[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Oekraïne wil transport vanuit Rusland voor vijftig jaar verbieden


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Oekraïne wil transport vanuit Rusland voor vijftig jaar verbieden

GEEN VLIEGTUIGEN, TRUCKS, SCHEPEN EN TREINEN

 

Oekraïne wil al het transport met Rusland voor een periode van vijftig jaar verbieden. Vervoer via land, zee en de lucht vanuit het buurland is de komende tijd taboe, als het aan de Oekraïners ligt.

 

 

Trein in Rusland Russische treinen zijn de komende tijd niet welkom in Oekraïne. Foto: Vadim Anokhin / Shutterstock

 

Dat blijkt uit een voorstel van de Oekraïense premier Denys Sjmyhal.

 

Russische transportvliegtuigen zijn volgens de plannen niet meer welkom in het Oekraïense luchtruim, vrachtwagens die geregistreerd staan in Rusland komen Oekraïne niet meer in en daarnaast wordt het spoorvervoer tussen de twee landen voor een halve eeuw stilgelegd.

Verbod voor schepen

Schepen die onder de Russische vlag varen mogen bovendien geen Oekraïense havens aandoen, luidt het voorstel. Hetzelfde geldt voor alle schepen die in havens zijn geweest die momenteel bezet worden door de Russen.

 

Ook erkent Oekraïne voortaan geen Russische scheepsdocumenten meer en mogen Russen de komende vijftig jaar niet op Oekraïense schepen werken. Als de veiligheidsraad in het land de sancties accepteert, wil de premier zijn eisen ook aan de EU, het VK en de VS voorleggen.

 

Bron: Nieuwsblad Transport

 

 

bewerkt door Pierre
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Citaat

 Als de veiligheidsraad in het land de sancties accepteert, wil de premier zijn eisen ook aan de EU, het VK en de VS voorleggen

 

Als braafste jongetje van de klas gaat Nederland uiteraard akkoord met een dergelijk voorstel.

 

Geen transport meer vanuit Rusland straks, nog een paar 100 miljoen t.b.v. het steunen van een oorlog. Voor het gemak ook nog wat wapens, munitie en een paar F-16's erbij voor Oekraïne en zo stort Nederland zich ongewild in een oorlog die ons eigenlijk helemaal niks aan gaat.

 

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

Als braafste jongetje van de klas gaat Nederland uiteraard akkoord met een dergelijk voorstel.

 

Geen transport meer vanuit Rusland straks, nog een paar 100 miljoen t.b.v. het steunen van een oorlog. Voor het gemak ook nog wat wapens, munitie en een paar F-16's erbij voor Oekraïne en zo stort Nederland zich ongewild in een oorlog die ons eigenlijk helemaal niks aan gaat.

 

 

 

Uiteraard weet jij dat als Poetin de Oekraïne geannexeerd heeft hij dat genoeg vind....

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei shompie:

 

 

Uiteraard weet jij dat als Poetin de Oekraïne geannexeerd heeft hij dat genoeg vind....

Ik hoop eigenlijk dat iemand (in rusland)poetin van zijn "troon"haalt.

Ik ben bang dat ik valse hoop heb,die persoon uit de Oekraïne heb ik ook niet veel vertrouwen in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 minuten geleden zei andremast:

ie persoon uit de Oekraïne heb ik ook niet veel vertrouwen in

Waarom niet. Vind hem een goeie persoon. Oekraïne was aangevallen door 't grootste land ter wereld, voorlopig hebben ze niks bereikt. 

  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei corydon:

Waarom niet. Vind hem een goeie persoon. Oekraïne was aangevallen door 't grootste land ter wereld, voorlopig hebben ze niks bereikt. 

Dat het een goed persoon is betekend niet automatisch dat hij een land kan leiden.  
 

De man is in 2019! aan het roer gekomen  in het begin van zijn politieke carriere . Daarvoor was hij komiek, acteur en auteur.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei andremast:

Ik hoop eigenlijk dat iemand (in rusland)poetin van zijn "troon"haalt.

Ik ben bang dat ik valse hoop heb,die persoon uit de Oekraïne heb ik ook niet veel vertrouwen in

Laat die iemand dan ook naar Amerika gaan om daar iemand van de troon te halen. En naar Brussel. 
 

Allemaal hetzelfde laken een pak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei HendrikJansen:

Laat die iemand dan ook naar Amerika gaan om daar iemand van de troon te halen. En naar Brussel. 
 

Allemaal hetzelfde laken een pak.

Lees jezelf nou eens terug man. 

 

In Brussel doen ze hetzelfde dan Poetin. Fijn hoor, dat nieuws wat jij leest. Je ontspoort er alleen goed van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
35 minuten geleden zei shompie:

Lees jezelf nou eens terug man. 

 

In Brussel doen ze hetzelfde dan Poetin. Fijn hoor, dat nieuws wat jij leest. Je ontspoort er alleen goed van

Laat mij maar lekker ontsporen. Dat doet lang niet zo een pijn als met je kop keihard tegen de muur knallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Laat mij maar lekker ontsporen. Dat doet lang niet zo een pijn als met je kop keihard tegen de muur knallen.

 

Je moet lekker denken dat er in Brussel mensen aan het roer zitten die willekeurig bommen op woonwijken gooien.

 

Als je dat denkt sluit ik mij aan bij wat iemand hierboven ergens zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

Laat die iemand dan ook naar Amerika gaan om daar iemand van de troon te halen. En naar Brussel. 
 

Allemaal hetzelfde laken een pak.

Iets verschil  is er toch wel,als  je commentaar hebt op iemand uit Brussel of NL "val"je niet uit het raam bij ramen lappen🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wat je was voordat je de verkiezingen wint, maakt niets uit. Wat je doet erna.....

We hebben ook al eerder een acteur in de VS op de hoogste stoel gehad,

Ergens in een ver verleden was er een korperaal die zowat heel Europa ingelijfd had.

Een vakbonds leider die premier van NL werd, ook eentje van Polen....

Een schrijver/poeet in Tsjechië...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei HendrikJansen:

Dat het een goed persoon is betekend niet automatisch dat hij een land kan leiden.  
 

De man is in 2019! aan het roer gekomen  in het begin van zijn politieke carriere . Daarvoor was hij komiek, acteur en auteur.  

Dat zegt niets; er zijn ook chauffeurs ( niet veel) die, in de praktijk, ook goede planners blijken te zijn.

Hoewel, toegegeven, dat dit een zeldzaamheid is.:D

bewerkt door europeaan
  • Like 1
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden