[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

https://www.hartvannederland.nl/

 

Zeker één agent zwaargewond bij rellen Den Haag, mogelijk meerdere gewonden

 

https://www.hartvannederland.nl/regio/groningen/tbser-mouloud-mezlay-al-ruim-een-week-spoorloos-dit-weten-we-tot-nu-toe

 

Tbs'er Mouloud Mezlay al ruim een week spoorloos, dit weten we tot nu toe

 

https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20230919_72905270?utm_source=google&utm_medium=organic

 

Rutte: Nederland is een gaaf land, maar nog niet af

 

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
30 minuten geleden zei HendrikJansen:

https://www.hartvannederland.nl/

 

Zeker één agent zwaargewond bij rellen Den Haag, mogelijk meerdere gewonden

 

https://www.hartvannederland.nl/regio/groningen/tbser-mouloud-mezlay-al-ruim-een-week-spoorloos-dit-weten-we-tot-nu-toe

 

Tbs'er Mouloud Mezlay al ruim een week spoorloos, dit weten we tot nu toe

 

https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20230919_72905270?utm_source=google&utm_medium=organic

 

Rutte: Nederland is een gaaf land, maar nog niet af

 

LOL

Hier kik jij op je.

 

Ik snap niet wat hier leuk aan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei shompie:

 

Absoluut mee eens. Ze mogen ze allemaal buiten gooien. Direct, maar Rutte heeft ook gelijk. Nederland is echt een gaaf land, wij hebben geen klagen, we hebben het beter dan 90%van de Europeanen.

 

 

Jij hebt geen klagen! Ik ook niet. Maar er zijn er zat die het wel hebben en de buitenlanders gaan voor de nederlanders bij Rutte. God wat een gaaf land hey!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jij hebt geen klagen! Ik ook niet. Maar er zijn er zat die het wel hebben en de buitenlanders gaan voor de nederlanders bij Rutte. God wat een gaaf land hey!

 

Wij hebben het in Nederland goed. Heel goed.

 

En ja, er zijn meer dan genoeg opvreters en radraaiers. Maar dan nog hebben we het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 minuten geleden zei shompie:

 

Wij hebben het in Nederland goed. Heel goed.

 

En ja, er zijn meer dan genoeg opvreters en radraaiers. Maar dan nog hebben we het goed.

Jij en ik ja. En met ons nog vele anderen. Maar er zijn er ook vele, met name ouderen die ziek zijn geworden die het niet met ons eens zijn dat we het goed hebben. Denk daar nou eens serieus over na en laat je eens bijpraten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jij en ik ja. En met ons nog vele anderen. Maar er zijn er ook vele, met name ouderen die ziek zijn geworden die het niet met ons eens zijn dat we het goed hebben. Denk daar nou eens serieus over na en laat je eens bijpraten.

Die ouderen zijn er ook in Spanje Portugal en Italië bijvoorbeeld. En die teken ervoor hoe wij hier in Nederland omgaan met onze ouderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei shompie:

Die ouderen zijn er ook in Spanje Portugal en Italië bijvoorbeeld. En die teken ervoor hoe wij hier in Nederland omgaan met onze ouderen.

We leven in NL  niet in P of ES . En daar hoort een gaaf leven bij volgens onze demissionaire president. Maar velen hebben dat niet. Wij mogen ons gelukkig prijzen Ron. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
34 minuten geleden zei HendrikJansen:

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6302681/nederland-steunt-oekraine-komende-tien-jaar-op-militair-vlak-en-bij-wederopbouw.html

 

Nederland en Oekraïne sluiten een veiligheidsakkoord voor minstens tien jaar. Dat meldt demissionair minister Hanke Bruins Slot (Buitenlandse Zaken) vrijdag.

 

 

 

Goede zaak. 

 

Zo zijn er gelukkig meer landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 minuut geleden zei shompie:

 

Die Ursela had een goed verhaal. Voor de rest vond ik het een stelletje clowns en mijn tijd niet waard

Zoals al bekend was. Jij sluit je af voor welk ander nieuws dan ook. Jij wil gewoon geen andere mening horen laat staan over nadenken.

 

Heb je gehoord wat onze demissionair president zei?

 

Rusland MOET verliezen! Met nadruk op moet.


Besef je wel wat dat gaat betekenen voor Nederland, En zeker voor onze jeugd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei HendrikJansen:

Zoals al bekend was. Jij sluit je af voor welk ander nieuws dan ook. Jij wil gewoon geen andere mening horen laat staan over nadenken.

 

Heb je gehoord wat onze demissionair president zei?

 

Rusland MOET verliezen! Met nadruk op moet.


Besef je wel wat dat gaat betekenen voor Nederland, En zeker voor onze jeugd?

 

We staan niet allemaal met vlaggetjes aan d3 weg als de Russen hier binnenlopen.

 

En de jeugd? Wat dacht jij van alle Oekraïne kinderen die ontvoerd worden naar Rusland? En dan sta ik niet open voor een andere mening 🤣🤣😋

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei shompie:

 

We staan niet allemaal met vlaggetjes aan d3 weg als de Russen hier binnenlopen.

 

En de jeugd? Wat dacht jij van alle Oekraïne kinderen die ontvoerd worden naar Rusland? En dan sta ik niet open voor een andere mening 🤣🤣😋

Nee dat doen we zeker niet idd.

 

Die Ukrainse kinderen naar Rusland vind ik zeker wat van. Wat dat betreft delen we die mening. Maar betekend dat dan automatisch dat we onze kinderen maar in de strijd moeten werpe.n?

 

Die andere mening van jouw moet je even omzetten in ander nieuws trouwens. Dat is wat ik zei

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei HendrikJansen:

Zoals je in het interview hebt kunnen horen, Niks.

 

Maar wat komt er bij Amerika na het Midden Oosten?

 

Welk interview?

 

Van die acteurs?

 

Ik ga even netflixen. Dat is interssanter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei shompie:

 

We staan niet allemaal met vlaggetjes aan d3 weg als de Russen hier binnenlopen.

 

En de jeugd? Wat dacht jij van alle Oekraïne kinderen die ontvoerd worden naar Rusland? En dan sta ik niet open voor een andere mening

En de Nederlandse kinderen die ontvoerd zijn vanwege het toeslagen affaire.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei Eesti:

En de Nederlandse kinderen die ontvoerd zijn vanwege het toeslagen affaire.

 

Het ging hier over Oekraïne toch ?

 

Maar dat jij net als Hendrik hier Poetin een beste vent vind weten we. En dat mag hoor, ik zou zelfs emigreren. Volgens mij hebben de kinderen daar wel goede kansen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden