[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar gaat of ging de reis naartoe.


matthieu

Recommended Posts

  • Forumlid

Gisteren, vandaag en donderdag ff op kantoor.

Vrijdag in de vliegmachine naar....Lousy-ana (Lafayette, Louisiana).

Dan na een weekje weer terug naar New Orleans en een weekje de boot op.....rondje Mexicaanse zee.

 

Daarna maar weer rustig beginnen met werken voor beide werkgevers (3 dagen robots, met Pasen een rondje SE en daarna 4 daagjes FR voor de robots).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Auto oppakken achter Klazienaveen, bijladen in westerstede en dan alles eruit in Helsingborg (ovl).

Dan gok ik rust maken op depot en leeg fust retour.

Auto afzetten in Hoogeveen en zondagmorgen weer in m'n eigen bedje (en daarna opdracht gekregen om de lege flessen weg te brengen en boodschappen te doen, maar die opdracht kwam van de regering thuis).

 

Groet Ron

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei ayla:

Auto oppakken achter Klazienaveen, bijladen in westerstede en dan alles eruit in Helsingborg (ovl).

Dan gok ik rust maken op depot en leeg fust retour.

Auto afzetten in Hoogeveen en zondagmorgen weer in m'n eigen bedje (en daarna opdracht gekregen om de lege flessen weg te brengen en boodschappen te doen, maar die opdracht kwam van de regering thuis).

 

Groet Ron

 

 

Jij gaat over land. 

 

Ik ga zondagavond varen 😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei shompie:

 

 

Jij gaat over land. 

 

Ik ga zondagavond varen 😇

Dan ben ik alweer thuis....

 

En idd, ovl = over land

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei ayla:

Dan ben ik alweer thuis....

 

En idd, ovl = over land

 

Groet Ron

 

Ik ga zaterdagavond om 01.00 de boot op hoor ik net. Samen met Johannes 😉

 

Ik dacht dat ik naar Helsingborg moest maar moet naar Noorwegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En uiteindelijk werd het.....

Auto overgenomen in Eltern/Haselunne. En overland naar Helsingborg, 2 adressen lossen (waarvan 1 onze eigen loods aldaar).

Op de loods de motorwagen geladen met lege karren. Trailer geladen rond Malmo en gelost in Kopenhagen (en meteen 9 uur gemaakt) en Schiphol gistermiddag.

 

Nu weer een weekje in de voer,- en melkrobots, daarna weer 2 weken op de auto (en dan weer een weekje in de robots en daarna een half weekje op de auto (Wenen), daarna IMM in Geisselwind).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Maandag vertrokken (via de Zoll en Polizei in Hamburg 😡 , 125 euro afgetikt) naar Zweden. Door de controle de boot gemist, dus over DK.

Dan via Halmstad naar de omgevingen van Skovde, Vasteras, Eskiltuna, Orebro, Karlstad, Borlange en Malung.

In totaal 14 klanten. Halverwege de trailer van collega overgenomen en retour gekomen met fust, deze zojuist bij de klant gelost.

3500 km en 750 liter Diesel verder.

 

Volgende week weer een weekje robots, met vrijdag vertrekken t/m de 26 naar Scandinavie.

Dan een ritje Wenen (ma-wo) en de donderdag erna een weekendje festival met de camper en ahw in Geisselwind (yup, achter de truckstop).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei ayla:

Maandag vertrokken (via de Zoll en Polizei in Hamburg 😡 , 125 euro afgetikt) naar Zweden. Door de controle de boot gemist, dus over DK.

Dan via Halmstad naar de omgevingen van Skovde, Vasteras, Eskiltuna, Orebro, Karlstad, Borlange en Malung.

In totaal 14 klanten. Halverwege de trailer van collega overgenomen en retour gekomen met fust, deze zojuist bij de klant gelost.

3500 km en 750 liter Diesel verder.

 

Volgende week weer een weekje robots, met vrijdag vertrekken t/m de 26 naar Scandinavie.

Dan een ritje Wenen (ma-wo) en de donderdag erna een weekendje festival met de camper en ahw in Geisselwind (yup, achter de truckstop).

 

Groet Ron

Als je het met 125,00 euro kon redden was er niet zo heel veel mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was idd een vreemde controle.

Trailer openmaken, ff erin kijken en weer dicht. Door de cabine gestierd (lag niets, huurtrekker).

125 euro was voor 96 km/h in de val (moest de boot halen, kon nog net op de minuut af, dus ff gas erop).

De overtredingen van de rijtijden  waren nihil, zei ze.....(denk een rekenfoutje van d'r. Had het weekend ervoor, 21 diensturen op de zaterdag....

 

Maar idd, heb zonder commentaar en met een lach betaald.

Was toch blij dat ik de retarder had ingesteld op 95 km/h. Je kan daar zelfs 110 km/h naar beneden 😇 (hoorde ik van een vriend)

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De kop is eraf!

 

Gisteren met wat opstartproblemen geladen in Amsterdam. Twee auto’s gelost bij Venlo en eentje opzij van Maastricht in België. 
 

Dan vanmorgen een auto geladen tussen Luik en Brussel. En vervolgens eentje in Charleroi. En dan nog eentje bij Namen. Die laatste gelost in Sittard. De andere twee op onze vestiging in Limburg. 
 

Nu in de Antwerpse haven. Morgen laad ik één of twee boten in Zeebrugge. Die los ik hopelijk donderdag bij Luzern in Zwitserland. 
 

Dan staat er een busje bij Basel dat ik op moet halen. Vandaar rijd ik door naar het zuiden van Frankrijk! Eerst naar Briançon in de Alpen. Dan heb ik een afhaler in Cavaillon. Hopelijk krijg ik die er allebei vrijdag nog op. Anders heb ik vroeg weekend in Senas. 
 

Lukt het me allemaal op vrijdag, dan heb ik nog een auto af te halen in de Ardêche. Die staat op een camping, dus die zou ik op zaterdag kunnen halen. Dan kan ik nog mooi een stukje terugkomen. 
 

Nog steeds met de DAF trouwens. Is het normaal dat, wanneer je je gas loslaat en vervolgens weer gas geeft, dat je dan een motorstoring krijgt? Ik heb met lessen nooit geleerd dat dat slecht zou zijn voor de auto… 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden