[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hé wat rammelt daar nou??


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Auto tientallen meters overdwars vooruit geduwd door vrachtwagen in Haarlem

 

image.thumb.png.468b2748c29991413e23a6edaa88ef8b.png

 

Rond 10.00 uur wilde de auto invoegen op de N200 ter hoogte van het tankstation, maar stuitte daar op de vrachtwagen. De auto kwam hierbij overdwars voor de vrachtwagen te liggen.

De vrachtwagenchauffeur zag de auto in eerste instantie niet en reed nog even door, maar stopte vervolgens toch langs de kant omdat hij dacht dat er iets aan zijn wagen mankeerde. Daarbij kwam de personenwagen met zijn achterkant aan de vangrail te hangen.

 

Bron: NH Dagblad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je ziet vaak genoeg dat auto's in willen voegen en er dan pas achter komen dat er een voertuig naast hun rijd. Mensen kijken totaal niet meer in hun spiegels of anticiperen erg slecht of helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat de luxe wagen vanaf de Ikea (waarderpolder) is gekomen en dacht nog wel ff snel 3 banen over te knallen naar het tank station....

Is nagenoeg bij ons oude bedrijf om de hoek, kwam er regelmatig (nu alleen nog voor de Ikea).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsjee wat een negatieve reacties 😂

 

ik heb twee redelijk zelfstandige en handige dochters die hun hand niet omdraaien om wat van Ikea in elkaar te krijgen.... vaak hebben ze hun paps alleen nog nodig om wat vast te houden🤪

 

En wel eens van “Ikea-hacks” gehoord?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
29 minuten geleden zei roadtrain:

ik heb twee redelijk zelfstandige en handige dochters die hun hand niet omdraaien om wat van Ikea in elkaar te krijgen.

Je zegt het zelf al dat je dochters handig zijn en dat scheelt al een hoop. Maar er zijn veel meer onhandige mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei roadtrain:

handige dochters

Uhm... duh met zo'n Pa. Handigheid kan in de genen zitten plus ze zien ook wat jij maakt.

 

2 uur geleden zei Dokus:

prijs/kwaliteit verhouding is bij Ikea wel in orde.

goedkope bagger, dus logisch lage prijzen en vette winsten.

 

Het schijnt dat vele Ikea fans hun meubilair graag eens in de 4-5 jaar volledig wisselen.

 

Net als in hun restaurant, ook goedkoop, maar de inkoop is werkelijk het goedkoopste van het goedkoopste.

Ik zou het mijn hond niet eens voeren, als ik een hond had.

 

De bewering over de inkoop weet ik uit eerste hand, leverancier van hun eten, waaronder de befaamde ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid



goedkope bagger, dus logisch lage prijzen en vette winsten.
 

 
Net als in hun restaurant, ook goedkoop, maar de inkoop is werkelijk het goedkoopste van het goedkoopste.
Ik zou het mijn hond niet eens voeren, als ik een hond had.
 



Ben het eens met dokus, prijs/kwaliteit is oke,wat ik daar gekocht heb was van goede kwaliteit(je bent er zelf bij wat je koopt).
Wat ik daar gedronken /gegeten hebt was niet smerig.
Weet niet waar jij gegeten hebt,maar kan mij niet vinden in jouw kritiek.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
30 minuten geleden zei andremast:

(je bent er zelf bij wat je koopt).

 

Precies, Ikea kan best handig zijn, vind ik.

 

Ik heb jaren kunnen doen met een koksmes uit een meszetje van Ikea. Tijdje terug toch eens vervangen door een exemplaar van de Hema (de scherpte was eraf).. maar dat mes is een miskoop. Niet scherp en er zitten roestplekjes aan..:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei Nagamiji:
11 uur geleden zei Dokus:

 

goedkope bagger, dus logisch lage prijzen en vette winsten.

 

Het schijnt dat vele Ikea fans hun meubilair graag eens in de 4-5 jaar volledig wisselen.

Goedkope bagger is het zeker niet. Scherp aan de prijs zeker wel. Als ik het vergelijk met leen bakker of kwantum dan toch liever Ikea. 
 

het schijnt...... (dus dat weet je niet zeker🙀) en dan nog. Na 4/5 jaar netjes gebruik leveren Ikea spullen  nog wel wat op hoor.
Zijn best wel goed uit en weer in elkaar te zetten. Ook handig als je niet zo een brede trap hebt en het moet naar boven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit bedoelde ik.. Je vind er niet veel over op de net, Hij besteede nogal wat geld om zijn naam zuiver te houden.

Ook gebruikt hij een regeling in NL zodat ie geen belasting betaald..... Vind ik schandalig dat zij die het gemakkelijk kunnen betalen hun uiterste best doen om niks te betalen. Ondertussen wel goedkoop volk gebruiken en bv. de wegen verslijten.....

 

 

https://boingboing.net/2019/10/10/kamprad-engdahl.html

There's no record of Kamprad ever leaving the Swedish Nazis, and as an adult, he fell in with Per Engdahl and his Swedish fascist organization, the New Swedish Movement.

 

https://www.bbc.com/news/world-europe-14661582

His involvement in another fascist organisation, she said, showed he must have been "perfectly aware" of what it stood for.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
44 minuten geleden zei corydon:

Dit bedoelde ik.. Je vind er niet veel over op de net, Hij besteede nogal wat geld om zijn naam zuiver te houden.

Ook gebruikt hij een regeling in NL zodat ie geen belasting betaald..... Vind ik schandalig dat zij die het gemakkelijk kunnen betalen hun uiterste best doen om niks te betalen. Ondertussen wel goedkoop volk gebruiken en bv. de wegen verslijten.....

 

 

https://boingboing.net/2019/10/10/kamprad-engdahl.html

There's no record of Kamprad ever leaving the Swedish Nazis, and as an adult, he fell in with Per Engdahl and his Swedish fascist organization, the New Swedish Movement.

 

https://www.bbc.com/news/world-europe-14661582

His involvement in another fascist organisation, she said, showed he must have been "perfectly aware" of what it stood for.

 

 

En hij was niet de enige Zweed die in onze ogen ¨fout¨was, ze waren bijna allemaal fout inclusief de regering. Praat er eens over met wat oudere Noren hoe die tegen Zweden aankijken in de periode 1940-1945.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 uur geleden zei dieselsnuivertje:

Dat mensen niet eens meer zelf lekkere gehaktballen kunnen maken, dat snap je toch niet.🤔

 

 

onee?   ,die van ons ken gehaktballe maoken met veel juinen erin en nog wat kruiden erbij,   en lekker joh!!  het is wel zo  als ik dan een scheet laat in bed dat het dekbed finaal er af kan vliegen😂

 

( heb eigenlijk weinig met deze posting wat er rammelt (alhoewel rammelt/rommelt)  te maken zie ik nu:zegtniets:)

  • Like 1
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden