[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen raakt Lamborghini: dure sportwagen flink beschadigd


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei Da Raymzter:

Anders gaat het zo moeilijk rechtdoor 🤣

Als je normaal driftend door de bochten kan, kan je nu ook wel driftend over het rechte eind .......

 

kost af en toe een bandje, maar als je zo’n lambo kan betalen.... 😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei RobNiat:

In Velddriel zit -pal langs de snelweg A2- een dealer van bijzonder exclusieve automobielen. De naam ben ik even kwijt. 

 

Een Hooymans telg. Nino.

Het zal een gebruikte Lambo en Ferrari zijn geweest, officieel dealerschap heeft ie niet, d8 ik zo.

 

Broek past nu wel beter bij de auto.. :p

 

wGdWGWrDk5PBPY1586336563.jpeg

 

Bron: https://autobahn.eu/artikel/109858/nederlander-haalt-lamborghini-op-geplet-door-cementwagen

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei HIT:

Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig waar die vrachtauto vandaan kwam.... van rechtdoor of rechts?

 

Zoals ik het zie is die betonwagen links af geslagen en heeft daar de binnenbocht gepakt. De kruising is daar heel groot maar in het begin van die straat zit een raar slingertje, even verderop trouwens ook. Eigenlijk heel niet breed voor een vrachtwagen. Die Lambo is net van de plek van Hooymans weggereden. Die mixer heeft de voorkant geraakt en hem acher op een haaientandblok geparkeerd. 

 

Ik kan het me goed voorstellen. Ik ken de situatie daar maar al te goed want a: ik woon hier om de hoek en b: ik heb toen ik met mijn verbrijzelde fikken in het gips zat bij die betoncentale op een kipper gezeten voor grondstoffen aan te voeren. Ik heb dus die bocht heel, heel vaak gezien. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
55 minuten geleden zei Pierre:

 

Dat heb ik, en dat staat er ook.
Ik bedoel het meer in zijn algemeenheid. Ik zie hier bepaalde types in de buurten rondrijden met auto's die ze onmogelijk op een normale manier verdiend kunnen hebben.
Alhoewel; de tuin bijhouden, containers lossen en laden, hakken en mixen, toveren met chemicaliën, verpakken en dan ook nog een logistiek traject aansturen begint ook op werken te lijken natuurlijk.

Brabant toch? 🙈 dat is toch het drugswalhalla van NL als je “het nieuws” mag geloven. 😜

 

soms zie ik dat ook wel hoor. En toch sommigen hebben het gewoon verdiend. 
 

mijn eerste werkgever had twee fiatjes 127😂 werd geadviseerd door de boekhouder om een nieuwe auto aan te schaffen anders zouden alle verdiensten naar de belasting gaan. Dus soms wordt je “gedwongen” om iets aan te schaffen. Dez jongens een lambo. Mijn werkgever toentertijd een Mazda 929 stationwagen. 
Kan je zeggen dat er toen ook heel wat praatjes door t dorp gingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei road train:

Wel eens gehoord van lease auto 

 

1 uur geleden zei iveco 35c17:

Die is goedkoper?

Nee waarschijnlijk duurder. Maar dan betaal je per maand. Net als lenen of afbetaling. Maar is natuurlijk wel afhankelijk van je inkomen en BKR. 
 

natuurlijk ook iedere maand op tijd betalen anders ben je alles kwijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei roadtrain:

Als je even doorgelezen had: 
 

“Kaats, die met Jansen een bedrijf runt dat ondernemers helpt een online-bedrijf te beginnen. ,,

 

 

 

Maar dan nog.... Kun je daar zoveel geld mee verdienen? Je verkoopt niks, is allemaal uurtje-factuurtje. Dan moet je een uurtarief rekenen dat hoger ligt dan de beste topadvocaat. En dan kun je een Lamborghini EN een Ferrari aanschaffen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei roadtrain:

 

Nee waarschijnlijk duurder. Maar dan betaal je per maand. Net als lenen of afbetaling. Maar is natuurlijk wel afhankelijk van je inkomen en BKR. 
 

natuurlijk ook iedere maand op tijd betalen anders ben je alles kwijt. 

Ik weet hoe het werkt, Maar of je least of direct aftikt, betalen moet je.  Daarom mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei Vledder:

 

Maar dan nog.... Kun je daar zoveel geld mee verdienen? Je verkoopt niks, is allemaal uurtje-factuurtje. Dan moet je een uurtarief rekenen dat hoger ligt dan de beste topadvocaat. En dan kun je een Lamborghini EN een Ferrari aanschaffen?

 

Pyramide systeem, als je maar genoeg mensen een abo'tje kan verkopen, stroomt het geld wel binnen.

 

Ik had die fitformation website ff gelezen. 

Ik vind dat het in eenzelfde stijl geschreven als al die beleggingscursus mensen die hun succes graag verkopen aan anderen..

 

Ik heb ook geen webshop namen van die kerel kunnen lezen.. dus over welke webshop's praten wij eigenlijk? Die zitten zeker achter het dark web? ;)

Lijkt mij ook een illusie dat je iets dergelijks, op een nette wijze, vanachter een laptop aan een tafel op een strandtent in den vreemde goed kan regelen.

Als dat wel lukt.. waarom doen de eigenaren van, bijvoorbeeld, Coolblue dat dan niet?

 

3 uur geleden zei the duke:

De kruising is daar heel groot maar in het begin van die straat zit een raar slingertje, even verderop trouwens ook

 

Nou je het zegt, die rare vernauwing zat mij ook in de weg toen ik eens moest lossen voor van Buren auto's (en de plek op die grote kruising al bezet was door een concullega..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 minuten geleden zei Durashift:

 

Als dat wel lukt.. waarom doen de eigenaren van, bijvoorbeeld, Coolblue dat dan niet?

Wie zegt dat die niet zo een auto heeft??
 

je moet eens zien hoeveel volk dergelijke (soms meerder) in bezit heeft....

Onderstaande is van een van mijn zwagers   
(geen nederlander)
 

wit gewrappt.....

 

62671394-B697-4F23-8A94-F7D20DA598D3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden