[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid

Deze kun je niet aanvechten, maar je stond fout geparkeerd buiten de vakken, 2 als je geen parkerrschijf hebt gezet staat op de zwarte borden met heelveel tekst kan de parkeerwachter niet zien 9 uur of 25 uur daarom altijd parkeerschijf plicht blauwe p kaart. Welke parkeerplaats was het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei Wijnand 1974:

Deze kun je niet aanvechten, maar je stond fout geparkeerd buiten de vakken, 2 als je geen parkerrschijf hebt gezet staat op de zwarte borden met heelveel tekst kan de parkeerwachter niet zien 9 uur of 25 uur daarom altijd parkeerschijf plicht blauwe p kaart. Welke parkeerplaats was het?

 

 

Screenshot_20240512-215516_Maps.jpg.10cdc2c4ed4d95eab553c1425753a7e5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of ik gelijk weer een keer naar Zweden kon was de vraag....

 

Ik had verder geen plannen dus waarom niet. Dit keer een stukje verder dan normaal. Van Malmø ruim 800 km. Leuk ritje dus, ik sta nu een uurtje voor de klant en blijf hier staan. Ik sta in tränsjö. Hier kan je eten en douchen en ze zijn 24 uur open.

 

20240515_173700_copy_1512x2016.jpg.ed59c87328f507ddd0a5417f4d84c5c9.jpg

 

Morgenochtend om 07.00 moet ik lossen. Dan maak ik de dag vol en zoek ik een leuke plek om 24 uur te maken. Het is mooi weer dus kan ik lekker aan de wandel.

 

20240515_173718_copy_1512x2016.jpg.ae143996af3713d0c402f5820ed299da.jpg

 

Mooie spullen hier 🤣

 

20240515_122917_copy_1512x2016.jpg.f1dca518a7012c05a967ecdbb2240bca.jpg

 

Tegen de eenzaamheid 😇

 

20240515_121545_copy_2016x1512.jpg.5201bd3339ecefedfb09078ef2ec0e0d.jpg

 

Bij Jonkopping.

 

20240514_224508_copy_1512x2016.jpg.cc2ec3133d67384cc810e822e0c64fab.jpg

 

Gisteravond op de boot, heerlijk weer dus lekker buiten mijn wijntje gedronken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zag elders dat 1934 ook wel eens komt gluren hier.

 

Hij zij daar dat ik weer een betere baas met het mooiste werk had gevonden. Ik weet niet of hij dat cynisch bedoelde of met een gekke bek. Mag allebei, we gaan er maar vanuit dat hij het met een gekke bek zij.

 

Maar het klopt niet helemaal hoe het gezegd word. Ik ben nooit op zoek naar een betere baas of naar het mooiste werk. Als het werk wat ik doe sta ik achter en vind ik leuk, als ik het namelijk niet leuk (meer) vond ga ik wat anders doen. Maar daarintegen kan ik bij al mijn werkgevers waar ik in de loop der tijden gewerkt heb zo weer binnenstappen om aan het werk te gaan. Bij de meeste drink ik regelmatig een bakkie.

 

Maar er zijn nog wat dingen die ik wil doen. Sowieso het werk wat Rob nu doet, het heeft een tijdje gespeeld dat ik het dit seizoen ook zou gaan doen maar dat is niet doorgegaan. 

 

Ook zou ik ook nog wel eens op een rupskraan willen en een vaste torenkraan. En als ik de kans krijg zal dat ook wel gebeuren. 

 

Dus 1934, niet beter en mooier maar gewoon doen wat je leuk vind 😋

 

En die auto in Turkije?  Ik had zo opgestapt en had hem opgehaald 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedoel er absoluut niets naars mee hoor,en snap het best dat je vooral doet wat je leuk vind en zin in hebt,ik doe eigenlijk niet anders 😀,

En dat bevalt nog steeds erg goed,ik wacht met smart op de eerste foto,s en postings van jouw toekomstige auto/bergings transport. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei shompie:

Hij zij daar dat ik weer een betere baas met het mooiste werk had gevonden. Ik weet niet of hij dat cynisch bedoelde of met een gekke bek.

(...)

Als het werk wat ik doe sta ik achter en vind ik leuk, als ik het namelijk niet leuk (meer) vond ga ik wat anders doen.


Tja, je plaatst 'vanaf je come-back op dit forum' verhalen alsof je in de zevende hemel leeft met je hijskraan. Er bestaat geen betere opdrachtgever en het is het allerleukste werk wat je kent. Vol trots plaats je dagelijks je foto's van wat je zelf noemt 'uitdagingen en mooie klussen', maar als de 15 jaar oude auto een beetje tegen begint te sputteren en je een keer drie dagen op een karwei hebt gestaan begint de malaise.

Dan zit men zomaar opeens van de één op de andere dag bij een andere opdrachtgever en is dit opnieuw de hemel op aarde. Onderweg met een fantastische XG+ en het werk lijkt haast wel op vakantie! Iedere nacht 3 uur je bed uit, drie keer 24 uur maken in amper een week tijd, de weekenden opknappen voor een ander omdat de rest geen zin heeft etc. Noem dit zelf maar vakantiewerk..

Maar vooruit, ieder zijn meug en het zal mij benieuwen wanneer hier 'de klad' weer in het verhaal komt.
Dat jij je dan nu serieus afvraagt of 1934 het cynisch of serieus bedoelt dat je weer een betere baas met het mooiste werk hebt gevonden, die vraag moet je toch nog eens goed overdenken.. ;) 

  • Like 3
  • Haha 3
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:


Tja, je plaatst 'vanaf je come-back op dit forum' verhalen alsof je in de zevende hemel leeft met je hijskraan. Er bestaat geen betere opdrachtgever en het is het allerleukste werk wat je kent. Vol trots plaats je dagelijks je foto's van wat je zelf noemt 'uitdagingen en mooie klussen', maar als de 15 jaar oude auto een beetje tegen begint te sputteren en je een keer drie dagen op een karwei hebt gestaan begint de malaise.

Dan zit men zomaar opeens van de één op de andere dag bij een andere opdrachtgever en is dit opnieuw de hemel op aarde. Onderweg met een fantastische XG+ en het werk lijkt haast wel op vakantie! Iedere nacht 3 uur je bed uit, drie keer 24 uur maken in amper een week tijd, de weekenden opknappen voor een ander omdat de rest geen zin heeft etc. Noem dit zelf maar vakantiewerk..

Maar vooruit, ieder zijn meug en het zal mij benieuwen wanneer hier 'de klad' weer in het verhaal komt.
Dat jij je dan nu serieus afvraagt of 1934 het cynisch of serieus bedoelt dat je weer een betere baas met het mooiste werk hebt gevonden, die vraag moet je toch nog eens goed overdenken.. ;) 

 

 

En pietje pang is ook weer van de partij.

 

Ik denk dat jij een heel zuur leven heb, misschien moet jij ook eens gaan doen wat je echt leuk vind.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei 1934:

Bedoel er absoluut niets naars mee hoor,en snap het best dat je vooral doet wat je leuk vind en zin in hebt,ik doe eigenlijk niet anders 😀,

En dat bevalt nog steeds erg goed,ik wacht met smart op de eerste foto,s en postings van jouw toekomstige auto/bergings transport. 

 

 

Voorlopig zit ik even goed hier.

 

Misschien volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
6 uur geleden zei shompie:

Ik denk dat jij een heel zuur leven heb, misschien moet jij ook eens gaan doen wat je echt leuk vind.

 

Een zuur leven niet. Ik verwoord enkel wat de rest op dit forum wél denkt maar niet wil of durft uit te spreken.

En doen wat je leuk vind; maak je om mij vooral geen zorgen.
Het ontbreekt mij alleen aan de haast ziekelijke behoefte om telkens aan de hele wereld te melden wat ik doe, waar ik sta, wat ik eet en wat voor een fantastisch leven ik heb.
 

bewerkt door Pierre
  • Like 5
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Pierrewil jij voor je eigen spreken🫣. Jij doet hetzelfde als die man die komt en gaat. Ik ben mand genoeg om voor me eigen op te komen en misschien moet u een lezen over jantes lov en daar nar gaan leven of daar soms aan denken alvorens te reageren. 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 minuten geleden zei Pierre:

 

Een zuur leven niet. Ik verwoord enkel wat de rest op dit forum wél denkt maar niet wil of durft uit te spreken.

En doen wat je leuk vind; maak je om mij vooral geen zorgen.
Het ontbreekt mij alleen aan de haast ziekelijke behoefte om telkens aan de hele wereld te melden wat ik doe, waar ik sta, wat ik eet en wat voor een fantastisch leven ik heb.
 

 

 

Prima toch👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Voor diegene die onder een steen uitgekomen zijn:

Jante loven:

Lees hier waar dat over gaat

 

  1. Du skal ikke tro at du er noe.                                       You should not think you are anything
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.        You should not think that you are as much as us.
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.                        You shoul not think you are wiser then us
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.            You should not imagine that you are better then us
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss.                          You should not think you know more then we do
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss.                            You should not think you are more then us
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.                              You should not you're good enough for anything
  8. Du skal ikke le av oss.                                                    You should not laugh at us
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.                    You should not think that anyone cares about you
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.                       You should not think that you can teach us anything
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

rest mij nog te vertellen dat oa in de scandinavische landen deze regel bestaat, maar ook in Australia en New Zealand en Japan hebben een gelijkwaardige omschrijving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

 

Een zuur leven niet. Ik verwoord enkel wat de rest op dit forum wél denkt maar niet wil of durft uit te spreken.

En doen wat je leuk vind; maak je om mij vooral geen zorgen.
Het ontbreekt mij alleen aan de haast ziekelijke behoefte om telkens aan de hele wereld te melden wat ik doe, waar ik sta, wat ik eet en wat voor een fantastisch leven ik heb.
 

Wat is het verschil met dit?:

 

IMG_0730.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind het wel een aanvulling om te lezen wat andere chauffeurs zoal doen hoor.
Wat mij betreft is daar niets mis mee 👍


Men beweerd weleens dat al het mooie werk is verdwenen, maar met de juiste instelling is het er dus nog wel. Maar om langere tijd van huis te zijn zonder al te veel eisen moet wel bij je passen natuurlijk. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

Wat is het verschil met dit?:

 

Ach, Spuit Elf wil er ook zijn plasje even over doen? Vooruit jongen, omdat jij het bent.

Het enige berichtje in een paar jaar tijd, 12 landen in 3 weken samengevat in amper vijf regels tekst.

 

Anders dan hoe Shompie hier zijn week beschrijft. Evengoed is hij daar vrij in, over de inhoud heb ik mijn eigen ideeën en dat was ook de discussie niet. Die ging over de vraag of 1934 zijn bericht cynisch of met een knipoog bedoelde.

En als je het op deze wijze wil bekijken, dan is het toch allemaal wat minder pijnlijk dan de vermelding te moeten maken dat je een dikke rit met de boot hebt. Helemaal met de boot naar Texel. Met de toevoeging dat een ander niet durft... :rolleyes:

 

Op 30-4-2020 om 11:44 zei roadtrain:

ik heb een collega die durft niet eens met de boot naar Texel🙈. Prima doe ik het toch😊

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei lientje:

Ik vind het wel een aanvulling om te lezen wat andere chauffeurs zoal doen hoor.
Wat mij betreft is daar niets mis mee 👍


Men beweerd weleens dat al het mooie werk is verdwenen, maar met de juiste instelling is het er dus nog wel. Maar om langere tijd van huis te zijn zonder al te veel eisen moet wel bij je passen natuurlijk. 

 

Wat is mooi werk?

 

1 klant laden een klant lossen en dan zeker wel met de handen in je zakken staan kijken hoe een ander dat doet is weg ja. Dat kan iedereen ook al dachten de nl heren chauffeurs dat dat niet zo was.

 

Er is altijd werk geweest naar leuke bestemmingen. Je moet alleen wat toevoegen op en in je werk. Een beetje dom ip en neer rijden kan iedereen (onze goedkopere collega's)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 minuten geleden zei Pierre:

 

Ach, Spuit Elf wil er ook zijn plasje even over doen? Vooruit jongen, omdat jij het bent.

Het enige berichtje in een paar jaar tijd, 12 landen in 3 weken samengevat in amper vijf regels tekst.

 

Anders dan hoe Shompie hier zijn week beschrijft. Evengoed is hij daar vrij in, over de inhoud heb ik mijn eigen ideeën en dat was ook de discussie niet. Die ging over de vraag of 1934 zijn bericht cynisch of met een knipoog bedoelde.

En als je het op deze wijze wil bekijken, dan is het toch allemaal wat minder pijnlijk dan de vermelding te moeten maken dat je een dikke rit met de boot hebt. Helemaal met de boot naar Texel. Met de toevoeging dat een ander niet durft... :rolleyes:

 

 

 

Daar is Pietje paf weer.

 

Pietje die een ander maar blijft verwijten arrogant te zijn en zichzelf de beste te voelen.

 

Maar ondertussen brand Pietje paf iedereen af. En dan vragen we ons nog af waarom er op dit forum niets meer gebeurd. De meeste durven niet te reageren of wat te vragen, want Pietje Paf die brand je wel af. Je gaat toch niet naar Senas, een beetje tussen de Hollanders staan. Pfff, dat doet Pietje paf niet. Die staat bij een plaatselijke kroeg in het perfect Frans de beste wijn en het fijnste eten te bestellen. Zo is Pietje paf. Ook in Bulgarije besteld hij in vloeiend Bulgaars de beste en lekkerste gerechten net als in Griekenland.  Alleen het beste is goed genoeg voor hem. 

 

Mensen die wat moeite hebben met wet en regelgeving zijn stumpers, hij Pietje paf zal de leraar van de code 95 wel ff vertellen hoe het echt werkt. Stumpers zijn het.

 

En dan jezelf afvragen waarom het hier zo rustig is. Pietje paf, ik vind jou echt een aanfluiting. Echt iemand die zich beter dan een ander voelt.

 

Zo, ik heb mijn plasje gedaan. Ik sta in Värnamo en ga hier 24 uur maken. Ik weet het dat doe jij niet onderweg maar ik wel. En vind het nog leuk ook. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei shompie:

(...) Zo, ik heb mijn plasje gedaan. Ik sta in Värnamo en ga hier 24 uur maken. Ik weet het dat doe jij niet onderweg maar ik wel. En vind het nog leuk ook.

 

Jazeker Shompie, natuurlijk maak ik 24 uur onderweg. Alleen nooit meer dan 45 uur.

Moet ik het je dan alweer uitleggen hoe het precies werkt? :p

bewerkt door Pierre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
22 minuten geleden zei Pierre:

 

Ach, Spuit Elf wil er ook zijn plasje even over doen? Vooruit jongen, omdat jij het bent.

Het enige berichtje in een paar jaar tijd, 12 landen in 3 weken samengevat in amper vijf regels tekst.

 

Anders dan hoe Shompie hier zijn week beschrijft. Evengoed is hij daar vrij in, over de inhoud heb ik mijn eigen ideeën en dat was ook de discussie niet. Die ging over de vraag of 1934 zijn bericht cynisch of met een knipoog bedoelde.

En als je het op deze wijze wil bekijken, dan is het toch allemaal wat minder pijnlijk dan de vermelding te moeten maken dat je een dikke rit met de boot hebt. Helemaal met de boot naar Texel. Met de toevoeging dat een ander niet durft... :rolleyes:

 

 

En weer zo lekker denigrerend. 
 

je had ook gewoon niet kunnen reageren en iemand in zijn waarde laten. 

 

te veel van jou reacties drukken een negatieve stempel op dit forum……

 

 

 

bewerkt door roadtrain
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sneu 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei roadtrain:

En weer zo lekker denigrerend. 
 

je had ook gewoon niet kunnen reageren en iemand in zijn waarde laten. 

 

te veel van jou reacties drukken een negatieve stempel op dit forum……

 

 

 

 

Pietje paf kan toch niet anders dan dit.

 

Iedereen afzeiken is het enige wat hij doet hier. 

 

Onze topper.....🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 minuten geleden zei Pierre:

 

Jazeker Shompie, natuurlijk maak ik 24 uur onderweg. Alleen nooit meer dan 45 uur.

Moet ik het je dan alweer uitleggen hoe het precies werkt? :p

 

Nee hoor Pierre.

 

Ik begin er al weer aardig gewend aan te raken 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden