[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De nieuwe Volvo FH in vol ornaat!!!


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid
Dit was 31 Mei, wel jammer dat het zo'n rechthoekige is en niet zo'n zwarte ronde.

En er is geen goedkeuring voor nodig, als het voorgeschreven zichtveld maar te zien is.

Je kan dit kontroleren op een spiegelafstelplaats.

Dat is toch vreemd Steenhaas, wij bestellen altijd camera's zo ook bij dit model.

Maar ik heb toch echt een brief van Volvo liggen dat ze de camera nog niet kunnen monteren ivm het ontbreken van een typegoedkeuring.

Bij ons wordt de camera dus achteraf ingebouwd als Volvo die typegoedkeuring voor elkaar heeft.

Onze jongste Volvo is van juni.

Ik ben benieuwd of er nog meer met een camera rondrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

post-13922-1394790054,5171_thumb.jpg

Deze fotografeerde ik deze week in Vlaardingen maar op de een of andere manier klopt er iets niet aan de nieuwe FH.

Kan hem gewoon nog steeds niet zo mooi vinden als het vorige type.

De kippen van de firma smoelen veel beter wat mij betreft, en ik ben absoluut geen kippenfan!

post-13922-1394790054,4335_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]64088[/ATTACH]

Deze fotografeerde ik deze week in Vlaardingen maar op de een of andere manier klopt er iets niet aan de nieuwe FH.

Kan hem gewoon nog steeds niet zo mooi vinden als het vorige type.

De kippen van de firma smoelen veel beter wat mij betreft, en ik ben absoluut geen kippenfan!

Thys heeft er 35 besteld waarvan er 28 dit jaar nog worden geleverd uit mn hoofd.

Ik vind de oude ook mooier inderdaad maar ik zal het er vanaf volgende maand ook mee moeten doen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ja, als gereedschap om mee te werken zal het geen straf zijn denk ik Vince!

Veel veilige kilometers toegewenst!

Ben trouwens wel benieuwd naar ervaringen van de forumleden die "gestraft" zijn met deze nieuwe FH.

Je ziet hem behoorlijk veel dus hij zal wel goed bevallen.

post-16400-1394790055,942_thumb.jpg

Sta nu naast een Thys. De laatste autos bij ons zijn allemaal zonder spoilers, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien met die lompe adblue tank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden