[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zonnetje..!!


Fland

Recommended Posts

  • Forumlid
23 uur geleden zei roadtrain:

Het vreemde is dat “onze” veiligheidsnerd dus je op de vingers tikt als je nog geen sticker op de helm hebt (sticker krijg je als je soort cursusje hebt gevolgd). Wat dus behoorlijk tegenstrijdig is dan. 

 

Het zou kunnen dat de betreffende sticker van een specifieke lijm / materiaal is dat de helm niet aantast.

Ik lees in ons VGM boekje dat 'onze' bedrijfssticker die op de 3M Peltor helm zit, van dat betreffende materiaal gemaakt is en dus toegestaan.

 

Andere soorten stickers niet.

 

Evenals de helm niet op een hoedenplank van een auto leggen ivm inbrandend zonlicht.. wat de kwaliteit aantast.

 

Nou, een collega rijdt met de helm op het dashboard rond.. dat kan dus niet in de zomer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij bent snel  :ok:
Maar jij kon met de heenweg tenminste zien dat je op een dijkje reed.

Ik heb wel eens gehad dat ik met de terugweg toen de mist was opgetrokken dat smalle weggetje een vrij hoog gelegen dijkje bleek te zijn.

 

 

Maar eigenlijk veranderd dat er niets aan dat je nooit met je wielen naast de weg moet komen met een vrachtwagen :nee:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Met alleen de ruit ben je er niet.. ik heb gisteren de zonneklep (binnen-buitenkant) ook schoongemaakt. Trappetje erbij.
Hij gaat morgen ff door de wasstraat ...
Dan wordt alles ff gewassen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden