[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei nog steeds Ger:

Ik heb ook even de moeite genomen om te kijken, wat een zielenpieten.

Overgave van Oekraïne aan Rusland betekend niet meer en niet minder dan een stap voor stap uitbreiding van Rusland, met als gevolg einde democratie en begin onderdrukking en communisme.

 

Even gaan kijken in Ieper, ik ben er geweest en denk daarbij alleen maar aan respect voor deze mannen die hun leven hebben gegeven voor een vrijheid en een democratie, iets wat ze onder Hitler niet gehad zouden hebben, daar was onderdrukking mogelijk, net als bij Poetin .

 

Net als na de Krim zeker 

Verdiep je eens wat er werkelijk gaande is in Ukraine Ger. Welke oorlog daar uitgevochten word. Het is namelijk een zelfde soort oorlog als de oorlog die de mannen voerden waar jij (en ik overigens ook) niks dan respect voor hebt. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei nog steeds Ger:

Overgave van Oekraïne aan Rusland betekend niet meer en niet minder dan een stap voor stap uitbreiding van Rusland, met als gevolg einde democratie en begin onderdrukking en communisme.

 

Koekoek, de USSR bestaat sinds 1991 niet meer.

 

3 uur geleden zei nog steeds Ger:

Even gaan kijken in Ieper, ik ben er geweest en denk daarbij alleen maar aan respect voor deze mannen die hun leven hebben gegeven voor een vrijheid en een democratie, iets wat ze onder Hitler niet gehad zouden hebben, daar was onderdrukking mogelijk, net als bij Poetin .

 

Wat is vrijheid en democratie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 minuut geleden zei Eesti:

 

Koekoek, de USSR bestaat sinds 1991 niet meer.

 

 

Wat is vrijheid en democratie?

 

 

Dat je niet uit het raam flikkert of vergiftigd word als je het niet eens bent met je politiek baasje bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei HendrikJansen:

Dat soort dingen gebeuren hier ook Ron.  Ik noem maar enkel wijlen Pim Fortuin.

 

Lul toch niet zo ontzettend dom.

 

Is Pim Fortuin door de Nederlandse veiligheidsdienst neer geschoten. En nu heb je het over Fortuin, noem eens meer voorbeelden? In jou moedertje Rusland is het scheering en inslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei shompie:

 

Lul toch niet zo ontzettend dom.

 

Is Pim Fortuin door de Nederlandse veiligheidsdienst neer geschoten. En nu heb je het over Fortuin, noem eens meer voorbeelden? In jou moedertje Rusland is het scheering en inslag.

Theo van Gogh.  En de dader van Pim Fortuin heeft zijn huis waar die nu woont in de bak verdiend denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zojuist zei HendrikJansen:

Theo van Gogh.  En de dader van Pim Fortuin heeft zijn huis waar die nu woont in de bak verdiend denk je?

 

Wil jij zeggen dat hij betaald is door de Nederlandse staat. En dat heb jij allemaal ontdekt door filmpjes zoals je hierboven ergens plaatste te kijken.

 

Maar hoe zit het met Theo van Goch. Ook door de Nederlandse veiligheidsdienst dus?

 

Herman Brood ook dan,  die ging ook op de Russian way. Of draaf ik nu door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei shompie:

Lul toch niet zo ontzettend dom.

 

Is Pim Fortuin door de Nederlandse veiligheidsdienst neer geschoten. En nu heb je het over Fortuin, noem eens meer voorbeelden? In jou moedertje Rusland is het scheering en inslag.

En in België Jurgen Conings en Yannick Verdyck is Neergeschoten door de DSU van de belgische politie.

 

Wie is er hier aan het lullen, met een paardenbril op.

 

Informeer u, en laat de informatie van beide kampen tot u komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 minuten geleden zei shompie:

 

Wil jij zeggen dat hij betaald is door de Nederlandse staat. En dat heb jij allemaal ontdekt door filmpjes zoals je hierboven ergens plaatste te kijken.

 

Maar hoe zit het met Theo van Goch. Ook door de Nederlandse veiligheidsdienst dus?

 

Herman Brood ook dan,  die ging ook op de Russian way. Of draaf ik nu door?

Stoet’n Mans ook ja? Ik heb altijd begrepen dat die zelf gesprongen is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Eesti:

En in België Jurgen Conings en Yannick Verdyck is Neergeschoten door de DSU van de belgische politie.

 

Wie is er hier aan het lullen, met een paardenbril op.

 

Informeer u, en laat de informatie van beide kampen tot u komen.

Precies wat ik hier pas al eens zei. Maar schijnbaar baseren mensen zich graag op 1 media die volgens hun enkel en alleen de waarheid spreekt. 
 

volg beide zijden en verbaas u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei Eesti:

En in België Jurgen Conings en Yannick Verdyck is Neergeschoten door de DSU van de belgische politie.

 

Wie is er hier aan het lullen, met een paardenbril op.

 

Informeer u, en laat de informatie van beide kampen tot u komen.

 

Jullie allebei lulle maar wat.

 

Afgeven op onze democratie maat er wel gebruik van maken. Ik wil wel eens weten hoe lang jullie het volhouden in Rusland als je de leiders bekritiseerd. 

 

Maar ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei nog steeds Ger:

:confused: de verkiezingsuitslag van 2002, het jaar van Pim Fortuyn, sinds wanneer wordt iemand met 26 zetels minister president 

 

 image.png.1ae56cd03621fc6de92d41d01731be0c.png

 

Wie opdracht gaf? niemand

 

Pim Fortuyn

Op 6 mei 2002 werd Nederland geschokt door de politieke moord op LPF i-partijleider Pim Fortuyn i. Fortuyn werd neergeschoten door links-radicale milieuactivist Volkert van der Graaf, die in hem een groeiend gevaar zag voor de Nederlandse samenleving.

Weet jij wat er in de volgende kabinetsperiode gebeurd zou zijn? Ik natuurlijk ook niet maar de kans was groot geweest gezien zijn populariteit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Shompie en Ger altijd de GPS blindelings volgen en plons, nooit niet tegengekomen?

Zo volgt u het nieuws.

 

22 minuten geleden zei Murphy:

Dat je bv op een forum kunt zeggen wat je wilt...... (binnen de fatsoensnormen...)

 

En wie zegt dat men dat in Rusland niet kan.

 

Ik heb het al gezegd en herhaal het hier nog eens: Beluister de video's van Marie-Thérèse ter Haar van de "Rusland & Oost-Europa Academie". Men kan ook luisteren naar Jacob De Jonge, broer van Hugo.

Het vraagt wat tijd en inspanning maar het zou uw blik zeker verruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei Eesti:

Shompie en Ger altijd de GPS blindelings volgen en plons, nooit niet tegengekomen?

Zo volgt u het nieuws.

 

 

En wie zegt dat men dat in Rusland niet kan.

 

Ik heb het al gezegd en herhaal het hier nog eens: Beluister de video's van Marie-Thérèse ter Haar van de "Rusland & Oost-Europa Academie". Men kan ook luisteren naar Jacob De Jonge, broer van Hugo.

Het vraagt wat tijd en inspanning maar het zou uw blik zeker verruimen.

 

2 jaar terug trok het leger van Poetin de Oekraïne in en begon een Oorlog.

 

Dat is een feit, hoeveel duidelijker wil je het hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
5 minuten geleden zei shompie:

 

2 jaar terug trok het leger van Poetin de Oekraïne in en begon een Oorlog.

 

Dat is een feit, hoeveel duidelijker wil je het hebben.

Herstel....

febr/maart 2014 is het gedonder in Oekraine begonnen......

De full scale invasie op 24 febr 2022.....

 

 

Klein detail, maar toch.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei shompie:

 

2 jaar terug trok het leger van Poetin de Oekraïne in en begon een Oorlog.

 

Dat is een feit, hoeveel duidelijker wil je het hebben.

In 2014 begonnen de nazi’s een klopjacht op Russisch gezinden in de Ukraine waarbij velen zijn gedood. Ook allemaal feiten maar daar doen we voor het gemak de ogen maar voor dicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 uur geleden zei HendrikJansen:

Dat soort dingen gebeuren hier ook Ron.  Ik noem maar enkel wijlen Pim Fortuin.

Die is vermoord door een particulier die aan alle kanten tégen de staat aan het schoppen was, niet dóór de staat. Waar Ron het over heeft is staatsterreur, nogal een verschil.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden