[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Op 3-12-2023 om 10:50 zei Eeweep:

Met dit verschil dat noch kozp, noch extinction rebellion (met of zonder hoofdletter, wat jij wil) niet de boel vernielen.

Nou er zijn genoeg zusterclubjes van XR die kunstwerken vernielen , verf besmeuren op muren ect  , hoezo niet vernielen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 minuten geleden zei suggs73:

Nou er zijn genoeg zusterclubjes van XR die kunstwerken vernielen , verf besmeuren op muren ect  , hoezo niet vernielen .

Hoezo zusterclubjes? Zullen we Tata steel dan ook een zusterclubje van LTO noemen, zij vervuilen tenslotte ook hun directe omgeving?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei Eeweep:

 de weerstand tegen kozp is gewoon: Ik wil het niet! van een paar stampvoetende kleuters. Ik kan daar dan ook geen respect voor opbrengen.

De weerstand VAN kozp is van hetzelfde laken een pak: zij willen zwarte piet niet en gaan daar ook als een stel stampvoetende kleuters tegenin.

 

Wie heeft van zwarte piet een slaaf gemaakt ????

Dat komt van kozp af, wij hebben nooit iets anders geleerd dan dat Piet zwart is , van door de schoorsteen te kruipen.

 

OP 19 december 2022 bood Mark Rutte, namens de Nederlandse regering zijn excuses aan voor het slavernijverleden van ons land. 

 

Heb jij Jerry Affriyie ooit zijn excuses wel eens aan zien bieden voor het slavernij verleden van zijn voorouders, dat de grootste "slavenvangers"waren in west Afrika ??

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zojuist zei europeaan:

De weerstand VAN kozp is van hetzelfde laken een pak: zij willen zwarte piet niet en gaan daar ook als een stel stampvoetende kleuters tegenin.

Zij willen zwarte Piet niet en vragen netjes een plek om te demonstreren. Vervolgens worden zij aangevallen.

Waar je verder het slaafverhaal vandaan hebt gehaald moet jij weten, maar het punt van kozp (met of zonder hoofdletters) is dat zij niet willen dat van de hele grote bevolkingsgroep (en trouwens ook niet als het een kleine bevolkingsgroep was) een karikatuur wordt gemaakt. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Eeweep:

Zij willen zwarte Piet niet en vragen netjes een plek om te demonstreren. Vervolgens worden zij aangevallen.

Waar je verder het slaafverhaal vandaan hebt gehaald moet jij weten, maar het punt van kozp (met of zonder hoofdletters) is dat zij niet willen dat van de hele grote bevolkingsgroep (en trouwens ook niet als het een kleine bevolkingsgroep was) een karikatuur wordt gemaakt. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen voor jou?

 

 

Niet alleen voor hem, voor mij en met mij het overgrote deel van Nederland. Het is altijd een kinderfeest geweest, totdat een of andere zieke geest het tot heel iets anders maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei shompie:

 

 

Niet alleen voor hem, voor mij en met mij het overgrote deel van Nederland. Het is altijd een kinderfeest geweest, totdat een of andere zieke geest het tot heel iets anders maakte.

Wat een onzin. Volgens mij is er geen zes- tot tienjarig  kind dat er problemen mee heeft dat zwarte Piet er niet meer als een karikatuur uit ziet. En met andere namen (pakjespiet is er zo een) hebben ze ook geen moeite. Het kinderfeest werd pas verstoord toen er geweld werd gebruikt TEGEN kozp (met of zonder hoofdletters).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei Eeweep:

Wat een onzin. Volgens mij is er geen zes- tot tienjarig  kind dat er problemen mee heeft dat zwarte Piet er niet meer als een karikatuur uit ziet. En met andere namen (pakjespiet is er zo een) hebben ze ook geen moeite. Het kinderfeest werd pas verstoord toen er geweld werd gebruikt TEGEN kozp (met of zonder hoofdletters).

 

 

Lees jezelf nou eens terug. Je zegd het zelf al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Eeweep:

maar het punt van kozp (met of zonder hoofdletters) is dat zij niet willen dat van de hele grote bevolkingsgroep (en trouwens ook niet als het een kleine bevolkingsgroep was) een karikatuur wordt gemaakt. 

Wat is hun (en jouw) volgende punt: Dat Mercedes, Audi, BMW, of welk automerk dan ook, geen zwarte auto,s meer mogen verkopen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 3-12-2023 om 14:40 zei Eeweep:

in tegenstelling tot bijvoorbeeld eeuwenoude culruurlandschappen die voor de winst van een paar boeren zijn weggemaaid, omgebulldozerd en kaalgeplukt.

Weer gelul dit , er is zelfs een wet voor  in het leven geroepen wet op de ruilverkaveling , tuurlijk met de boeren en voor de boeren , maar een belangrijke rol voor de overheid die het land wilde inrichten zoals Amerika , deze plannen zijn in 1924 al ontwikkeld maar pas na de oorlog uitgevoerd , zie het maar als tijdgeest en modernisering van de landbouw , en ja er is het nodige verdwenen , maar u gaat ook met de auto ipv fiets en zo zijn er meer te bedenken.

 

 

bewerkt door suggs73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Heb jij Jerry Affriyie ooit zijn excuses wel eens aan zien bieden voor het slavernij verleden van zijn voorouders, dat de grootste "slavenvangers"waren in west Afrika ??

Hoeft ie niet , Affriyie zijn voorouders zaten in het bootje , Akwasie zijn voorouders waren de slaven jagers , maar idd geen excuses , want niet blank of wit en vooral geen geld 

bewerkt door suggs73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Wat is hun (en jouw) volgende punt: Dat Mercedes, Audi, BMW, of welk automerk dan ook, geen zwarte auto,s meer mogen verkopen ??

Wat een onzin, zeg. Ik neem aan dat jij jouw kinderen bijbrengt dat het verkeerd is om te slaan. Wil je nu ook de verkoop van hamers verbieden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 3-12-2023 om 15:13 zei Murphy:

Al dat andere gezeik. Negerzoenen mag niet meer, Jodenkoeken mag niet meer, etc etc. Tis niet alleen dat ene dingetje, het is ALLES kan/mag tegenwoordig niet meer.

Ik vind boerenkool ook al wel een dingetje worden trouwens :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei suggs73:

Weer gelul dit , er is zelfs een wet voor  in het leven geroepen wet op de ruilverkaveling , tuurlijk met de boeren en voor de boeren , maar een belangrijke rol voor de overheid die het land wilde inrichten zoals Amerika , deze plannen zijn in 1924 al ontwikkeld maar pas na de oorlog uitgevoerd , zie het maar als tijdgeest en modernisering van de landbouw , en ja er is het nodige verdwenen , maar u gaat ook met de auto ipv fiets en zo zijn er meer te bedenken.

 

 

Ah, dus als het in de wet komt te staan is het geen enkel probleem om cultuur om zeep te helpen? Dan houden alle boerenprotesten opeens op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zojuist zei suggs73:

Ik adviseerde als ze gepest of geslagen werden om degene met de grootste bek zo hard mogelijk te slaan of achter de knie te trappen .

Waarom verbaast me dat nou niet? Maar wat ik me ook afvraag: ken je dat splinter/balk in het oog gezegde? Wie zit hier nou zo hard mogelijk te jeremiëren dat die gepeste lui geweld gebruiken? Tsss 🙄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei matthieu:

Hoe vaker ik de zieke gedachten lees van deze veelposter, des te meer ik Ger mis.

kijk eens aan, zo zorg ik toch weer voor wat verbroedering tussen tegenpolen. Elk nadeel heeft z'n voordeel, zullen we maar zeggen. Overigens, als ik zo eens kijk ontlopen we elkaar nauwelijks als veelposters.

bewerkt door Eeweep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei europeaan:

Het gaat niet over mijn punt, het gaat over hun (en misschien jouw) punt.

( mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb):kill:

En mij ging het om de absurditeit van jouw voorbeeld. Niks geen woorden in jouw mond leggen, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest, gewoon met een tegenvoorbeeld even laten zien dat dat zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei Eeweep:

En mij ging het om de absurditeit van jouw voorbeeld. Niks geen woorden in jouw mond leggen, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest, gewoon met een tegenvoorbeeld even laten zien dat dat zo is.

IK verbied niemand iets beste man, ik vroeg me alleen af wat hun volgende stap zal zijn.

Dat jij dat absurditeit vind zegt meer over jou dan over mij.

Daar wil ik het wat mij betreft maar bij laten in deze discussie tussen jou en mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 4-12-2023 om 15:54 zei europeaan:

Wat is hun (en jouw) volgende punt: Dat Mercedes, Audi, BMW, of welk automerk dan ook, geen zwarte auto,s meer mogen verkopen ??

 

7 minuten geleden zei europeaan:

IK verbied niemand iets beste man, ik vroeg me alleen af wat hun volgende stap zal zijn.

Leg even uit wat het verschil tussen "niet meer mogen" en "verbieden"is? Ik ben leergierig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden