[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Eindelijk een dikke rit


Voorbijganger

Vraag

  • Forumlid

hallo,

 

Ik ga voor het eerst internationaal, gelukkig heb ik een dikke scania tot mijn beschikking en ook nog eens voor vast!

 

Mocht er eigenlijk niet over praten maar dat kan hier wel denk ik.

 

De trailer is al voorgeladen en papieren zijn geregeld.

 

Ik moet lossen in Hull, als ik daar ben moet ik even wachten op een telefoontje en uitleg hoe precies verder, want ze zijn de loods aan het verbouwen ofzo?

 

Iemand nog tips? Waar moet ik rekening mee houden in Hull?

 

Ik rij nog maar een half jaar binnenland dus dit zie ik wel als een uitmuntende kans, dus elke tip is welkom!

 

Groetjes Floris

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
8 uur geleden zei Voorbijganger:

Mijn rit ging niet verder dan kantoor, ik blijf wel hopen dat ik alsnog een keer zo'n dikke rit krijg.

Je hield het wel spannend. Ik vroeg me af of het mogelijk mis gegaan was. 

 

Dit is voor jou ook niet leuk, maar voor jouw thuisfront en en voor mij wel relaxter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dikke rit, pfff ,,vroeger bij het Circus in Tilburg en andere Firma's waar ik heb mogen rondrijden, in Nl.of B. laden met de communitaire vergunning 2 a 3 weken door Europa onderweg dat waren voor ons toen dikke ritten in die tijd,een ritje op en neer naar oa. GB stelt toch niks meer voor.:zegtniets::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

Het is maar net wat je gewend bent, als je altijd in Nl of B rond rijdt en je mag dan een keer naar de Uk is dat best een dikke rit, en die ¨vroeghuh¨ verhalen kennen we allemaal van de stamtafel.😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mijn eerst trip in NL was naar Harderwijk. Kreeg wat info zoals richting Utrecht dan naar Amersfoort en zo verder.

Was ik Amersfoort in gereden helemaal naar het centraal station. En daar vroeg ik waar Harderwijk was.....

Die man vond t leuk maar helpt me wel.

 

Dat was in 79, de weg tussen Utrecht en Amersfoort was nog met stoplichten.

  • Like 4
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei doemijnbest:

Het is maar net wat je gewend bent, als je altijd in Nl of B rond rijdt en je mag dan een keer naar de Uk is dat best een dikke rit, 

Vanaf hier max een 30 Km vanaf de uitgang van de tunnel in GB is het eigenlijk maar een dagritje😁

Of zoals een voormalig werkgever zei, die zelf ook gewoon reed (dag en Nacht)>>> zolang ge nie de alpen of pyrenneeen over hoeft zen ut allemoal dagrittenLOL

Spoiler

 

 

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei doemijnbest:

Het is maar net wat je gewend bent, als je altijd in Nl of B rond rijdt en je mag dan een keer naar de Uk is dat best een dikke rit, en die ¨vroeghuh¨ verhalen kennen we allemaal van de stamtafel.😄

"Vroegâhh"lag Bordeaux net voor de Spaanse grens,vandaag ligt t net achter Parijs.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden