[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Kijk altijd met veel respect naar jullie als auto transporten , zo krap als de auto's geplaatst zijn en toch zonder schades aankomen en daarbij nog allerlei handelingen en bewegingen als er eentje gelost moet worden.👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
24 minuten geleden zei doemijnbest:

Kijk altijd met veel respect naar jullie als auto transporten , zo krap als de auto's geplaatst zijn en toch zonder schades aankomen en daarbij nog allerlei handelingen en bewegingen als er eentje gelost moet worden.👌

Nou als ik er 8-9-10 moet laden weet ik precies waar ze moeten staan,  worden het er 6 of 5 dan wordt het ook even puzzelen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oceon off the see ?? Of zie ik het niet goed ?

 

En wat los je daar ,spul wat door de verbranding heen gaat ? Ben erg benieuwd heb net en heel artikel gelezen wat die motoren allemaal verbranden,zag op de kade in Igominista in Griekenland ook wat tankwagens lossen in een grote ferry en in het water lag een binnenschip met stookolie.

Overigens een prachtige foto ! Wat zijn ze groot he die flatgebouwen 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gast doemijnbest

@zoetwatermatroos, jeetje wat een bak zeg maar prachtige foto's. Ik moest dit voorjaar naar Southampton om ook een cruise scheepje ( met deze vergeleken dan ) te bevoorraden . Is een aparte ervaring. 👌 Ze zijn wel bang dat dit klompje van de kant waait zeg met zoveel trossen achteruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
8 uur geleden zei zoetwatermatroos:

@1934 Explorer of the seas. En er gaat "caustic soda" door een zgn scrubber. Idd om de uitlaatgassen schoner te krijgen. Dit was de eerste keer dat ze een vracht kregen dus het had nogal wat voeten in aarde. Overigens komen er steeds meer schepen met zo een systeem.

 

Caustic soda oftewel natronloog neutraliseert de zuren in de uitlaatgassen, vraag me af waar ze met die afgewerkte caustic soda oplossing blijven ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei doemijnbest:

Caustic soda oftewel natronloog neutraliseert de zuren in de uitlaatgassen, vraag me af waar ze met die afgewerkte caustic soda oplossing blijven ? 

Denk dat het mee verbrand wordt en anders mogen ze dat waarschijnlijk op zee lozen. 

Heb weleens spoelwater bij een tanker gebracht en toen ik vroeg waar hij het vuile water liet werd mij verteld dat de zuren en basen op zee geloosd mochten worden. Mits aan bepaalde voorwaarden werd voldaan.

bewerkt door zoetwatermatroos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden