Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:


Tsjah als een admin je vraagt om die PB door te sturen ben je dan nog steeds kinderachtig? 


Enerzijds ja, want ze heeft het over die pb gehad met de admins. En ergens snap ik dat nog wel, Erik kennende. Als ze nu iemand was die zich niet kon verweren, dan was ik misschien wel de eerste die tegen Erik zou zeggen: doe normaal man! Maar Erik is niet iemand die er eentje uitpikt die zich niet kan verweren. Sterker: Grietje zelf heeft zichzelf ook niet onbetuigd gelaten verneem ik van Erik. Ja en? Beheer kan dat vast wel lezen in hun pb’s. 😇 Maar horen daar ook niks mee te doen, zoals ze dat pb van Erik ook niet hadden mogen vragen


Als admin zijnde moet je daar boven staan, want tussen hun twee! Je kunt het niet maken om pas en te onpas te roepen: los het onderling op en dan om de betreffende pb te vragen zodat je iemand kunt pakken. Dat is een tegenstrijdigheid.

 

Ik persoonlijk vind het totaal niet meer interessant wie het was. En dat is denk ik ook deels je punt. De essentie is: pb is prive! Een admin hoort dit niet te vragen. En een admin hoort dit niet te misbruiken. 


Waar eindigt dit? Bij een e-mail? Facebook? Ik kreeg gisteren een vage melding van facebook dat iemand contact probeerde

te leggen. Stel dat lukte en het was iemand van hier die aan het schelden was, gaat dat de admins wat aan nog? 
 

Heren, hoe meer jullie draaien en doen, het wordt hoe dan meer een beschamende vertoning.

 

Jullie zitten fout. Hou het simpel, maak excuses aan Erik en hef

die ban op. 
Leer hiervan, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag. 
 

  • Like 6
  • Thanks 3
Link naar opmerking
  • Forumlid
15 minuten geleden zei Hallowed:

Ik persoonlijk vind het totaal niet meer interessant wie het was. En dat is denk ik ook deels je punt. De essentie is: pb is prive! Een admin hoort dit niet te vragen. En een admin hoort dit niet te misbruiken. 

 


 


 

 

precies, of het nou Pietje, Klaasje of in dit geval Grietje is boeit mij niet. Als jij als persoon al heel erg onder vuur ligt op een forum en dan bij een admin om raad gaat vragen hoe je het beste met die situatie kunt omgaan en het komt ter sprake dat je ook vervelende PB’s krijgt van een bepaald persoon. De admin vervolgens vraagt of deze doorgestuurd kan worden middels een screenshot en daar dan uiteindeliik een ban aan vast hangt is niet normaal. Vervolgens tegen de mede admins ontkennen dat je dit gevraagd hebt is een kwalijke zaak. Het bewijs is er dus ontkennen heeft geen enkele zin! Mocht het nodig zijn zal ik niet schromen om deze bewijzen openbaar te maken. 

bewerkt door schoenenreus
  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
21 minuten geleden zei schoenenreus:


 

 

precies, of het nou Pietje, Klaasje of in dit geval Grietje is boeit mij niet. Als jij als persoon al heel erg onder vuur ligt op een forum en dan bij een admin om raad gaat vragen hoe je het beste met die situatie kunt omgaan en het komt ter sprake dat je ook vervelende PB’s krijgt van een bepaald persoon. De admin vervolgens vraagt of deze doorgestuurd kan worden middels een screenshot en daar dan uiteindeliik een ban aan vast hangt is niet normaal. Vervolgens tegen de mede admins ontkennen dat je dit gevraagd hebt is een kwalijke zaak. Het bewijs is er dus ontkennen heeft geen enkele zin! Mocht het nodig zijn zal ik niet schromen om deze bewijzen openbaar te maken. 


 

Kortom heren, jullie zakken dieper en dieper! Hoe langer jullie wachten, hoe smadelijker het wordt. 

 

Hou het simpel een welgemeend mea culpa naar Erik en een directe toelating. 



 

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Maar dat je een ervaren chauffeur bent resulteert wel in het feit dat je op een forum ,zoals dit ,waardevolle bijdragen kunt plaatsen.

Dit in tegenstelling tot iemand die ,voor zover ik weet, nog niet meer ervaring heeft dan met een botsabsorber op de weg te staan( hoewel dat ook moet gebeuren),en zo misschien best wel veel op de weg staat, maar bitter weinig "ervarings kilometers "op doet

Volgens mij is iedereen hier welkom onafhankelijk je staat van dienst.... iedereen heeft het moeten leren immers.....

dus ook “newbees” kunnen hier hun verhaal kwijt. 

In het verhalen topic net als in het onzin topic hoeft het niet specifiek over je “vak” te gaan. 
lees het of niet of negeer zo iemand als je je aan zijn/haar onderwerp stoort. 
Bedoel dit in het algemeen. Van de hele rel verder weet ik niets dus heb daar ook geen mening over. 
 

  • Like 6
Link naar opmerking
  • Forumlid
4 uur geleden zei schoenenreus:


Tsjah als een admin je vraagt om die PB door te sturen ben je dan nog steeds kinderachtig? 

JA!!!

Als je een beetje vent/vrouw bent los je het zelf op en zeg je dat ook tegen de admin(s). Daarbij vind ik nog steeds dat een PB prive is en dat een admin er niet eens om mag vragen.

  • Like 5
Link naar opmerking
Gast doemijnbest

Vanmiddag is door een stomme fout mijnerzijds een prive bericht voor iemand op het online forum verschenen. Ik dacht dat ik een (PB) bericht verstuurde maar was kennelijk de verkeerde knop waar ik op gedrukt heb. Des te meer omdat in dit bericht ook weer prive informatie stond die ik beter niet had mogen delen alvorens daarvoor toestemming te vragen. Het heeft ca. 55 minuten online gestaan en is door mijzelf weer verwijderd . Ik heb het betrokken CF lid mijn diepste excuses aangeboden uit de grond van mijn hard en had liever door de grond gezakt dan deze stomme fout te hebben gemaakt. 😥 Waarvan akte !

Link naar opmerking
  • Forumlid
43 minuten geleden zei edje:

JA!!!

Als je een beetje vent/vrouw bent los je het zelf op en zeg je dat ook tegen de admin(s). Daarbij vind ik nog steeds dat een PB prive is en dat een admin er niet eens om mag vragen.


 

Heb je opzich een punt maar niet vergeten dat het een forumlid betreft wat al constant onder vuur ligt. Ik snap best dat je dan op een bepaald moment ook zoiets hebt van hoe nu verder? Dat je dan hulp vraagt aan een admin is dan opzich een vrij logische gedachte. 

  • Like 3
Link naar opmerking
  • Forumlid
Zojuist zei doemijnbest:

Vanmiddag is door een stomme fout mijnerzijds een prive bericht voor iemand op het online forum verschenen. Ik dacht dat ik een (PB) bericht verstuurde maar was kennelijk de verkeerde knop waar ik op gedrukt heb. Des te meer omdat in dit bericht ook weer prive informatie stond die ik beter niet had mogen delen alvorens daarvoor toestemming te vragen. Het heeft ca. 55 minuten online gestaan en is door mijzelf weer verwijderd . Ik heb het betrokken CF lid mijn diepste excuses aangeboden uit de grond van mijn hard en had liever door de grond gezakt dan deze stomme fout te hebben gemaakt. 😥 Waarvan akte !


Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ze erkennen en excuses aanbieden was een goede stap. Als de betrokkene ze accepteert en jullie hebben het uitgepraat is het toch uit de wereld? 

 

Ik vind het in elk geval dapper en prijzenswaardig dat je dit gewoon meteen toegeeft en hoop ook dat andere dat ook zo zien.
 

Ik snap dat ik mij niet populair maak bij jullie. Ik dram door omdat ik oprecht vind dat jullie fout zitten met Erik.

Jullie kunnen dit op een fatsoenlijke manier beeindigen. Misschien staat er wat trots in de weg, maar ik wil laten zien dat dat niet hoeft.

Het kan nog worden terug gedraaid en dan gaan we eens praten en met elkaar afspreken hoe we met die verdomde pb’s omgaan! 
 

Nogmaals, fouten worden gemaakt, dat is menselijk. Stug vast houden is onnodig en berokkend alleen maar meer schade.

 

  • Like 4
Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 14-10-2019 om 11:52 zei Hallowed:


Erik is verwijderd nadat er een pb door botser bekend is gemaakt. Of dat bij het team is of openbaar is egaal. 
Ongeacht de inhoud!

 

Volgens Erik: er werd een bericht van hem verwijderd mbt de sneue smiley. Zij stuurt hem een pb om

hem uit te lachen. Erik stuurt haar een pb terug met zijn ongezouten mening. En die belandt dan bij de admins/beheer en die verwijderen hem! Dat is de enige volgorde! 
Kortom, aan de aan de hand van een pb wordt iemand verwijderd omdat het om Botser gaat! Dit zijn prive-zaken en daar moet je al beheer zijnde heel ver weg van blijven!

 

 

  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei Hallowed:

Enerzijds ja, want ze heeft het over die pb gehad met de admins. En ergens snap ik dat nog wel, Erik kennende. Als ze nu iemand was die zich niet kon verweren, dan was ik misschien wel de eerste die tegen Erik zou zeggen: doe normaal man! Maar Erik is niet iemand die er eentje uitpikt die zich niet kan verweren. Sterker: Grietje zelf heeft zichzelf ook niet onbetuigd gelaten verneem ik van Erik. Ja en? Beheer kan dat vast wel lezen in hun pb’s. 😇 Maar horen daar ook niks mee te doen, zoals ze dat pb van Erik ook niet hadden mogen vragen

 

Als ik deze post mag geloven @schoenenreus.dan is het niet vreemd dat er heibel komt nadat ze ALWEER iemand van het forum heeft gewipt en daarna haar feestje lijkt te vieren.

Wie houd de boel hier nu voor de gek?

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
9 minuten geleden zei lientje:

 

Als ik deze post mag geloven @schoenenreus.dan is het niet vreemd dat er heibel komt nadat ze ALWEER iemand van het forum heeft gewipt en daarna haar feestje lijkt te vieren.

Wie houd de boel hier nu voor de gek?


 

Ik denk dat jij vooral je eigen voor de gek houd lientje maar dat is mijn mening. Om het hele verhaal van jou grote vriend shompie weer op te rakelen gaat mij wat te ver, ik kan heel eerlijk zeggen dat Grietje toen niet de oorzaak was van het verwijderen van Ron. Dit kun jij misschien anders zien omdat je niet objectief naar de situatie kunt kijken omdat het een naar het schijnt goede vriend van je is. In die tijd toen ik nog admin was is er veel gebeurd maar Ron heeft toen zijn eigen graf gegraven en niet 1 keer maar meerdere keren. Die discussie hebben we gehad en we zijn nu bij een volgend probleem aan beland. Er staat in de forumregels nergens vermeld dat priveberichten privé moeten blijven al lijkt iedereen wel te snappen dat dit een ongeschreven regel is. Dat notabene dan een admin om die PB gaat vragen is kwalijker dan degene die hem daadwerkelijk deelt vind ik. Dat vervolgens iemand een tijdelijke ban krijgt van 2,5 maand is apart aangezien deze sanctie er niet is, de juiste volgorde zou zijn: maand moderatie, maand ban en als dat niet genoeg is een permanente ban. Dat The Duke op basis van een PB die eigenlijk niet doorgestuurd had mogen worden is compleet aan het admin team te wijten hoe je het ook went of keert. Je zal het ongetwijfeld niet met mij eens zijn maar dat ben ik niet anders van je gewend. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Het is niet de bedoeling het verhaal weer omhoog te halen. :nee:

Ik kan je ook zeggen dat ik Ron nog in nooit in het echte leven heb gezien of gesproken heb dus dat beeld van jou mag je wijzigen.

Ik haal er alleen bij dat nu blijkbaar voor tweede keer een feestje wordt gevierd / Iemand achter de rug wordt uitlachen

nadat die gene, dit keer zeker!! Door haar toedoen, van hetforum is gewipt.

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
32 minuten geleden zei EJD:

 

Kalakuski! :p

 

.

Als dat zou kunnen. Je kan zeggen over hem wat je wil, hij kon vreselijk door drammen maar (als hij niet teveel op had) kwam er altijd wel wat zinnigs uit.

  • Like 8
  • Haha 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
6 uur geleden zei schoenenreus:


Tsjah als een admin je vraagt om die PB door te sturen ben je dan nog steeds kinderachtig? 

Daar is geen enkel bezwaar tegen,hoewel je wel misbruik maakt van het vertrouwen van degene die je die PB gestuurd heeft,het is tenslotte de P.B. van de ontvanger,en zij/hij kan die delen met wie zij/hij wilt,netjes is t i.i.g niet.

Wat niet alleen kinderachtig is en zelfs schandalig dat een admin(team) van ze een doorgestuurde P.B. ge/misbruik maakt om de afzender van deze P.B.( die p.s.v.r in vertrouwen verzonden is) gebruik maakt om dit als basis van sancties te gebruiken.

 

Als er dan toch al sancties uitgesproken moeten worden zal in de eerste plaats degene die de P.B. geopenbaard heeft( Botser in dit geval) aangesproken moeten worden,en niemand anders.

 

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden