[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

B&B vol liefde…


RobNiat

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik wilde dit plaatsen onder “waar luister jij naar”. Maar dat topic heet anders. “Goede muziek” of zo. En eigenlijk is het ook meer kijken dan luisteren, dus maar even een eigen topic. 
 

B&B vol liefde dus. Op RTL 4. Een spin-off van Boer zoekt vrouw. Iets waar ik normaal niet gauw naar zou kijken. Tenzij ik bij mijn zus thuis ben. Daar staat eigenlijk altijd RTL op. 
 

Maar dit seizoen is er ook gefilmd in mijn woonplaats in Thailand. Hua Hin. En dat spreek je niet op zijn Spaans uit zoals de man achter de voice-over van het programma pleegt te doen. “Gua Gin”… Nah. Doe maar Wa Hin, dat is beter. 
 

Leuk om mijn woonplaats door de lens van de camera te zien. Maar wat het nog leuker maakt is dat (“de zesde kandidaat”) Martijn een vriend van me is. En zijn “B&B”, wat eigenlijk meer een guesthouse/bar/restaurant is, voor mij een stek is waar ik regelmatig gevonden kan worden. 
 

Martijn is maar een saaie lul vergeleken met alle zweverige types die op andere lokaties meedoen. Maar ik vind het allemaal maar wat grappig. Waarschijnlijk ben ik een dezer dagen ook nog wel te spotten achter de grote tafel. 
 

Veel kijkplezier!

bewerkt door RobNiat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heel simpel Matthieu. Vaak beschamend ook. Maar geregeld ook reuze lachwekkend. 
 

Zo is er een kerel die van de tantra is. En zichzelf heeft gevonden in een grasspriet. 
Zijn “kandidaten” zijn zo mogelijk nog gekker. Een jankwijf dat het ene moment tranen met tuiten huilt en het andere danst als een kleuter. De ander heeft last van haar zonnestaart. En die moet hij dan uit de knoop komen halen. 
 

Of een jongen in Portugal die een hele berg (heuvel) naar zichzelf vernoemd heeft. Die “een lange weg heeft bewandeld om op dit punt te komen en eigenlijk een vrouw zoekt die al een zelfde niveau heeft bereikt”.

 

Ook een jonge vent, die in een hutje eenzaam zit te zijn in Zweden. Je ruikt zijn dreadlocks en zijn wollen trui door de televisie heen!

 

Veel mensen in ieder geval waarvan het maar al te duidelijk is waarom ze geen relatie hebben. Het is mooie televisie. En voor mijn kennis is het commercieel ook reuze interessant trouwens. Met hele groepen komen mensen kijken wie die Martijn wel is. En uiteraard eten ze dan een stamppot of bitterballen. En drinken ze een Heineken van de tap. Voor hem een hele mooie bijkomstigheid. 
 

Het mooie van televisie trouwens is dat je er niet naar hóeft te kijken. Behalve wanneer je bij mijn zus in huis zit dan… Maar om dit te volgen heb ik een account aangemaakt op RTL.nl waarmee ik naderhand de afleveringen kan bekijken. Zonder reclame!

 

(en ja @kiepenboer ik heb voldoende camera’s gezien. Verwacht wel dat je mij kan spotten binnenkort)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei matthieu:

Beetje simpel als volwassen mannen naar eencellige tv zitten te kijken niet? 

Eerlijk matthieu, ik had het programma nog nooit langer dan 2 minuten gezien en niet interesant.
Nu heb ik daar in Hua-Hin op die plek samen met Rob een biertje gedronken en de uitbater gezien
maar ken de beste man niet echt, dus alleen van zien.

Zodoende keek ik gisteren ff, maar gisteren was me na een paar minuten al duidelijk dat hij er niet in 
te zien was, en dan heb ik het gau gezien.

Zoals Rob al zegt is het voor hem ook een beetje reclame, en zijn er toch mensen die tijdens een rondreis Thailand
Hua-Hin aan doen, en dan toch ff dit in levende lijve willen zien.

Als buitenlander in Thailand is het zowiezo al een hele tour om je hooft boven water te houden, dus
van mijn zijde respect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Heel simpel Matthieu. Vaak beschamend ook. Maar geregeld ook reuze lachwekkend. 
 

Zo is er een kerel die van de tantra is. En zichzelf heeft gevonden in een grasspriet. 
Zijn “kandidaten” zijn zo mogelijk nog gekker. Een jankwijf dat het ene moment tranen met tuiten huilt en het andere danst als een kleuter. De ander heeft last van haar zonnestaart. En die moet hij dan uit de knoop komen halen. 
 

Of een jongen in Portugal die een hele berg (heuvel) naar zichzelf vernoemd heeft. Die “een lange weg heeft bewandeld om op dit punt te komen en eigenlijk een vrouw zoekt die al een zelfde niveau heeft bereikt”.

 

Ook een jonge vent, die in een hutje eenzaam zit te zijn in Zweden. Je ruikt zijn dreadlocks en zijn wollen trui door de televisie heen!

 

 

 

(en ja @kiepenboer 

 

Dikke tien Rob,ik zou het niet beter of mooier kunnen beschrijven,als je dan toch terug kunt kijken let dan vooral op de sokken van de jonge man in Zweden, die zijn volgens mij nog steeds niet in zijn pre historische wasmachine geweest !!! 

Heerlijk programma Matthieu, gewoon kijken en vooral niet bij nadenken.

 

Ik ga ff het water in het is hier warm en mijn zonnestaart speelt op hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei RobNiat:

Heel simpel Matthieu. Vaak beschamend ook. Maar geregeld ook reuze lachwekkend. 
 

Zo is er een kerel die van de tantra is. En zichzelf heeft gevonden in een grasspriet. 
Zijn “kandidaten” zijn zo mogelijk nog gekker. Een jankwijf dat het ene moment tranen met tuiten huilt en het andere danst als een kleuter. De ander heeft last van haar zonnestaart. En die moet hij dan uit de knoop komen halen. 
 

Of een jongen in Portugal die een hele berg (heuvel) naar zichzelf vernoemd heeft. Die “een lange weg heeft bewandeld om op dit punt te komen en eigenlijk een vrouw zoekt die al een zelfde niveau heeft bereikt”.

 

Ook een jonge vent, die in een hutje eenzaam zit te zijn in Zweden. Je ruikt zijn dreadlocks en zijn wollen trui door de televisie heen!

 

Veel mensen in ieder geval waarvan het maar al te duidelijk is waarom ze geen relatie hebben. Het is mooie televisie. En voor mijn kennis is het commercieel ook reuze interessant trouwens. Met hele groepen komen mensen kijken wie die Martijn wel is. En uiteraard eten ze dan een stamppot of bitterballen. En drinken ze een Heineken van de tap. Voor hem een hele mooie bijkomstigheid. 
 

Het mooie van televisie trouwens is dat je er niet naar hóeft te kijken. Behalve wanneer je bij mijn zus in huis zit dan… Maar om dit te volgen heb ik een account aangemaakt op RTL.nl waarmee ik naderhand de afleveringen kan bekijken. Zonder reclame!

 

(en ja @kiepenboer ik heb voldoende camera’s gezien. Verwacht wel dat je mij kan spotten binnenkort)

Mooi uitgelegd Rob. Hij stond vanavond bij ons aan en ik dacht: laat ik er eens goed voor gaan zitten. Nou, van dat eencellige neem ik geen woord terug. Wat een treurnis om daar je tijd aan te spenderen. Ben maar weer een doorloper gaan doen😉

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei 1934:

 

Dikke tien Rob,ik zou het niet beter of mooier kunnen beschrijven,als je dan toch terug kunt kijken let dan vooral op de sokken van de jonge man in Zweden, die zijn volgens mij nog steeds niet in zijn pre historische wasmachine geweest !!! 

Heerlijk programma Matthieu, gewoon kijken en vooral niet bij nadenken.

 

Ik ga ff het water in het is hier warm en mijn zonnestaart speelt op hahahahaha

Ik erger me de tering aan die mafkezen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 20-7-2023 om 22:30 zei RobNiat:

Ik wilde dit plaatsen onder “waar luister jij naar”. Maar dat topic heet anders. “Goede muziek” of zo. En eigenlijk is het ook meer kijken dan luisteren, dus maar even een eigen topic. 
 

B&B vol liefde dus. Op RTL 4. Een spin-off van Boer zoekt vrouw. Iets waar ik normaal niet gauw naar zou kijken. Tenzij ik bij mijn zus thuis ben. Daar staat eigenlijk altijd RTL op. 
 

Maar dit seizoen is er ook gefilmd in mijn woonplaats in Thailand. Hua Hin. En dat spreek je niet op zijn Spaans uit zoals de man achter de voice-over van het programma pleegt te doen. “Gua Gin”… Nah. Doe maar Wa Hin, dat is beter. 
 

Leuk om mijn woonplaats door de lens van de camera te zien. Maar wat het nog leuker maakt is dat (“de zesde kandidaat”) Martijn een vriend van me is. En zijn “B&B”, wat eigenlijk meer een guesthouse/bar/restaurant is, voor mij een stek is waar ik regelmatig gevonden kan worden. 
 

Martijn is maar een saaie lul vergeleken met alle zweverige types die op andere lokaties meedoen. Maar ik vind het allemaal maar wat grappig. Waarschijnlijk ben ik een dezer dagen ook nog wel te spotten achter de grote tafel. 
 

Veel kijkplezier!

Lijkt mij leuk om het gezicht achter de nickname te zien Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb er toevallig van de week wat van gezien, eigenlijk omdat ik langs een RTL4 talkshow kwam waarin dit RTL4 programma weer besproken werd.

 

Ik kan het ook moeilijk verdragen, zeker de reden dat die vrouwen daar dan naartoe komen.. wat denken ze daar te vinden, denk ik dan.

Het is net Spanje, met de Hollandse kroegen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 22-7-2023 om 21:40 zei sprinter 516:

Lijkt mij leuk om het gezicht achter de nickname te zien Rob


Naar nu blijkt loop ik hier een week achter. Op RTL.nl zoek ik meest de afleveringen van de afgelopen dagen. Maar van iemand kreeg ik al een clipje toegestuurd waarin ik in beeld kwam. Maar die aflevering heb ik nog helemaal niet zelf gezien. 
 

Ik denk afgelopen dinsdag Cor. Toen er een muziek quiz was in “Say Cheese”. 
Direct na de aankondiging van de quiz. Man in zwart t-shirt met “Outlaw Speedshop” print en een midlifecrisis baard. Ik stak mijn duim op. Geen idee meer als reactie op wat eigenlijk. Waarschijnlijk als antwoord op een vraag of ik pen en/of papier had om de antwoorden in te vullen…

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De NOS doet een poging het succes te verklaren:

 

Citaat

(..)

Van klankschalen en tantradansen tot een verkeerd gesnoeide boom: de Nederlandse televisiekijker lijkt in de ban van het RTL-datingprogramma B&B Vol Liefde. De kijkcijfers nemen volgens een woordvoerder van RTL gedurende het seizoen alleen maar toe, met deze week gemiddeld een miljoen kijkers per aflevering en een marktaandeel van zo'n 30 procent. Wat is het geheim van het televisieprogramma?

 

In B&B Vol Liefde gaan acht Nederlandse eigenaren van buitenlandse bed and breakfasts op zoek naar de liefde. Het derde seizoen van het programma is sinds 7 juli elke werkdag te zien. "Dit derde seizoen breekt alle records", vertelt de RTL-woordvoerder. Ook op sociale media worden posts met korte clips uit het programma massaal geliked.

 

"Er is een aantal factoren aanwezig voor dit succes", vertelt mediajournalist Ron Vergouwen. "Het begint met een goede casting. De hoofdpersonen zijn goed gekozen." (..)

 

https://nos.nl/artikel/2485540-kijkcijfers-b-and-b-vol-liefde-blijven-toenemen-maar-waarom

 

Het komt erop neer dat het meer een soap is, door alle verhaallijnen, maar dan voordelig gemaakt omdat het een reality tv-format betreft en geen dure studio productie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Durashift:

 

Het komt erop neer dat het meer een soap is, door alle verhaallijnen, maar dan voordelig gemaakt omdat het een reality tv-format betreft en geen dure studio productie.


Briljant toch!? Gewoon een miljoen kijkers trekken met behulp van wat vrijwilligers en een minimale crew. Ik vind het super bedacht. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ik was gisteren en vanmorgen zo vroeg vertrokken dat ik eind van de vanmiddag een tukkie heb gedaan.

Dochterlief is ook thuis en manlief moet morgen wel weer vroeg uit bed dus …. 
De tv is van ons 🥳
Laten we eens gaan kijken naar BBVL.

Ja hoor Rob met zijn duim vanavond vol in beeld  👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 6-8-2023 om 11:00 zei RobNiat:

Briljant toch!? Gewoon een miljoen kijkers trekken met behulp van wat vrijwilligers en een minimale crew. Ik vind het super bedacht. 

 

Een miljoen +1 sinds dit topic er is. :D

 

Kijk normaal nooit dit soort programma's zover ik al TV kijk. Een tijd terug al eens een keer Lang Leve de Liefde gekeken en vanaf het eerste moment iedere week thuis de uitzendingen terugkijken. Geweldig om te zien in wat voor hilarische, genante en ongemakkelijke situaties mensen zich soms begeven, gewoon op TV.

Had al wel eens gehoord van BB vol Liefde maar ook nooit gekeken. Maar ook hier weer; vanaf de eerste keer geen uitzending meer gemist. Geweldige TV, ik ben helemaal om. Geniaal!!
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden