[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar eet jij vanavond?


matthieu

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei Eeweep:

Ik heb hem anderhalve maand geleden nog door de kont gehad. Geen roesje gebruikt, dan kun je meekijken, net een sciencefictionfilm!

Om in de maag te kijken gaan ze vanaf boven er in. Ze hebben geen verdoving gebruikt, geen roesje maar ook geen plaatselijke verdoving (keelspray). En zo'n slang door je strot zonder verdoving doe je niet voor je plezier kan ik je vertellen, die camerabeelden konden me gestolen worden op dat moment

  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 29-9-2023 om 17:59 zei albertvv:

Om in de maag te kijken gaan ze vanaf boven er in. Ze hebben geen verdoving gebruikt, geen roesje maar ook geen plaatselijke verdoving (keelspray). En zo'n slang door je strot zonder verdoving doe je niet voor je plezier kan ik je vertellen, die camerabeelden konden me gestolen worden op dat moment

Mooie boel. Onderlangs konden ze bij mij niets vinden, over ruim twee weken gaan we het bovenlangs (weer) meemaken. Tien jaar geleden hetzelfde gehad, extreme moeheid, toen werd ook bovenlangs niets gevonden en heb ik nog een camerapil gehad (die moet je eigenlijk weer inleveren, maar die van mij zwerft nu door de wereldzeeën). Toen is er niets uitgekomen (behalve die pil dan), ik slik nu staalpillen om mijn bloedarmoede te voorkomen.

bewerkt door Eeweep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei shompie:

Ik ben onderweg naar Vuren.

 

Ik had ook naar huis kunnen rijden maar moet om 07.00 in Tiel staan om een pand leeg te halen dus kan ik net zo goed onderweg blijven 😇

 

Heerlijk gegeten, alleen de crème brulee was bevroren. 

 

De bouf bourginion is een aanrader 😇 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
  • Forumlid

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden