Spring naar bijdragen

verkeeshufter


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

 

Deze ''fijne'' collega besluit na inhaalmanouvre er amper voorbij naar rechts te ''blocken''.................

Even verder nadat hij enkele mogelijkheden heeft gehad om in te halen besluit hij om hem maar ergens tussen te gooien.......
Kenteken onleesbaar..........

 

 

bewerkt door roadtrain
  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei minuteman:

Hij stuurde inderdaad wel strak naar rechts toen hij je net voorbij was, maar die actie even verderop met die VW Polo vind ik nog een tandje lomper, die moet echt in de remmen...

Met al zijn gejakker stonden we dus in Beverwijk naast elkaar.......

even gevraagd of de vrijdagmiddagborrel gesmaakt heeft^^

 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die maakt "goeie reclame", niet alleen voor Buko maar voor ons allemaal. En zoals zo vaak is 't ie er eigenlijk niets mee opgeschoten:

 

10 uur geleden zei roadtrain:

Met al zijn gejakker stonden we dus in Beverwijk naast elkaar.......

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei minuteman:

Hij stuurde inderdaad wel strak naar rechts toen hij je net voorbij was, 

 

En als jij daar rijdt met een wagen die  AEB er op  heeft dan gaat jou wagen mooi op de rem.

 

In ieder geval zakt de snelheid terug tot je weer op een veilige afstand tot je voorganger bent.

................ en dan komt de volgende die denkt wat rijdt die voor mij idioot en gaat je voorbij en krijg weer het zelfde :kill:

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
34 minuten geleden zei volvofh12:


Daarom bij die acties ff cc eraf tot er weer afstand is.

Die idioot had hetzelfde kunnen doen..... ff r achter blijven tot in Beverwijk. Ipv proberen anderen van de weg af te blazen. Ik zat ruim boven de 80 dus was mijne inziens geen enkele teen voor. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei volvofh12:


Daarom bij die acties ff cc eraf tot er weer afstand is.

 

Ja en zo blijf je aan de gang.

En dan wordt je op slot ingehaald door een collega wie zijn wagen niet harder kan dan die van jou  :bey:

 

Haal dan de hele troep in of blijf er achter !!!

Wat schiet deze chauffeur hier mee op wanneer de hele stoet de zelfde snelheid rijdt :confused:

Oke, die chauffeur is mooi bezig en houd hem misschien wakker.

Maar is dit sociaal rijgedrag?

Hoe komen we toch aan zoveel inhaalverboden hier in Nederland. 

 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die idioot had hetzelfde kunnen doen..... ff r achter blijven tot in Beverwijk. Ipv proberen anderen van de weg af te blazen. Ik zat ruim boven de 80 dus was mijne inziens geen enkele teen voor. 
 

Natuurlijk had hij dat kunnen doen, maar hij doet het niet. Dan moet je daar als beroepschauffeur toch fatsoenlijk op reageren, zodat degene achter jou er geen last van hebben. Als je met ACC rijdt.
Maar ik reageer op de reactie mbt ACC.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
34 minuten geleden zei volvofh12:


Natuurlijk had hij dat kunnen doen, maar hij doet het niet. Dan moet je daar als beroepschauffeur toch fatsoenlijk op reageren, zodat degene achter jou er geen last van hebben. Als je met ACC rijdt.
Maar ik reageer op de reactie mbt ACC.

Zucht...... dus ik moet mij maar aanpassen aan verkeershufters....

nou ik had allang al het voet van de gas af want ik ben niet levensmoe. maar laat maar. 

 

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is dagelijkse kost toch?

Wat mij betreft op alle 2 baanswegen een inhaal verbod in de spits, en flink op handhaven.... Op de A67 Eindhoven - Venlo bijvoorbeeld is het altijd vrij druk qua vrachtverkeer, gezellig allemaal 80 in een treintje, totdat er een paar helden zijn die het te langzaam vinden gaan en besluiten om in te gaan halen. Vervolgens drukken ze hm 3 wagens verder in een gaatje dat er niet is. Gevolg: iedereen rijd 50/60 en staat constant op de rem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zucht...... dus ik moet mij maar aanpassen aan verkeershufters....
nou ik had allang al het voet van de gas af want ik ben niet levensmoe. maar laat maar. 
 

Ik snap niet waarom je op mij reageert. Je hebt het toch netjes opgelost. Dat bedoelde ik dus.
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei roadtrain:

Zucht...... dus ik moet mij maar aanpassen aan verkeershufters....

nou ik had allang al het voet van de gas af want ik ben niet levensmoe. maar laat maar. 

 

 

Oh, dus je had de cc er niet op staan? Vandaar die schommelende snelheid op de dashcam?

 

Tja, misschien was de Buko prutser daar wel zat van? ;)

 

Begrijp mij niet verkeerd.. dit rijgedrag is niet zoals het geleerd wordt, vind ik. Alhoewel ik ook weleens met zo'n miniem snelheidsverschil heb ingehaald.. bleek ik een auto mee te hebben die strak 85 was afgeregeld :zegtniets:

 

~~~~~~

 

Afgelopen nacht reed ik op het gemakje terug naar de zaak.. wilde kwartiertje maken @ de BP bij Harmelen. Ik zie een collega chauffeur achter mij naderen.. Ik voorzie dat als die mij gaat inhalen.. mij net voorbij is als ik de afrit neem.. ook zonde van zijn moeite. Dus, ik denk, ik doe mijn knipper vast uit naar rechts bij het de eerste P aankondiging. Weet ie dat ik er af wil.. leek mij wel handig en helpend..  maar goed, hij/zij was hetzelfde van plan.. bleek later. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 

 

Oh, dus je had de cc er niet op staan? Vandaar die schommelende snelheid op de dashcam?

 

Dat doet de(ze) dashcam altijd is mij opgevallen. 

 

En dat inhalen moet hij zelf weten maar om na het inhalen zo weer in te voegen??

en vervolgens even later nog eens bij een ander nog zon kunstje flikken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
45 minuten geleden zei Vrachtrijder:

Ik zou het filmpje naar de werkgever sturen. Denk niet dat die heel erg blij worden van dit soort beelden, dus zullen hun personeel daar best wel op aanspreken.

Van de ene kant heb je gelijk, maar ik denk dat iedereen wel eens van die momentjes heeft gehad dat die dacht 'oei, dat was niet handig en netjes van mij'. Misschien rijdt hij normaal gesproken altijd keurig. Vindt zoiets altijd wel dubbel. 

 

Even een voorbeeld: in mijn diensttijd hadden we ooit een sergeant (planner dus, voor de niet militairen) die voor het eerst sinds 2 jaar weer eens achter het stuur kroop. Hij haalde in bij een inhaalverbod, en ja hoor, polizei. En dat terwijl hij zelden reed. Terwijl andere collega's (chauffeurs)zich nooit wat van de verboden aantrokken en nooit gepakt werden.

Maakt hem dat, omdat het een keer gezien is, nou een asocialere chauffeur dan die andere collega's? 

 

Dit bedoel ik trouwens niet als 'goedmakertje' voor wat hier op beeld te zien is!

bewerkt door Grunneger
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-3-2017 om 23:38 zei Vrachtrijder:

Ik zou het filmpje naar de werkgever sturen. Denk niet dat die heel erg blij worden van dit soort beelden, dus zullen hun personeel daar best wel op aanspreken.

Doe ik niet..... maar denk dat het er via een omweg wel komt. 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 26-3-2017 om 00:24 zei Grunneger:

Van de ene kant heb je gelijk, maar ik denk dat iedereen wel eens van die momentjes heeft gehad dat die dacht 'oei, dat was niet handig en netjes van mij'. Misschien rijdt hij normaal gesproken altijd keurig. Vindt zoiets altijd wel dubbel. 

 

Even een voorbeeld: in mijn diensttijd hadden we ooit een sergeant (planner dus, voor de niet militairen) die voor het eerst sinds 2 jaar weer eens achter het stuur kroop. Hij haalde in bij een inhaalverbod, en ja hoor, polizei. En dat terwijl hij zelden reed. Terwijl andere collega's (chauffeurs)zich nooit wat van de verboden aantrokken en nooit gepakt werden.

Maakt hem dat, omdat het een keer gezien is, nou een asocialere chauffeur dan die andere collega's? 

 

Dit bedoel ik trouwens niet als 'goedmakertje' voor wat hier op beeld te zien is!

Dit waren twee "akkefietjes" binnen een paar minuten.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden