[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Zojuist zei andremast:

Nu ff wat anders.......

Hebben we al een nieuwe regering😂

 

 

Dat gaat nog wel ff duren ben ik bang.

 

Ze willen allemaal een nieuwe "bestuurscutuur" alleen niemand, en ook wilders niet neemt de eerste stap.

 

De enige die echt van zich laat horen op dat gebied is de bbb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat gaat nog wel even duren ben ik bang. Eerst gaan ze nog even praten of alle partijen de grondwet wel respecteren. 
Wat op zich te belachelijk voor woorden is. 

Ik zag een mooie vergelijking. 
Politiek is een schaakspel. De grondwet is het bord, de politici zijn de pionnen. De politici kunnen het spel spelen en als ze het goed doen winnen ze, maar van het bord en de spelregels blijf je af. 

Als Feyenoord, PSV of Ajax moeten voetballen hoeven de spelers ook niet eerst te gaan discussieren of ze het wel eens zijn met de spelregels, of het veld niet wat kleiner kan, of buitenspel niet gewoon opgeheven kan worden. 

  • Like 5
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei HendrikJansen:

Rutte doet goed zijn best om geen gewone burger te worden voor een jaar🤣

Rutte is gewoon een heel goede politicus die exact weet hoe het spelletje werkt..het is alleen verdomd jammer dat hij (naar mijn mening) de verkeerde inzichten heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei albertvv:

Helemaal nieuw is hij niet want hij was al vice-voorzitter en zat al regelmatig voor als Vera Bergkamp niet kon. Ook wel logisch naar mijn idee dat hij het geworden is, hij heeft toch de meeste ervaring van alle leden van het presidium.

En Martin kan het op een leuke manier vind ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Eeweep:

Ernst Kuipers is gastrologist, die zal vast wel experimenten met ratten hebben gedaan. Wat bedoel je nou?

 

 

Dat moet je zelf maar onderzoeken..

 

Iets met rituelen en opoffering. Ga maar zoeken, gaat een wereld voor je open. Echt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 11-1-2024 om 10:08 zei shompie:

 

 

Dat moet je zelf maar onderzoeken..

 

Iets met rituelen en opoffering. Ga maar zoeken, gaat een wereld voor je open. Echt

Ja precies. Jij snapt het👍. Maar ik wil je wel een voorzetje geven hoor.  Misschien zegt de naam “Fauci” je iets. deze mijnheer heeft tijdens een hoorzitting  over een bepaalde periode  bijzondere uitspraken gedaan. 

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
40 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ja precies. Jij snapt het👍. Maar ik wil je wel een voorzetje geven hoor.  Misschien zegt de naam “Fauci” je iets. deze mijnheer heeft tijdens een hoorzitting  over een bepaalde periode  bijzondere uitspraken gedaan. 

 

Misschien moet je eens stippen met jou angsten hier op dit forum te verspreiden. 

 

Doe dat lekker onder gelijk gestemden. Ik weet zeker dat het merendeel hier er niet op zit te wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 minuten geleden zei shompie:

 

Misschien moet je eens stippen met jou angsten hier op dit forum te verspreiden. 

 

Doe dat lekker onder gelijk gestemden. Ik weet zeker dat het merendeel hier er niet op zit te wachten

Misschien is het geen angst. 
En dat er bepaalde lieden hier niet op zitten te wachten weet ik wel. En ik weet ook wel wat de reden daarvoor is. En die is heel anders als dat jij benoemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
36 minuten geleden zei HendrikJansen:

Misschien is het geen angst. 
En dat er bepaalde lieden hier niet op zitten te wachten weet ik wel. En ik weet ook wel wat de reden daarvoor is. En die is heel anders als dat jij benoemt.

 

Hendrik, je heb gelijk. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden