Spring naar bijdragen

Grote brand bij Wolter Koops Zeewolde


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid
Maar het was toch juist Bakker Zeewolde die de voorraad kaas voor de grootgrutter beheerd? Liggen er bij Koops niet meer de voorraden voor export?

Er "ligt" bij ons wel kaas Marnix maar ik kan helaas niet vertellen hoeveel. Maar de meerderheid is patat, een pallet of 24.000 heb ik me vandaag laten vertellen.

Volgens mij is daar het meeste export van. En dan natuurlijk de x aantal vrachten kip die ik en mijn collega's gisteren hebben aangevoerd en die vandaag naar o.a. Engeland zouden gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

De combinatie "kaas" en "Zeewolde" deed bij mij een belletje rinkelen. Maar had dus nik met Koops te maken. Dat van die frieten had ik al eens begrepen van iemand die een aantal jaar geleden voor Koops reed en niks anders deed dan pendelen Lelystad-Zeewolde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik heb al die foto's en filmpjes eens op me in laten werken, en het zal je gebeuren zeg...

Ook al ben je prima verzekerd, kun je volgende week weer voor 100% draaien in een vervangend pand etc.: je levenswerk staat daar af te fikken, zonder dat je er ook maar dát aan kunt doen!!

Je kunt er alleen maar naar kijken, meer niet. Daar wordt ieder mens toch gek van? En je maakt mij niet wijs dat niemand van de heren Koops geen verantwoording voelt voor het personeel, van welke nationaliteit dan ook...

Laten we voor alle betrokkenen hopen dat de familie Koops nog de moed heeft om eigenlijk weer helemaal opnieuw te beginnen, en dat dat weer net zo'n succes mag worden dan het tot gisteravond is geweest.

Familie Koops, Bert en Marlies, De Zwoeger en alle andere collega's: sterkte de komende tijd :ok:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heren, ik ben geen chauffeur maar systeembeheerder voor Koops. Alles draait weer voor zover planning loopt alweer zonet werkende opgeleverd. Nachon/transics/email/internet noem alles maar op werkt weer. morgen worden er units geplaatst voor werkruimte en maandag wordt alles weer ingericht voor de rest van het personeel. Dus al met al is Wolter Koops binnen 24 uur weer op de rit wat wij als Nachon en Hayom natuurlijk als prio zien. Ik wens de Fam Koops ook een warm hart toe en zal maandag wederom weer me beste beentje voort zetten om de rest ook weer aan het werk te helpen zodat er een minimale downtime is. M.v.g Harald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Best brandje.

Zo'n brand heeft nog wel grote gevolgen. De toeleveranciers moeten nu heel rap nieuwe productie maken.

Zo dacht ik het ook

In mijn tijd was het juist op vrijdag dat de loodsen vol stonden voor het weekend te laden om zondag/maandag aan te leveren ( maar het is al weer 6 jaar geleden en er zal een hoop veranderd zijn)

Het zal een hoop ellende opleveren

@ Bert 2003-2006 heb ik er gewerkt

Ik had het gehoord dat hij een loods/opslag op het trekkersveld er bij had gebouwd maar begrijp dat het niet klopt ..... van horen en zeggen liegt men het meest hè.... bij deze is dat rechtgezet

Ik kan geen rancune hebben tegen WKZ ,heb er een mooie tijd gehad, snap de meeste forumers wel enig zins..... maar heb al eens eerder gemeld als je er niet gewerkt hebt oordeel dan niet ,vind het verschrikkelijk om te zien

Bert en andere werknemers van WKZ sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor zover ik weet ( 6 jaar geleden ) wel .

Wim Henk Kees en Wolter junior

Keiharde werkers ... Hard voor het personeel maar als je wat had een gouden hart

Zouden je broers kunnen zijn. ( zie zelf maar wat je met deze uitspraak doet )

Nee het is niet om de gebroeders Koops op een voetstuk te zetten , Het is mijn ervaring die ik er mee had.

Ja het waren bij tijd en wijlen een stel klootzakken maar een man een man en een woord een woord

En wie denkt er af en toe niet net zo over z,n baas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch triest hoe sommige mensen reageren,werk zelf al dik 17 jaar bij dit bedrijf,hadden 25 auto's toen ik er kwam, tot op nu heerlijk gewerkt en nog nooit een gulden te weinig gehad.

Het was altijd hard werken maar daar was je salaris ook na,en ja tijden veranderen.

Maar die polen waar jullie op staan te tieren stonden vannacht ook met tranen in de ogen,en als zij er niet bij waren was de schade nog veel groter!!!

Beetje jammer hoe sommige mensen hier tegenoverstaan,maar ik denk dat er tussen zitten die ooit al eens bij de firma hebben gewerkt en voor de 2e keer hebben gewerkt en voor de 3e keer zijn bedankt door de firma.

Dit zijn er zoveel dat ik de tel ben kwijtgeraakt!!

Jongens hebben jullie helemaal geen gevoel in jullie donder?!?!?!

En zo is het! Het is gewoon verschrikkelijk als zoiets gebeurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, wat hier allemaal word gezegt, ik kan er met mijn botte verstand niet bij, al is WKZ een kl*te bedrijf (niet mijn woorden, maar wat ik uit het forum haal) en werken ze met horden Polen, wat WKZ trouwens niet uitgevonden heeft maar noodgedwongen hebben moeten volgen, dan gun je het dit bedrijf nog niet.

Wat is er toch tegen die Polen en andere badslippers, het is de EU en de regeringen die dit doen, die Oosteuropeanen doen alleen maar wat hun een beter bestaan opleverd, ik zou het ook doen als het andersom was.

Ik proef hier een echte sfeer van jaloezie en afgunst, maak de wereld beter begin bij jezelf.

Dit was ook het laatste wat ik er over zeg, en WKZ en alle medewerkers van WKZ, sterkte, schouders eronder en doorgaan, maak van de nood een deugt en haal de eindstreep, WKZ is een mooi bedrijf, niet waar ik zou willen werken maar dat is persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, ik ben geen chauffeur maar systeembeheerder voor Koops. Alles draait weer voor zover planning loopt alweer zonet werkende opgeleverd. Nachon/transics/email/internet noem alles maar op werkt weer. morgen worden er units geplaatst voor werkruimte en maandag wordt alles weer ingericht voor de rest van het personeel. Dus al met al is Wolter Koops binnen 24 uur weer op de rit wat wij als Nachon en Hayom natuurlijk als prio zien. Ik wens de Fam Koops ook een warm hart toe en zal maandag wederom weer me beste beentje voort zetten om de rest ook weer aan het werk te helpen zodat er een minimale downtime is. M.v.g Harald

Da´s mooi om te lezen Harald :ok:

Ook voor jullie, zet hem op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heren, ik ben geen chauffeur maar systeembeheerder voor Koops. Alles draait weer voor zover planning loopt alweer zonet werkende opgeleverd. Nachon/transics/email/internet noem alles maar op werkt weer. morgen worden er units geplaatst voor werkruimte en maandag wordt alles weer ingericht voor de rest van het personeel. Dus al met al is Wolter Koops binnen 24 uur weer op de rit wat wij als Nachon en Hayom natuurlijk als prio zien. Ik wens de Fam Koops ook een warm hart toe en zal maandag wederom weer me beste beentje voort zetten om de rest ook weer aan het werk te helpen zodat er een minimale downtime is. M.v.g Harald

Hebben jullie mooi vlot voor elkaar gemaakt, top !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dutchdriver
Toch triest hoe sommige mensen reageren,werk zelf al dik 17 jaar bij dit bedrijf,hadden 25 auto's toen ik er kwam, tot op nu heerlijk gewerkt en nog nooit een gulden te weinig gehad.

Het was altijd hard werken maar daar was je salaris ook na,en ja tijden veranderen.

Maar die polen waar jullie op staan te tieren stonden vannacht ook met tranen in de ogen,en als zij er niet bij waren was de schade nog veel groter!!!

Beetje jammer hoe sommige mensen hier tegenoverstaan,maar ik denk dat er tussen zitten die ooit al eens bij de firma hebben gewerkt en voor de 2e keer hebben gewerkt en voor de 3e keer zijn bedankt door de firma.

Dit zijn er zoveel dat ik de tel ben kwijtgeraakt!!

Jongens hebben jullie helemaal geen gevoel in jullie donder?!?!?!

Helemaal mee eens, altijd afgeven op die Poolse medewerkers is niet leuk. Koops staat bekend als een solide bedrijf en zonde dat het verloren is gegaan. Sterkte mensen

Pfff. Lijkt hier wel een condoleance. Snap wel dat het een drama is voor Koops. Maar deze firma heeft weinig op met Nederlands personeel. Laat ze lekker een nieuwe start maken in Polen.zo mijn frustratie er weer uit.

Helemaal met je eens Wander, je met jezelf kunnen uiten en je mening kwijt kunnen.

Jij verricht je arbeid in jacquet?

Dit is een grote tegenslag voor willekeurig welk bedrijf die het overkomt. Ze zullen ongetwijfeld verzekerd zijn maar ik vraag mij af of de gevolgschade zoals stilstand etc. daar ook onder valt.

Persoonlijk heb ik erg weinig met de firma Koops maar dit wens je niemand toe.

Volgens mij heb je met niemand iets, behalve met je eigen. Is toch vreselijk zoiets

Ik heb het bericht over Wolter Koops gezien en gelezen.

En tijdens het zien van de beelden kreeg ik toch een glimlach

op mijn gezicht.

Maar Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

Erg als mensen slecht denken heb zelfs ergens gelezen in de brand uit de brand schande

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Maar DD. Waar staat dat het bedrijf verloren is gegaan?

Ze gaan maandag weer gewoon verder, enkel in een andere behuizing.

Ook al zijn ze goed verzekerd, dit gaat hoe dan ook geld kosten, maar een "gezond bedrijf" als koops zal zich hierdoor toch niet bij neerleggen?

Respect voor diegene die op zeer korte termijn de handen uit de mouwen hebben gestoken en gezorgd hebben dat ze verder kunnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Net een heerlijke sandwich, zelf gemaakt, naar binnen gegooid, en nou wilt ie er vroegtijdig weer uit... Raar, wat zou dat toch kunnen zijn???:p

:angel:

Zelfs een sandwich houdt het niet langer meer met jou uit.....:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben net even wezen kijken in Zeewolde en er wordt hard gewerkt (ook door forumlid Springer :ja:) om de boel zo snel mogelijk plat te gooien en af te voeren.

Tevens wordt er ook al druk gewerkt om een "tijdelijk" kantoor te plaatsen en dat gaat best "Snel" ;).

post-7347-1394787915,0743_thumb.jpg

De auto's rijden af en aan.

Voor de geïnteresseerde: de brand is ontdekt door 1 van de poolse collega's die meteen alarm heeft geslagen. Hij heeft rook uit het gebouw zien komen waarna het heel snel is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wij praten terecht over PLUS polen....

Bert schreef: Hij heeft rook uit het gebouw zien komen waarna het heel snel is gegaan.

Het is bijna niet te begrijpen dat een loods zo erg kan branden, ik bedoel, het was geen houten loods..... Ik heb wat foto's bekeken, maar hier was enkel zo'n automatische schuimblusinstallatie misschien nog in staat de brand te blussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het was toch juist Bakker Zeewolde die de voorraad kaas voor de grootgrutter beheerd? Liggen er bij Koops niet meer de voorraden voor export?

Nee Bakker beheerd bakproducten en boter voor op brood in opdracht van Van Dijk de kaas wordt beheerd in culemborg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij praten terecht over PLUS polen....

Nu wil ik geen fittie veroorzaken hier met m'n matties, maar verklaart dat de gematigde opmerkingen hier over WK? Zelfs DutchDriver schrijft gematigd...

Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen WK en Dalessi? En die andere transporteurs die met Polen werken waar geen goed woord over word geschreven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden