[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
46 minuten geleden zei andremast:

Ik vind nog steeds dat, tradities te grabbel gooien een slechte zaak is ,ook kan men de geschiedenis nu eenmaal niet herschrijven

Maar het kan toch wel iets genuanceerder dan dat? We slepen over het algemeen onze vrouwen ook niet meer grotten in. De geschiedenis herschrijven hoeft ook niet. Maar je kunt natuurlijk best eens toegeven dat er iets verkeerd is gegaan in die geschiedenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
44 minuten geleden zei Eeweep:

Maar het kan toch wel iets genuanceerder dan dat? We slepen over het algemeen onze vrouwen ook niet meer grotten in. De geschiedenis herschrijven hoeft ook niet. Maar je kunt natuurlijk best eens toegeven dat er iets verkeerd is gegaan in die geschiedenis.

Toegeven dat er iets fout gegaan is hoort er soms bij idd Eweep. Helemaal met je eens. Maar dat betekend in mijn ogen niet dat je dan maar meteen moet stoppen met tradities. De tegenpartij moet daarin ook het verhaal willen aanhoren en openstaan voor mogelijkheden.  En niet enkel een zak geld in ontvangst nemen.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 minuten geleden zei HendrikJansen:

Toegeven dat er iets fout gegaan is hoort er soms bij idd Eweep. Helemaal met je eens. Maar dat betekend in mijn ogen niet dat je dan maar meteen moet stoppen met tradities. De tegenpartij moet daarin ook het verhaal willen aanhoren en openstaan voor mogelijkheden.  En niet enkel een zak geld in ontvangst nemen.
 

 

Ik neem aan dat we het nog steeds over zwarte Piet hebben, toch? Dan hoeven we het niet te hebben over een zak geld, dat is niet gevraagd en een ander onderwerp.

Maar wanneer noem je iets een traditie, en moeten tradities per se ongewijzigd blijven? Een traditie als de midwinterfeesten is in de meeste Europese landen vervangen door het kerstfeest, hoe erg is dat nou? De essentie van het feestvieren is gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
33 minuten geleden zei Eeweep:

Ik neem aan dat we het nog steeds over zwarte Piet hebben, toch? Dan hoeven we het niet te hebben over een zak geld, dat is niet gevraagd en een ander onderwerp.

Maar wanneer noem je iets een traditie, en moeten tradities per se ongewijzigd blijven? Een traditie als de midwinterfeesten is in de meeste Europese landen vervangen door het kerstfeest, hoe erg is dat nou? De essentie van het feestvieren is gebleven.

Ja, zo kun jij wel aan de gang komen Eweep. 
 

We ruilen Bert Heerink in voor Wibi Soerjadi. Maar he, hoe erg is dat nou? De essentie voor muziek is gebleven toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ja, zo kun jij wel aan de gang komen Eweep. 
 

We ruilen Bert Heerink in voor Wibi Soerjadi. Maar he, hoe erg is dat nou? De essentie voor muziek is gebleven toch?

Geen enkel probleem mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat een geheimtaal Hendrik.

 

Wat is hier fake aan? En wat hebben ze in Canada besloten?

 

 

image.png.23678e12073ce2df8fa33e2841f1e2c5.png

 

Dit lijkt me wel fake nieuws. In alle andere krantenberichten wordt namelijk gesproken over 1 steenarend, de rest waren andere vogels. 

 

 

 

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei shompie:

Screenshot_20231214-130450_Facebook.jpg.d099bb89756cbff132a6d385dc29040f.jpg

 

Ik heb gehoord dat ze het hele oosten van het stroom gaan halen. Vraag me niet naar de bron, ga zelf maar op onderzoek uit. 

Jezelf misschien maar eens afvragen in welk deel van Nederland de meeste elektriciteit opgewekt word en welk deel van Nederland het eerste zonder komt te zitten als er wat met de hoogspanningsmasten of ondergrondse kabels van Tennet gebeurt.  
 

misschien maar vast een paar Flintstone afleveringen kijken zodat je weet hoe je je elektrische auto straks kan verplaatsen in geval van nood🤭😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei Vledder:

Wat een geheimtaal Hendrik.

 

Wat is hier fake aan? En wat hebben ze in Canada besloten?

 

 

image.png.23678e12073ce2df8fa33e2841f1e2c5.png

 

Dit lijkt me wel fake nieuws. In alle andere krantenberichten wordt namelijk gesproken over 1 steenarend, de rest waren andere vogels. 

 

 

 

Dat lijkt me idd ook niet dat het enkel steenarends betreft . 
 

In Canada is een wet aangenomen die het mogelijk maakt om ander nieuws als mainstream media lezen en delen te verbieden. Met zelfs celstraf als gevolg.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
26 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jezelf misschien maar eens afvragen in welk deel van Nederland de meeste elektriciteit opgewekt word en welk deel van Nederland het eerste zonder komt te zitten als er wat met de hoogspanningsmasten of ondergrondse kabels van Tennet gebeurt.  
 

misschien maar vast een paar Flintstone afleveringen kijken zodat je weet hoe je je elektrische auto straks kan verplaatsen in geval van nood🤭😅

 

Een nieuwe elektrische Hendrik, een nieuwe. Wil je dat erbij zetten, voordat jij mij afschilderen als een sloeber die tweede hands moet rijden.

 

En de stroom die ik gebruik om hem te laden (net als mijn warmtepomp) komt zeer zeker noet bij jou vandaan.

 

En ik denk niet dat een vogel zich tepletter vliegt tegen mijn zonnepanelen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei shompie:

 

Een nieuwe elektrische Hendrik, een nieuwe. Wil je dat erbij zetten, voordat jij mij afschilderen als een sloeber die tweede hands moet rijden.

 

En de stroom die ik gebruik om hem te laden (net als mijn warmtepomp) komt zeer zeker noet bij jou vandaan.

 

En ik denk niet dat een vogel zich tepletter vliegt tegen mijn zonnepanelen....

Waar schilder ik je af als een sloeber? 
 

ik neem aan dat iedereen hier wel gelezen heeft dat je een nieuwe hebt gekocht.

 

Waarom zou ik dat expliciet vernoemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei HendrikJansen:

Waar schilder ik je af als een sloeber? 
 

ik neem aan dat iedereen hier wel gelezen heeft dat je een nieuwe hebt gekocht.

 

Waarom zou ik dat expliciet vernoemen?

 

Ik denk dus dat je echt even een borrel te veel had vorige week.

 

Je heb toen wat berichten geplaatst over mij, je zou Boekel mailen dat ik dronk tijdens werktijd en meer van dat soort dingen. Ook dat ik in het weekend wel moest werken omdat ik het geld nodig zou hebben.

 

Ik zou het eens terug gaan lezen, ik heb er toen maar niet op gereageerd. Iedereen heeft wel eens van die momenten dat hij even de weg kwijt is. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei shompie:

 

Ik denk dus dat je echt even een borrel te veel had vorige week.

 

Je heb toen wat berichten geplaatst over mij, je zou Boekel mailen dat ik dronk tijdens werktijd en meer van dat soort dingen. Ook dat ik in het weekend wel moest werken omdat ik het geld nodig zou hebben.

 

Ik zou het eens terug gaan lezen, ik heb er toen maar niet op gereageerd. Iedereen heeft wel eens van die momenten dat hij even de weg kwijt is. 

Vertel eens waar ik gezegd heb dat je het geld nodig hebt?

 

Dat van Boekel mailen klopt , maar daar gaf jezelf de voorzet voor, om zo een insteek te maken. 
 

Echter zou Hendrik zulks nooit doen. Zoals Hendrik in wel meer dingen serieus is.

 

jij echter, bent van het kaliber roze bril en veel poeha, 

 

Daar hebben wij in het oosten een spreekwoord voor, misschien jullie in het westen ook wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ga zelf maar ff op onderzoek. Er is nog wel meer van die onzin van jou hand te vinden. Van het faillissement tot eenzaam met een hond op de bank en zelfs die wajong .... kwam voorbij.

 

Allemaal dingen waar jij mij privé op wil pakken maar wat bij mij helaas geen indruk maakt. Het laat wel zien hoe anderen erin staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei shompie:

Ga zelf maar ff op onderzoek. Er is nog wel meer van die onzin van jou hand te vinden. Van het faillissement tot eenzaam met een hond op de bank en zelfs die wajong .... kwam voorbij.

 

Allemaal dingen waar jij mij privé op wil pakken maar wat bij mij helaas geen indruk maakt. Het laat wel zien hoe anderen erin staan.

Ik zal zaterdag even op onderzoek uitgaan. Heb nu weinig tijd want ik zit bij de Griek  in Legefeld. 
 

Hoe andere mensen erin staan kan ik je wel vertellen maar dat geloof je toch niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Sorry, ik zei het verkeerd. (Ik liep met de hond buiten, kan beter wachten totdat ik thuis ben)

 

Ik bedoelde eigenlijk hoe jij er in staat. Jij pakt mij persoonlijk aan, net als over pleegzorg. Jij zal daar gerust slechte ervaringen mee hebben. Ik ook, maar nog veel meer goede. Wij hebben namelijk jarenlang kinderen opgevangen in allerlei vormen van crisis opvang tot langdurig. 

 

En daar durf jij dan de spot mee te drijven. Dat maakt jou een triest mens, en dan hoop ik maar echt dat je echt dronken ben op zo'n moment en dat je maar wat brabbelt.

 

Ga maar lekker eten bij de Griek en ga zaterdag ff op onderzoek uit. En ik heb het van het weekend al eens eerder gezegd, ga je daarna in een hoekje zitten schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
29 minuten geleden zei shompie:

^^

 

Sorry, ik zei het verkeerd. (Ik liep met de hond buiten, kan beter wachten totdat ik thuis ben)

 

Ik bedoelde eigenlijk hoe jij er in staat. Jij pakt mij persoonlijk aan, net als over pleegzorg. Jij zal daar gerust slechte ervaringen mee hebben. Ik ook, maar nog veel meer goede. Wij hebben namelijk jarenlang kinderen opgevangen in allerlei vormen van crisis opvang tot langdurig. 

 

En daar durf jij dan de spot mee te drijven. Dat maakt jou een triest mens, en dan hoop ik maar echt dat je echt dronken ben op zo'n moment en dat je maar wat brabbelt.

 

Ga maar lekker eten bij de Griek en ga zaterdag ff op onderzoek uit. En ik heb het van het weekend al eens eerder gezegd, ga je daarna in een hoekje zitten schamen.

Ik hoef me niet te schamen, want ik heb tot nu toe  nog veelal gellijk gehad in de dingen waar jij meteen belachelijk over deed.

 

En zo zal dat spreekwoord ook nog eens uitkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ik hoef me niet te schamen, want ik heb tot nu toe  nog veelal gellijk gehad in de dingen waar jij meteen belachelijk over deed.

 

En zo zal dat spreekwoord ook nog eens uitkomen. 

 

 

Ik heb het niet over jou complot theorieen En al die onzin meer, ik heb het over hoe jij discusseerd als je een borreltje op heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden