[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vrachtwagen WAS op weg naar Finland


Paulo

Recommended Posts

  • Administrators

Ho ho, trucker johan, wat te denken van al die goed gelovigen die schreeuwen dat enkel oostblokkers bezopen achter het stuur kruipen?

Zo'n meneer schaadt het hele imago van de beroepsgroep.

Kan die eigenlijk nog verder beschadigd worden....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Dat die mens dorst had en rijkelijk vocht tot zich heeft genomen is verkeerd in ons beroep en zeker tijdens het uitoefenen ervan . Ook x aantal uur voordat we het sleuteltje aan het stuur omdraaien kunnen we beter laten :ja:. Hebben deze mensen dan geen besef wat ze kunnen aanrichten aan derden en gevolgen voor hun eigen of houden ze van geen materialistische waarden > bv hun huis - gezin - nazaten . Ik nuttig ook wel eens wat alcohol en jaren terug ook na een nachtje doorzaken achter het stuur gekropen en de volgende parking terug een paar uur verder pitten omdat ......…:zegtniets: Zeer triest voor deze man dat hij in de eerste plaats in deze toestand zich in het verkeer begeeft . Wat gaan de financiële gevolgen zijn ? boete , kosten zulle op hem verhaald worden , bey , bey werk en wat staat op de ontslagbrief > dringende reden sturen in geintoxiceerde toestand .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In het koeltransport is het wel eens dat je baas je belt terwijl je in je rust zit dat je het vrachtje toch nog ff moet doorbrengen of moet koppelen of wat dan ook dat je je rust moet onderbreken .

Neemt niet weg dat je ten alle tijde zelf verantwoordelijk bent voor je doen en laten ....... maar jongens 2.3 promillage

is niet van een paar pilsjes of een paar kop stootjes

Zal z.n baas eens bellen misschien zoekt tie een nuchtere fries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onmogelijk, dan staan de telefoons en bc op stil. Moet wel rustig slapen natuurlijk :D

vrijgezel?? ik heb telefoon altijd aan moet er niet aan denken dat er thuis iets is en ze kunnen me niet bereiken....niet dat je iets kan doen maar zou het mijzelf niet vergeven als ik lekker lig te maffen terwijl er thuis paniek is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb telefoon altijd aan moet er niet aan denken dat er thuis iets is en ze kunnen me niet bereiken
Je kan ook steeds een tweede profiel aanmaken ;) per contactpersoon een beltoon aanwijzen :ja: en net deze die je niet wil geef je geen beltoon :eek: .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vrijgezel?? ik heb telefoon altijd aan moet er niet aan denken dat er thuis iets is en ze kunnen me niet bereiken....niet dat je iets kan doen maar zou het mijzelf niet vergeven als ik lekker lig te maffen terwijl er thuis paniek is

Telefoon in de auto bestaat nog maar een kleine 20 jaar hoor,voor die tijd sliepen we ook iedere nacht rustig,s'avonds even bellen of er iets bijzonders was en dan de koffer in.

En tegenwoordig heb ik zo een GSm ding waar alleen de mensen van wie ik het wil het nummer hebben,en de plannert hoort daar niet bij.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vrijgezel?? ik heb telefoon altijd aan moet er niet aan denken dat er thuis iets is en ze kunnen me niet bereiken....niet dat je iets kan doen maar zou het mijzelf niet vergeven als ik lekker lig te maffen terwijl er thuis paniek is

thuis paniek en ze kunnen je niet bellen? wat kun jij behalve als een dolle stier naar huis komen? dan maar een dag later bepaald nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien moet ik het woordje THUIS even onderstrepen bedoel dus vrouw en kinderen

Stel dat ze door een ongeluk ze in levensgevaar zijn en je kan nog bij leven afscheid nemen

Ieder z,n ding...... ik zou het mijzelf niet vergeven

Alsnog gecondoleerd met je zuster en in jou geval een wijs besluit om het zo te doen . sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vrijgezel?? ik heb telefoon altijd aan moet er niet aan denken dat er thuis iets is en ze kunnen me niet bereiken....niet dat je iets kan doen maar zou het mijzelf niet vergeven als ik lekker lig te maffen terwijl er thuis paniek is

Die staat wel aan, dat nummer hebben ze toch niet. De kans dat ik de telefoon hoor als ik slaap is vrij klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden