[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar eet jij vanavond?


matthieu

Recommended Posts

  • Forumlid

Nou, ik sta vanavond bij de allerbeste vreetschuur op de A7, Le Disque Blue. Heb 4 adressen Marseille gelost en nog een paar in de 34 geladen. Krijg ik nu ook slingers en duimpje?

 

En oh ja, ik was ook 1e Kerstdag onderweg naar Bordeaux en op 1 januari (nieuwjaarsdag) onderweg naar Nice. Krijg ik nu ook slingers van de likers?  Poeh poeh.... 😉

  • Thanks 3
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

En oh ja, ik was ook 1e Kerstdag onderweg naar Bordeaux en op 1 januari (nieuwjaarsdag) onderweg naar Nice. Krijg ik nu ook slingers van de likers?  Poeh poeh.... 😉

Ik ga bijna denken dat je voor je plezier die kant opging met de feestdagen..:zegtniets::p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ik was daar een paar maanden geleden, maar de oudere dame doet ook geen goed aan de sfeer.

De serveerster, van een jaar of 45, deed haar best om een praatje te maken met de 4 klanten, maar de oude heks (rond de 65/70 jaar oud) joeg haar flink in het rond en blafte de klanten op een onvriendelijke toon toe....

 

Niet echt uitnodigend om er weer eens te gaan eten.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 30-1-2024 om 08:50 zei ayla:

 

Niet echt uitnodigend om er weer eens te gaan eten.

 

Groet Ron

Dat dus, ik kreeg vooraf de tip van een collega om door te rijden naar de truckstop Meppen (wist niet eens dat die tent weer open was) maar kon dat niet redden binnen rijtijd. Volgende keer ga ik desnoods wel even over de tijd om daarheen te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 uur geleden zei HendrikJansen:

Jeager. Nord en Sud. direct aan de B213.  :ok:

Ok , had al gegoogled wat er eventueel bedoeld zou zijn , toen ik er reed was dat er nog niet , wel die bocht om Lastrup heen heb ik nog meegemaakt , voorheen reed ik , en de rest door Lastrup heen , daar zat volgens mij niets ,stond zelf graag in Emstek als ik op de 213 zat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Ok , had al gegoogled wat er eventueel bedoeld zou zijn , toen ik er reed was dat er nog niet , wel die bocht om Lastrup heen heb ik nog meegemaakt , voorheen reed ik , en de rest door Lastrup heen , daar zat volgens mij niets ,stond zelf graag in Emstek als ik op de 213 zat 

Emstek ben ik persoonlijk nooit geweest maar schijnt nog steeds goed te zijn aldus een oud collega. 
 

Jaeger stelt kwa parkeren weinig voor maar als je lekker wil eten en voor een normale prijs dan kan je er prima terecht. Goed eten, vriendelijke mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei HendrikJansen:


 

Jaeger stelt kwa parkeren weinig voor maar als je lekker wil eten en voor een normale prijs dan kan je er prima terecht. Goed eten, vriendelijke mensen. 

Dat het eten goed is dat is wel te begrijpen.
Op de 213 route heb je tegenwoordig zoveel mogelijkheden dat wanneer
je eten niet goed is dit in het wereldje snel rond gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden