[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Volle vrachten...


bertalting

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Wij reden met meubels altijd voor de volle 100% europa in en kwamen leeg terug. Ja zelfs leeg terug vanaf de Hongaarse grens.

Na de overname door huidige werkgever nu dus wel altijd vol terug.

Al leveren die volle vrachten geen vetpot op.

Gisteren op laadadres 3 uur in de wacht en vanmiddag in rotterdam 4 uur in de wacht.

Nu ook weer in de weer met volle vracht **zit met handen in blouse van vrouw**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Die vraag werd ook gesteld tijdens opleiding CCV, ik antwoordde 100% vol heen leeg terug.

Dat kan niet was het antwoord, tuurlijk gewoon 100% overbeladen.

Toen werd de mate van overbeladen gemeten aan de hand van het laadvermogen op het kentekenbewijs

en niet zoals nu(wat eerlijker is) over het totaalgewicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik vraag me af...

Hoeveel van jullie vrachtwagenchauffeurs heeft altijd de lading 100% vol? of maakt er 100% gebruik van?

Gr uut stadsknoal

Maken jullie of je werkgever vaak gebruik van vrachtuitwisselings sites?
Iemand al eens een boete opgelegd gekregen voor het overbeladen?

Je maakt me nu wel benieuwd waar al deze vragen toe leiden Bert? Geef eens wat meer uitleg ;).

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Iemand al eens een boete opgelegd gekregen voor het overbeladen?

Ontelbare keren :D,maar er nog nooit een schuldgevoel aan over gehouden :D:D

"Vroegâhh",toen men in Zwitserland nog maar 28 ton mocht zijn laaiden wij altijd tot een tonnetje of 33/34.

tot dat gewicht kreeg je alleen een flinke prent,van een 400 Ch-f,en mocht je zonder afladen door rijden.

Via de Mont Blanc of Frejus was veel duurder,dus gewoon via Der Schweiz.

Ook in Frankrijk,waar je maar 40 ton mag zijn met een buitenlandse rit,laden tot 43,9 ton,je bent dan binnen de 10% tolerantie en de prent daarvoor is maar € 200.

Als die 4 ton meer geen 200€ opbrengen moet je t niet meenemen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden