[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

5 keer New XF voor Wolter Koops!


Rick63

Recommended Posts

Het grote nieuws is de kleur van de kentekenplaat:D

Dat een bedrijf van die omvang 5 trekkertjes aanschaft mag nauwelijks nieuws heten....

Kentekenplaat is rap verwisseld hoor.

Zeker als het voor een reclamefoto door moet gaan.

Voorts zie ik de nieuwswaarde er inderdaad ook niet van in.

Het zal dus ook niet veel anders zijn, dan een verkapt marketing-bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het grote nieuws is de kleur van de kentekenplaat:D

Dat een bedrijf van die omvang 5 trekkertjes aanschaft mag nauwelijks nieuws heten....

Tja, wanneer schrijft iemand eens iets over die 84 CF's en XF's in euro 6 die Peter Appel een paar maanden geleden gekocht heeft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach Appel heeft genoeg media aandacht gehad over de bijscholing georganiseerd ism Kreeft en Post-Kogeko en over de overname van Vlug.

In het geval van Koops zijn het wel de eerste DAF's die worden aangeschaft. Maar dat zal waarschijnlijk zijn om de Scana en Mercedes dealers wat meer op scherp te zetten. Ik geloof in ieder geval niet dat een nieuwe XF goedkoper is dan een Actros.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daf Hollands trots.

Waarom krijg ik dan toch braakneigingen?

Vond een DAF altijd een fijne auto, maar de 95 was natuurlijk de laatste nieuwe waar ik ooit mee heb rond getoerd.

Oh, voor dat jullie het vergeten, DAF is een Amerikaans bedrijf........:p:D:D:angel: Niet dat ik er financieel wijzer van word natuurlijk.:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
toch leuk dat peter appel 84 nieuwe daf xf en cf's gekocht heeft in euro 6 uitvoering alleen beetje jammer dat hij niet verteld heeft dat er in tilburg 12 cf's stonden die die niet kon betalen en daarom heeft mijn baas gezegd dan lever ze hier maar af. schijnt dat ze nogal veel werk kwijt zijn.

Vind het een vaag verhaal. Denk dat jouw werkgever zich een paar auto's aan heeft laten smeren waar de dealer niet vanaf kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan zal er iemand bij de dealer een fout hebben gemaakt. Want anders waren ze heus wel afgenomen. Dan waren al die witte huur Scania's niet nodig geweest met de feestdagen.

Of is het een verhaal uit jouw eigen duim?

En om het verhaal van de 20% uit de wereld te helpen, ik denk dat er met ongeveer hetzelfde aantal auto's een 10% extra werk gedaan wordt. Ongeveer 20 vrachten per dag vanaf Lelystad, 7 dagen per week. En ook veel nieuw werk in de avond/nacht toeleverend aan AH DC's. Ietsje minder distri werk voor C1000 diepvries omdat die winkels geleidelijk aan worden omgebouwd tot Jumbo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden