[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Lientje, ik heb de laatste jaren best wel iets van Europa gezien. Maar volgens mij zijn de bomen in Zweden bijv. Even groen als in Nederland.  Die zonneparken en gehaktmolens in de natuur, dat word wel hoog tijd dat daar mee afgerekend word idd want die kosten ons onze natuur.

Goede natuur is niet alleen groen, Hendrik.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
51 minuten geleden zei Eeweep:

Goede natuur is niet alleen groen

Zeker , soms is het ook geel en bruin , maar de natuur regelt zichzelf en laat zelf zien waar het naar toe wil , dat het niet naar ons zin is , gaan bepaalde groepen bepalen hoe wij moeten vinden hoe de natuur eruit moet zien .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei HendrikJansen:

Lientje, ik heb de laatste jaren best wel iets van Europa gezien. Maar volgens mij zijn de bomen in Zweden bijv. Even groen als in Nederland.  Die zonneparken en gehaktmolens in de natuur, dat word wel hoog tijd dat daar mee afgerekend word idd want die kosten ons onze natuur.

 

 

Heel Europa gezien maar nog nooit onder een windmolen in Noord Holland gestaan.

 

Ik zeg Expres Noord Holland want uiteraard heb jij dat bij jou in de buurt wel gedaan en daar moest jij je een weg banen door de dode vogels. Volgens hou zijn het "gehaktmolens"  zeg je. Hier in Noord Holland zijn de vogels iets slimmer. Als ik hier onder een windmolen sta (wat ik wel eens doe) niets van dat alles. Misschien een eentje die ook door vogelgriep naar beden gevallen zou zijn.

 

Maar het bekt wel lekker, gehaktmolen. Maar voordat je het niet wist. Ze heten windturbines. Klinkt iets professioneler.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

 

Heel Europa gezien maar nog nooit onder een windmolen in Noord Holland gestaan.

 

Ik zeg Expres Noord Holland want uiteraard heb jij dat bij jou in de buurt wel gedaan en daar moest jij je een weg banen door de dode vogels. Volgens hou zijn het "gehaktmolens"  zeg je. Hier in Noord Holland zijn de vogels iets slimmer. Als ik hier onder een windmolen sta (wat ik wel eens doe) niets van dat alles. Misschien een eentje die ook door vogelgriep naar beden gevallen zou zijn.

 

Maar het bekt wel lekker, gehaktmolen. Maar voordat je het niet wist. Ze heten windturbines. Klinkt iets professioneler.

Klopt , slachtoffers vallen gemiddeld mee per molen , maar de tonen die ze veroorzaken , wat doet dat met dieren ? mensen kunnen er soms erg last van hebben maar hoe dat met dieren zit , weet geen mens denk ik , dieren in zee hebben wel last van windmolens op zee , en in mijn ogen horen ze daar niet , evenals in het Ijselmeer , 2 kerncentrales en er had geen windmolen gebouwd hoeven te worden , vidt het gedrochten en landschapsvervuilend .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

 

 

Heel Europa gezien maar nog nooit onder een windmolen in Noord Holland gestaan.

 

Ik zeg Expres Noord Holland want uiteraard heb jij dat bij jou in de buurt wel gedaan en daar moest jij je een weg banen door de dode vogels. Volgens hou zijn het "gehaktmolens"  zeg je. Hier in Noord Holland zijn de vogels iets slimmer. Als ik hier onder een windmolen sta (wat ik wel eens doe) niets van dat alles. Misschien een eentje die ook door vogelgriep naar beden gevallen zou zijn.

 

Maar het bekt wel lekker, gehaktmolen. Maar voordat je het niet wist. Ze heten windturbines. Klinkt iets professioneler.

Ik zal mijn geschiedenis aanpassen Ron, speciaal voor jouw👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei HendrikJansen:

Dat snap ik Eweep, maar ik vermoed dat jij mij ook wel begrijpt in deze.

Helemaal, maar ik ben het (hoe kan het?) niet met jou eens, in dit geval. De natuur in Nederland is er slecht aan toe. Zelf doe ikal een jaar of 7 - 8 vogeltellingen bij mij in de omgeving (MAS-tellingen, meetpunt agrarische soorten), maar je ziet de soortenrijkdom en -hoeveelheid achteruit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei shompie:

 

 

Waar slaat dat nou weer op.

 

Je heb het over gehaktmolens, dat klipt niet. Ga eens kijken zou ik zeggen.

Volgens google sterven er jaarlijks door 1800 windtubines 50000 vogels.

Maar in het verkeer sterven er jaarlijks 2 miljoen vogels, dit alles alleen in NL dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei kiepenboer:

Volgens google sterven er jaarlijks door 1800 windtubines 50000 vogels.

Maar in het verkeer sterven er jaarlijks 2 miljoen vogels, dit alles alleen in NL dan

 

 

Ik spreek alleen uit eigen ervaring.

 

Bij een gehaktmolen denk ik aan bergen vogels onder een windturbine.

 

En dat klopt gewoon niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
50 minuten geleden zei shompie:

 

 

Ik spreek alleen uit eigen ervaring.

 

Bij een gehaktmolen denk ik aan bergen vogels onder een windturbine.

 

En dat klopt gewoon niet.

 

 

1 of 100.000 vogels. Gehakt is gehakt.
 

Maar jij gaat het woordje gehakt meteen weer heel groot maken met bergen vogels.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Eeweep:

Helemaal, maar ik ben het (hoe kan het?) niet met jou eens, in dit geval. De natuur in Nederland is er slecht aan toe. Zelf doe ikal een jaar of 7 - 8 vogeltellingen bij mij in de omgeving (MAS-tellingen, meetpunt agrarische soorten), maar je ziet de soortenrijkdom en -hoeveelheid achteruit gaan.

De dinosaurus is ook uitgestorven Eweep en de aarde bestaat nog steeds.  
 

iets minder H.A.A.R.P was misschien wel beter voor de natuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
20 minuten geleden zei _alain_:

Dus Wilders heeft geen rechts extreme ideeën? 

Dat die opgepakt en veroordeeld was voor het verspreiden van racisme is al vergeten. 

 

 

Maar troost jullie, volgend jaar wordt België ook een rechtse staat na de verkiezingen...

 

Opgepakt en veroordeeld omdat hij minder Marokkanen wilde?

 

Dat maakt hem geen racist,zo denkt het grootste deel van Nederland erover denk ik. En ik vind mezelf geen racist, wel zie ik om me heen noord Afrikanen oververtegenwoordigd in de criminaliteit. 

 

Net zoals Noord Afrikaanse asielzoekers (hoezo asielzoekers, ze komen uit veilige landen) overlast bezorgen in de plaatsen waar azc's zitten.

 

Als ik dat veroordeel ben ik racist? Ook goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden