[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De nieuwe Volvo FH in vol ornaat!!!


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zie ze nu best veel, en het is wel heel erg afhankelijk van de kleuren en vooral de kleur van die grille, niet meegespoten is al snel een erg lelijk front, zoals bij die rode een paar posts hierboven, geen gezicht. (Sorry, trotse eigenaar!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

(overigens hadden ze best wel wat leuks met die zwarte grille mogen doen...)

Ik vind persoonlijk bij deze auto in deze kleurstelling die rode randjes in de grille genoeg, anders is het een te groot rood vlak.

Ik heb er al een paar gezien met strepen oid erop en dan vind ik het ook mooier als de grille meegespoten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij staat van die gesjopte de achterste as er te dicht op

Dit vond ik op 1 van de website's van Iep van de Meer.

Volvo used to build an XXL version of the old FH Globetrotter for the Australian market. In a later that big-cab-Volvo was also sold in Norway, and some of them are driving all over Europe. After the new FH has been launched in Australia, there is no sign yet of a new XXL version. I don’t know if Volvo is preparing something for the future, but I found this Photoshoped picture which proves that it would look very good indeed!

Bron: Iepieleaks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden