...... De beste man rijdt wekelijks kris-kras door Europa (Zwitserland, Oostenrijk, Italië, etc) en kwam ook net terug van zo'n rit.

De agent stelde zich op het standpunt dat het gevaarlijk rijgedrag was voor een vrachtwagenchauffeur. En daar moet je het dan maar mee doen ...... (sukkel ..., die agent)

Nee, dan beter er achter blijven en flink in de remmen gaan en hopen dat je dwars over de snelweg komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden