[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

@shompie

 

https://www.rechtspraak.nl/Bekende-rechtszaken/Strafzaak-Wilders

 

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/opmerking-van-wilders-ronduit-racistisch

[Quote]Hij zegt dat hij nooit zal wennen aan de Marokkaanse afkomst van de plaatsvervangend Kamervoorzitter. [/QUOTE]

 

Er zal nog wel meer te vinden zijn, dit heb ik op 5 min. gevonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
1 uur geleden zei _alain_:

@shompie

 

https://www.rechtspraak.nl/Bekende-rechtszaken/Strafzaak-Wilders

 

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/opmerking-van-wilders-ronduit-racistisch

[Quote]Hij zegt dat hij nooit zal wennen aan de Marokkaanse afkomst van de plaatsvervangend Kamervoorzitter. [/QUOTE]

 

Er zal nog wel meer te vinden zijn, dit heb ik op 5 min. gevonden. 

En dat is racsisme?

Het continue zwartmaken van een democratisch gekozen parlementarier mag wel?

Die man die al 20 jaar zijn privecy moet opgeven, omringd door een paar veiligheidsmensen, enkel omdat hij zegt wat een paar miljoen mensen denken?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Dat is nu weer zo'n opmerking.......

In Nederland heerst bij mijn weten een parlementaire democratie. Pas tegen de tijd dat 1 partij alleen genoeg stemmen heeft voor een meerderheid ga ik mij pas zorgen maken.....

Het aanhalen van een A.H. vind ik hier totaal misplaatst.

Voor de rest zal ik het er maar op houden dat jij aan je rust toe bent en morgen weer nuchter bent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben al 2 maanden thuis en heb geen druppel alcohol gedronken. 

 

Verandering en beïnvloeding van een massa mensen gebeurt ook niet op 1 dag, extreem rechts is bezig met het planten van een zaadje, en ik hoop dat ik nooit hoef mee te maken dat dat zaadje een boom word, want dan maken we ons beiden zorgen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 uur geleden zei Murphy:

En dat is racsisme?

Het continue zwartmaken van een democratisch gekozen parlementarier mag wel?

Die man die al 20 jaar zijn privecy moet opgeven, omringd door een paar veiligheidsmensen, enkel omdat hij zegt wat een paar miljoen mensen denken?

 

Dit heet whataboutism. Ik noem het kleuterredenaties. Wilders mag geen racistische opmerkingen maken en wat hem overkomt met zijn veiligheid is niet goed te praten. Door zijn taal vraagt hij erom, maar het is niet goed te praten. Maar het werkt niet, fout gedrag tegen elkaar afstrepen, het is gewoon 2x fout gedrag.

bewerkt door Eeweep
laatste zin aangevuld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei _alain_:

Ik ben al 2 maanden thuis en heb geen druppel alcohol gedronken. 

 

Verandering en beïnvloeding van een massa mensen gebeurt ook niet op 1 dag, extreem rechts is bezig met het planten van een zaadje, en ik hoop dat ik nooit hoef mee te maken dat dat zaadje een boom word, want dan maken we ons beiden zorgen. 

 

 

Dan vraag ik mij af , hoe denkt u over de situatie in Frankrijk complete steden zijn overgenomen ,in Belgie gaat het bij tijden ook lekker in migranten wijken , in Molenbeek mag je als blanke eerst vertellen wat je daar komt doen , aanslagplegers worden vaak weer terug gevonden in Belgie , wat ik wil zeggen wie plant er nou een zaadje ? linkse politici kijken weg , geven weer wat extra  geld , knuffelen wat en klaar , hier in Nederland hebben een grote groep allochtonen op wilders gestemd , en waarom , omdat ze klaar zijn met  de slappe hap van links , die zeggen ook van ze moeten ze harder aanpakken , en ze zijn de allochtonen die alles verpesten in dit land en ook voor hun maar niet aangepakt worden en zelfs die groep zouden het best vinden als die groep gedeporteerd wordt terug naar Marokko en zelfs die groep ziet dat Nederland te vol zit . 

 

Links graaft een gat zodat rechts ook een zaadje kan planten , de gedachte dat Links altijd goed is en rechts bij voorbaat fout dat klopt niet , je hebt extreem rechts is niet goed , maar je hebt dus ook extreem links is ook niet goed en racisme , zit net zo goed bij allochtonen als bij autochtonen , geen verschil .

bewerkt door suggs73
  • Like 4
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 23-11-2023 om 19:10 zei _alain_:

Proficiat met jullie verkiezingen,

dus binnenkort mekaar groeten met gestrekte rechterarm om 30graden?

🤣

Beetje rare reactie. Net of Wilders oproept tot moord en doodslag.  Ik denk dat we juist die gestrekte arm op 30 graden meermaals ontvangen hebben vanuit jouw kamp.   

 

De kiezer heeft gekozen en dit is de uitslag.  of je het nu leuk vind of niet.

 

Nu maar hopen dat er bij de formatie ook aan de keuze van het volk word gedacht. Dat is meermaals gebleken de laatste jaren dat ze daar makkelijk aan voorbij gaan bij de formatie. Iets wat in mijn ogen in een democratie zeker niet zou moeten kunnen.  Want dan kan je ook zeggen, leuk dat je gestemd hebt maar helaas, wij beslissen zelf maar anders omdat ons dat beter uitkomt.

 

Maar je geeft het zelf al aan. Ook in Belgie zal het waarschijnlijk anders worden,  Vind je het gek? want menig Belg is er ook wel klaar mee.  Waar je ook mensen spreekt. Echte Belgen dan he. 

 

Na Trudeau De Croo zoiets staat er op een gevel geschilderd in Maasmechelen.

 

En terecht, want ze hebben ons compleet genaaid de laatste jaren. Zowel met corona, als met verkeersboetes. Tja, eigenlijk, waar niet mee?

 

Jij bent bang dat nu Europa  { zie Italie , Zweden en nu Nederland}  anders stemt als dat volgens de laaie lichters zou  moeten er  een oorlog gaat volgen? Troost je, die angst heb ik al 15 jaar. En die gaat er ook komen.  

 

We vieren elk jaar bevrijdingsdag, maar die dag hebben we de langste tijd wel gevierd.  Mijn stiefzoon krijgt het gevechtspakkie aan maar ik vrees dat ik er ook nog aan moet geloven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 23-11-2023 om 22:34 zei _alain_:

Hitler had ook heel goede argumenten...

En op dat moment sprak die ook uit wat de meerderheid van de bevolking dacht. 

Dus was dat ook geen racist volgens jullie..

 

 

Hitler had zeker goede argumenten. En ook sprak hij in de begin periode wat het volk wou horen en wilde. Echter had die man 1 heel groot probleem en dat was zijn, en helaas voor heel veel onschuldige mensen de doodsteek. 

 

Die man zijn meer was nooit vol! 

 

En als je te hebberig bent val je hard!

 

Getuige de gevestigde orde in Nederland.

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei HendrikJansen:

Hoe kan een publieke objectieve omroeporganisatie  zich nu een dag na de verkiezingen al zo druk maken om hun voort bestaan?

 Of zouden ze zelf ook wel weten dat ze niet zo objectief zijn?

 

 

 

 

Als je het partij programma van De Pvv had gelezen had je geweten waarom ze bang zijn.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei HendrikJansen:

Hitler had zeker goede argumenten. En ook sprak hij in de begin periode wat het volk wou horen en wilde. Echter had die man 1 heel groot probleem en dat was zijn, en helaas voor heel veel onschuldige mensen de doodsteek. 

 

Die man zijn meer was nooit vol! 

 

En als je te hebberig bent val je hard!

 

Getuige de gevestigde orde in Nederland.

 

 

Ik hoop toch dat jij een flinke berg drank op had toen je je laatste teksten schreef.

 

En dan jou opmerking over een volgevreten gedrocht. Je bent niet goed man. En ik denk niet dat ik de enige bent die dit denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

 

Als je het partij programma van De Pvv had gelezen had je geweten waarom ze bang zijn.

 

 

Dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog. Als je een objectieve omroep bent heb je niks te vrezen. Sterker nog als je het dan allemaal zo goed doet ben je geen publiekgeld nodig toch? Dan kan je je eigen wel bedruipen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
14 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ja man dat bekt ja lekker.....

 

Ik las eerst jou berichtje over de omroepen. Nou ja dacht ik, lekker boeiend dat ston d gewoon in zijn partij programma.

 

Toen later dat berichtje over Hitler. Ik twijfelde altijd al een beetje aan jou niveau en geestelijke gesteldheid. Maar die twijfel is goed weg kan ik je vertellen.

 

En jij had drie volmachten in je zak, ze moesten jou verbieden te stemmen. Echt....

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

Ik las eerst jou berichtje over de omroepen. Nou ja dacht ik, lekker boeiend dat ston d gewoon in zijn partij programma.

 

Toen later dat berichtje over Hitler. Ik twijfelde altijd al een beetje aan jou niveau en geestelijke gesteldheid. Maar die twijfel is goed weg kan ik je vertellen.

 

En jij had drie volmachten in je zak, ze moesten jou verbieden te stemmen. Echt....

Ah kijk. Je toont gelijkenissen Ron. Iemand een mening of geloof verbieden daar ging het met Hitler ook mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden