Forumlid shompie Geplaatst 27 februari Forumlid Share Geplaatst 27 februari Nog nooit geweest maar ik ha naar Spannenburg. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 27 februari Forumlid Share Geplaatst 27 februari Het plan is veranderd. Ik zou morgen alleen maar lossen en naar huis gaan voor mijn wekelijkse rust. Ik ga naar de zaak nu en de trailer word gelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart In de klaver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart 2 minuten geleden zei shompie: In de klaver. Zat eens ff te kijken op die website van hun, maar daar kom je bijna tekort aan je OKV als ik die prijzen daar bekijk. Pierre kan in Frankrijk 2 dagen eten voor die bedragen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart 8 minuten geleden zei kiepenboer: Zat eens ff te kijken op die website van hun, maar daar kom je bijna tekort aan je OKV als ik die prijzen daar bekijk. Pierre kan in Frankrijk 2 dagen eten voor die bedragen. Ik zou het niet weten. Ik zal je het zo zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart 13 minuten geleden zei kiepenboer: Zat eens ff te kijken op die website van hun, maar daar kom je bijna tekort aan je OKV als ik die prijzen daar bekijk. Pierre kan in Frankrijk 2 dagen eten voor die bedragen. Ik was 25 euro kwijt. Douchen, dagschotel (waarvan ik de helft heb laten staan zoveel was het) en 2 glazen melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lientje Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei kiepenboer: Zat eens ff te kijken op die website van hun, maar daar kom je bijna tekort aan je OKV als ik die prijzen daar bekijk. Uit eten in Nederland kost wat tegenwoordig. Redt de horeca, redt de boer, ja alles wordt duurder. Maar heb de kleine lettertjes ook gelezen? Dat maakt de prijs toch weer anders als je er tenminste genoeg gevarieerde groente bij krijgt. Citaat Bij bovenstaande gerechten is inbegrepen een kop soep naar keuze. Bij het hoofdgerecht worden gebakken aardappelen en diverse soorten groente geserveerd. Met als nagerecht een coupe ijs met vruchten en slagroom. Je verkijk je nog wel eens op de prijzen in restaurants als je ze online vergelijk. Dan moet je extra betalen voor groente/salade/aardappelen/patat/mayonaise enz…. 11 maart bewerkt door lientje 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 11 maart Forumlid Share Geplaatst 11 maart Oke, dat had ik inderdaad niet gezien. Dat ik in NL in een chauffeurs restaurant ben geweest is ook al weer een paar jaar geleden. Maar 25 euro is nog wel te doen 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 12 maart Forumlid Share Geplaatst 12 maart Vanavond bij m'n schoonzuster. Moet wel zelf de crawfish boilen...... Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 21 maart Forumlid Share Geplaatst 21 maart Scandinavië park Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 21 maart Auteur Forumlid Share Geplaatst 21 maart Het Wapen van Schoorl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april Tweede steeg 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 30 april Forumlid Share Geplaatst 30 april Als het een beetje meezit Hank 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Ylse Geplaatst 6 mei Forumlid Share Geplaatst 6 mei 2e steeg Amersfoort 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 7 mei Forumlid Share Geplaatst 7 mei La casa di mama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei Frans op de bult met simon👍 Was gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 27 mei Forumlid Share Geplaatst 27 mei Gaststätte Verbeek, Straelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 28 mei Forumlid Share Geplaatst 28 mei Op de vos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 1 juni Forumlid Share Geplaatst 1 juni Zur Breit in Wittlich, in de Duitse Eiffel. Vandaag en morgen weer. Maandagmorgen gaat het verder. Nog een auto ophalen in de buurt van Saarbrücken en dan begin ik in de middag te lossen rondom Straatsburg. Dan ben ik dinsdag weer leeg tussen Straatsburg en Basel. Straks eerst even een paraplu kopen voor de twee kilometer terug naar mijn auto. Behalve voor het loopje móest ik er op uit om een nieuwe draadloze lader te kopen voor mijn i-Phone. De oude is stuk en met een kabeltje schijnt het ding niet meer op te laden… Nouja, je moet wat… 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni Toen ik gisteren terug kwam van mijn rondje naar de shops, trof ik hier nog drie collega’s van @voyageur dus het werd nog gezellig… 😁 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni Ben je aan 't zwemen? Of sta je droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni 4 uur geleden zei corydon: Ben je aan 't zwemen? Of sta je droog. Hier is het droog nu Ibo. Geen enkel probleem. Geen zon te zien verder. Het kan zomaar gaan regenen, maar het meeste schijnt toch meer zuidelijk te vallen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni 6 uur geleden zei RobNiat: maar het meeste schijnt toch meer zuidelijk te vallen. Net 20.00 journaal gekeken,inderdaad Beieren en baden wurtenberg zijn flink getroffen door hevige regenval en overstromingen ,inclusief een dijk/Dam doorbraak. Zover tot nu toe bekend 1 dode gevallen🙁 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 4 juni Forumlid Share Geplaatst 4 juni Een vroegertje vandaag. Mijn laatste klant in Wuppertal ging om kwart voor vijf dicht. En om half vijf was ik pas bij Keulen, dus dat ging niet passen. Blijven staan dus maar bij Autohof Frechen. Dan doen we die laatste morgen eerste werk. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 4 juni Forumlid Share Geplaatst 4 juni Onderweg naar de Pleisterplaats, Kessel-Eik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts