[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik ben 62 en zit er aan te denken om 4 dagen te gaan werken in de week, nu is het allemaal nog in het begin stadium dus stel ik hier eens even de vraag hoe dit aan te pakken.
Werk nu dus 5 dagen ben meestal de hele week van huis ....dus nachtvergoeding en meestal rond 60 uur in de week.
Ben alleenstaande met eigen huis zonder hypotheek en verder ook geen schulden.
Wat is nu slim?
Werkweek van 32 uur en overuren als het bedrijf daar in mee gaat...of misschien 8 uur 100% tot 40 uur en de rest 130%(denk niet slim)
Werkweek van 40 en de rest overuren.
Wat is beter voor je pensioen en wat zijn de gevolgen als je word ontslagen?
Misschien zijn er hier al een paar die 4 dagen werken?
Ik snap dat als ik het echt door wil laten gaan ik met iemand van het pensioenfonds moet overleggen......maar voor nu is het maar om een idee te krijgen.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Japii
Ik ben 62 en zit er aan te denken om 4 dagen te gaan werken in de week, nu is het allemaal nog in het begin stadium dus stel ik hier eens even de vraag hoe dit aan te pakken.
Werk nu dus 5 dagen ben meestal de hele week van huis ....dus nachtvergoeding en meestal rond 60 uur in de week.
Ben alleenstaande met eigen huis zonder hypotheek en verder ook geen schulden.
Wat is nu slim?
Werkweek van 32 uur en overuren als het bedrijf daar in mee gaat...of misschien 8 uur 100% tot 40 uur en de rest 130%(denk niet slim)
Werkweek van 40 en de rest overuren.
Wat is beter voor je pensioen en wat zijn de gevolgen als je word ontslagen?
Misschien zijn er hier al een paar die 4 dagen werken?
Ik snap dat als ik het echt door wil laten gaan ik met iemand van het pensioenfonds moet overleggen......maar voor nu is het maar om een idee te krijgen.
mvg
Link naar opmerking
Deel via andere websites
25 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts