[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]50569[/ATTACH]

Dit is de afgelopen weken mijn gereedschap geweest, mijn baby benz. En eigenlijk hoop ik stiekem dat dat het voorlopig zo blijft. Niet zozeer om de auto maar om het werk, elke dag is anders en de hele dag door leer je nieuwe dingen.

Wel een echte auto shompie:ja:

Benz is sinds ik er 2004 een nieuw ter beschikking kreeg mijn merk.

In december kijgen we een Big space voor 1 week als demo.

Donderdags de 20e staat er een dubbelbemande rit met kippen naar Oosterijk gepland.

Dus dat zie ik wel zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou zo maar kunnen, jouw nickname doet vermoeden dat je veel Frankrijk rijdt. En op dit moment rijden wij daar ook hoofdzakelijk heen.

Of bedoel je de periode Feijns? Die is in 1985 over de kop gegaan. Jammer, was leuk werk. Geen stuiver verdient, maar wel een leuke tijd.

Daar werden meer uren geschrapt dan dat je feitelijk schreef. Woehahahaaa. Eigenlijk was dat wel om te janken.

Nu samen met mijn broer het bedrijf waar je hierboven een filmpje van kan aanschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is sinds een poosje helemaal gestopt/failliet..

Is idd een poosje geleden ja.. Denk dat het alwel 7/8 jaar geleden kan wezen...

Zat toendertijd vrij veel tussen lyon en marseille enzo..

Toen zat bakker roosendaal(rhone alp) ook daar veel. Is nu ook niet veel meer.

Als ik jou foto zo eens bekijk.. heb je wel iets bekends..

Klopt. B-V had ook koelers ja. Deden ze veilingwerk en boodschappen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben sowieso een nachtmens, lekker rustig niet dat felle zonlicht in je bakkus af en toe de verstralers van je collega's wel maar dan zetten we de zonnebril op.:cool::D

Heb je ook nog eens vakantie. Dat komt niet goed met je. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Andersom bedoelt u dat, denk ik. Achterste juk naar voren dan krijgt de cabine meer ruimte, maar wordt die lading heipalen voorop ook een tikje hoger. Vanuit mijn visie zou dat achterste juk gewoon zo ongeveer boven het midden van 3 assen van de oplegger het beste staan. ook voor de gewichtsverdeling over de assen en de spanning in het chassis.

Maar zoals gezegd, ik ben benieuwd.

We gaan de reactie van Eagle gewoon afwachten. Het is zijn spulletje ... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden